Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع سیاسی عراقی از نشست قریب الوقوع رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس پارلمان عراق و رئیس ائتلاف فتح و رئیس فراکسیون صدر خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه شفق نیوز، این منبع اعلام کرد: نشست میان نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق با محمد الحلبوسی، رئیس پارلمان عراق، حسن العذاری، رئیس فراکسیون صدر و هادی العامری، رئیس ائتلاف فتح در بغداد امروز (جمعه) یا فردا (شنبه) برگزار خواهد شد و در این نشست درباره تشکیل دولت و طرح مسعود بارزانی، رهبر حزب دموکراتیک کردستان عراق صحبت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس طرح مسعود بارزانی اخیرا نشستی در مقر اقامت مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق میان نیچروان بارزانی، خمیس الخنجر و محمد الحلبوسی و صدر برگزار شد.

همزمان منابع سیاسی اعلام کرده بودند که یکی از گروه‌های چارچوب هماهنگی شیعیان ائتلاف خود را با فراکسیون صدر اعلام خواهد کرد.

مقتدی صدر پیشتر تاکید کرده بود که مشارکت نوری مالکی، رهبر ائتلاف دولت قانون در دولت را نمی‌پذیرد. صدر برای تشکیل دولت اکثریت ملی تلاش می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عراق فراکسیون صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد

او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

به گزارش بی بی سی، وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.

در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.

عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

دیگر خبرها

  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • روایت العربی الجدید از طرح اضطراری مصر درباره تهاجم قریب‌الوقوع به رفح
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد
  • ضرب‌الاجل مجلس برای دولت/منتظر مدیریت بازار ارز هستیم