Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - حجت الاسلام نوفرستی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند گفت: اراده امام راحل (ره)، کمک مردم و ایمان به خدا، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و امروز هم در جنگ فرهنگی و هم اقتصادی هستیم و باید با درس همبستگی که از انقلاب اسلامی گرفتیم از دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای پیشرفت کشور و حل مشکلات بهره بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به فرمایشات رهبری اشاره کرد و گفت: باید ترس را از خود دور کنیم و ریشه ای‌ترین جهاد هر مسلمان که امید و نگاه خوشبینانه به آینده است را سرلوحه کار قرار دهیم و قفل‌های پیش رو در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را یک به یک باز کنیم و به هدف نهایی و برپایی حکومت جهانی اسلامی با ظهور حضرت مهدی (عج) برسیم.

حجت الاسلام نوفرستی به رحلت عالم عالی قدر آیت الله صافی گلپایگانی اشاره کرد و  ایشان را فردی امین و مورد اعتماد انقلاب، دلسوز مسائل کشور و مؤثر در ارکان نظام و یار امام و رهبری خواند.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: زمانی که جامعه به سمت توحید پیش برود امنیت در جامعه گسترده می‌شود.

او به حادثه روز گذشته شیراز و شهادت یکی از نیروی‌های انتظامی به دست اراذل و اوباش اشاره کرد و گفت: امنیت خط قرمز نظام است و نظام در برابر افرادی که مخل امنیت مردم باشند کوتاه نخواهد آمد.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه امام جمعه انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای علمی مرهون تلاش معلمان و اساتید دانشگاه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: دستاوردهای علمی مرهون تلاش معلمان و اساتید دانشگاه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، سیدمحمدرضا طالبی در مراسم گرامیداشت مقام معلم و استاد که در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برگزار شد، خطاب به اساتید این دانشگاه اظهار کرد: شما مقامی بسیار رفیع و ارزشمندی دارید و جایگاه معلمی و استادی به دو دلیل قرآنی و روایی، رفیع است.

وی افزود: خداوند در آیات قرآن خود را معلم معرفی می‌کند و به گفته پیامبر(ص) یکی از دلایل بعثت ایشان تعلیم و تربیت انسان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: معلم سازنده نسل آینده است و استاد شهید مطهری و احمدی روشن ودیگر بزرگان این سرزمین از پشت میزهای کلاس درس به جایی رسیده‌اند.

وی با اشاره به تحریم‌های ترکیبی دشمن تصریح کرد: دشمن در هر جای که توانسته چوب لای چرخ ما گذاشته است و با این وجود دانشمندان جوان این مرزوبوم با عزم و اراده خود زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت در حوزه‌های مختلف علمی شده‌اند.

معاون استاندار خراسان‌جنوبی افزود: نیروهای مسلح ما با تکیه بر این دستاوردهای علمی پایگاه مهم نظامی صهیونیست‌ها را با وجود گنبد آهنین با موشک‌های نقطه‌زن هدف قرار دادند که انجام این کار مرهون اقدامات معلمان و اساتید دانشگاه ها است.

وی تصریح کرد: پیشرفت‌های علمی ما سبب شده است که افراد بیمار بسیاری از کشورهای دیگر برای معالجه به ایران بیایند.

رئیس کمیسیون دانشجویی استان خراسان‌جنوبی ادامه گفت: دانشجویان و اساتید باید از پیشرفت‌های علمی در نقاط مختلف کشور بازدید کنند که نمونه عملی آن را در کارخانه کویر تایر می‌توانیم ببینیم که برای تولید نیازهای این کارخانه اقدامات خوبی با بهره‌گیری از شرکت‌های دانش‌بنیان انجام شده است.

وی با اشاره به این که در اجرای دستورالعمل‌ها و ابلاغ‌های کشوری مسئولان استانی هیچ اختیاری ندادند ، افزود: دستگاه‌های نظارتی هم به وظیفه خود در این خصوص برای اجرای دستورالعمل‌ها و ابلاغ‌های کشوری عمل می‌کنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت:دانشگاه جامع علمی کاربردی از پایه علمی قوی برخوردار است و اشتغال محوری در آن مدنظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات در بیست‌ویکم اردیبهشت، تصریح کرد: هیچ تفاوتی بین مرحله اول و دوم انتخابات وجود ندارد و با توجه به اهمیت رقابت در دور دوم، مرحله دوم به جهاتی مهم‌تر است.

طالبی گفت: هر چند بعضی از مسئولان بر اساس ماده ۷۷ قانون انتخابات از طرفداری در انتخابات منع شده‌اند اما در افزایش مشارکت انتخابات همه ما می‌توانیم ایفای نقش کنیم.

وی افزود: دور اول انتخابات بدون هیچ مشکلی در استان برگزار شد و اعتبارنامه‌های افراد منتخب صادر شده است و هیج حاشیه امنیتی با توجه به شرایط زمان برگزاری انتخابات در استان نداشتیم.

معاون استاندار خراسان‌جنوبی گفت: ۹۸ درصد دستگاه‌های احراز هویت در همه استان در ساعت هشت صبح فعال شد و بیست‌ویکم اردیبهشت هم یک بار دیگر شاهد حماسه‌آفرینی دیگری توسط مردم استان خواهیم بود.

کد خبر 749563

دیگر خبرها

  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام
  • لزوم تلفیق نظام‌های تربیتی و فناوری در دانشگاه‌ها
  • دستاوردهای جهاد دانشگاهی برای مردم تبیین شود
  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه
  • ضرورت آرایش جنگی رسانه‌های کشور در برابر رسانه‌های نظام سلطه
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • دستاوردهای علمی مرهون تلاش معلمان و اساتید دانشگاه است
  • کارگران موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه‌ هستند