Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم تراکتور تبریز، مصدومیت را دلیل اصلی غیبت خود در تمرینات نفت مسجدسلیمان دانست. - اخبار ورزشی -

محمد بلبلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دلایل جدایی خود از تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بندی در قرارداد من وجود داشت که اگر 50 درصد قراردادم تا نیم‌فصل و نیز مطالبات فصل گذشته‌ام پرداخت نشود، می‌توانم قرارداد را به صورت یکطرفه فسخ کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم در شرایط سختی بودم و نیاز به پول داشتم. وقتی باشگاه به تعهداتش عمل نکرد، تصمیم به جدایی گرفتم.

سرپرست نفت مسجدسلیمان: از بلبلی شکایت کردیم

وی در مورد سرنوشت مطالباتش از باشگاه نفت مسجدسلیمان و اینکه مسئولان این باشگاه گفته‌اند بابت ترک تمرینات از وی شکایت خواهند کرد، به تسنیم گفت: هنوز در مورد مطالباتم تصمیم نگرفته‌ام. در خصوص شکایت هم باید بگویم که من مصدوم بودم و با هماهنگی محمود فکری در تمرینات شرکت نکردم. با او تماس گرفتم و شرایطم را توضیح دادم. فکری هم گفت که مراحل درمانی را پشت سر بگذارم و هر زمان که مصدومیتم برطرف شد، در تمرین شرکت کنم.

هافبک جدید تراکتور راجع به انتخاب این تیم تصریح کرد: من چهار پیشنهاد خوب داشتم، اما با چند نفر مشورت کردم و در نهایت با تراکتور قرارداد بستم. بابت انتخاب این تیم بزرگ و پُرطرفدار خوشحال هستم. هدف من درخشش در تراکتور است و این تیم می‌تواند مرا به روزهای اوج برساند. دوست دارم بازی‌های تأثیرگذاری انجام بدهم و بعد از درخشش با تراکتور لژیونر شوم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتور تبریز نفت مسجدسلیمان تراکتور تبریز نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان

مصطفی یوسفی قندعلی رئیس اداره محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان گفت: با توجه به شروع فصل ممنوعه درمورخه ۷ اردیبهشت ماه گشت وکنترل آبی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان درپشت سد گتوند انجام شد که در این گشت وکنترل موفق به دستگیری ۱صیاد غیر مجاز ماهی همراه با ادوات صید شدند.

او می‌گوید: از اول امسال تاکنون ۵ گروه صیادی غیر مجاز توسط یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان مسجدسلیمان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

 یوسفی ادامه داد: از تمام هموطنان عزیز تقاضا داریم با توجه به شروع فصل ممنوعه ماهیگیری و فصل تخم ریزی و زاد آوری ماهیان از صید خودداری نموده و در این خصوص به محیط بانان در این امر خطیر کمک و یاری رسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر: رفاقت!
  • ◄ چهار بانده شدن جاده ملاثانی به مسجدسلیمان به کجا رسید؟
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان