Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@00:18:48 GMT

رئال مادرید هم شش عثمان دمبله دارد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۱۷۸۳

رئال مادرید هم شش عثمان دمبله دارد

رئال مادرید نیز چند نسخه از عثمان دمبله در تیم خود دارد که این تیم را آزار می دهند.

به گزارش "ورزش سه"، درباره وضعیت عثمان دمبله در بارسلونا شوخی های زیادی انجام می شود اما رئال مادرید هم نیمی از همین دمبله ها را در تیم خود دارد. آن ها نیز بازیکنان گرانقیمت زیادی دارند که سهم کمی در این تیم ایفا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این اوضاع در ماه های اخیر بیش از پیش در رئال مادرید به چشم خورده است. کار به جایی رسیده است که گرت بیل، ادن هازارد، لوکا یوویچ، ماریانو، فده والورده و دنی سبایوس به دلیل ترکیبی از مصدومیت، عدم اعتماد به نفس، عدم برقراری ارتباط مناسب و عملکرد ضعیف، صرفا مسافرانی هستند که لیست تیم را تکمیل می کنند.

 

 

 

 

کارلو آنچلوتی از این بازیکنان استفاده نمی‌کند؛ کسی که نمی‌داند وقتی شرایط لازم وجود ندارد چگونه در مسابقات پیروز شود. دخالت‌های او به همان اندازه کمیاب و ناکارآمد هستند. رئال مادرید در مقابل اتلتیک بیلبائو، مسابقه را تنها با دو تعویض به پایان رساند و ادر میلیتائو را شماره 9 خود قرار داد.

 

آنچلوتی با وجود اینکه 10 روز در والدبباس با اکثر اعضای تیمش بود، نمی‌توانست با همین بازیکنانی که در اختیار دارد خود را برای بازی آماده کند و منتظر برزیلی هایی بود که به تازگی با پرواز چارتر خود را به مادرید رسانده بودند. او نمی توانست کسانی را که به خوبی با تیم تمرین کرده بودند را به بازی بگیرد و این یک شکست بزرگ به حساب می‌آمد.

 

 

 

 

حالا رئال مادرید با جامی خداحافظی کرده است که باشگاه اتلتیک بیلبائو اکنون می‌تواند آن را کسب کند، بدون اینکه کار عجیب و غریبی انجام داده باشد. آنها فقط در بازی ماندند و از اشتباهات بزرگ اجتناب کردند و منتظر بودند تا جادوی سن مامس اتفاق بیفتد. کوپا دل ری برای رئال مادرید تمام شد و همچنین مشخص شد که این تیم نیز نسخه‌هایی از دمبله دارد که نمی توانند کاری برای لوس بلانکوس انجام دهند.

 

منبع: مارکا

لوکا یوویچ اینتراخت فرانکفورت فدریکو والورده دنی سبایوس رئال مادرید آرسنال ادن هازارد گرت بیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوکا یوویچ اینتراخت فرانکفورت فدریکو والورده دنی سبایوس رئال مادرید آرسنال ادن هازارد گرت بیل رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گل دوم بایرن مونیخ به رئال مادرید توسط کین در دقیقه ۵۷

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید ، بایرن مونیخ ، لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها