Web Analytics Made Easy - Statcounter

لطیفی می گوید در تیم یکسری مشکلات به وجود آمد.

سرمربی سابق تیم فوتبال رایکا بابل گفت: اختلاف ها در تیم ریشه دار شده بود و قبل از این اختلاف ها بحث بومی و غیر بومی بودن بین بازیکنان هم وجود داشت.

به گزارش طرفداری، علی لطیفی در گفت و گو با فارس، در خصوص دلیل استعفا از سمت خود در رایکا اظهار داشت:

در باشگاه قرار بر این بود که در نیم فصل دوم بازیکن جذب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تیم یکسری مشکلات به وجود آمد. ما تیمی ساختیم تا هواداران از آن لذت  ببرند که نمونه بارز آن را در بازی با خیبر و مس شهر بابک دیدیم. 

وی افزود:

مقابل خوشه طلایی، سایپا و شمس آذر قزوین در هر بازی بیش از 10 موقعیت گل خلق کردیم. چیزی که ما را آزار می داد این بود که نمی توانستیم این موقعیت ها را به گل تبدیل کنیم. در این 3 بازی بازیکنان می توانستند با یک پاس در عرض هم تیمی خود را صاحب موقعیت خوب گلزنی کنند ولی این کار را انجام نمی دادند و به من می گفتند که چون او به من  پاس نداده من هم این کار را نمی کنم. 

سرمربی سابق رایکا گفت:

اختلاف ها در تیم ریشه دار شده بود و قبل از این اختلاف ها بحث بومی و غیر بومی بودن بین بازیکنان هم وجود داشت. تلاش کردم با تجربه ای که دارم بین آنها رفاقت ایجاد کنم ولی این اتفاق نمی افتاد. ما در بازی با سایپا 2 گل به ثمر رساندیم در حالی که می توانستیم 3 یا 4 گل بزنیم که به دلیل خودخواهی بازیکنان موفق به گلزنی نمی شدیم.

لطیفی ادامه داد:

اختلافات عجیب و غریبی را در تیم دیدم، تنها بودم و هر کاری کردم که آن ها را با هم رفیق کنم نشد. مگر می شود که بازیکن پول بگیرد و به خاطر اختلاف با یکدیگر به تیم آسیب بزند؟ بارها به آنها گفتم این مشکلات به خودتان ضرر می زند و تیم های دیگر برای جذب شما می ترسند. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا از تیمی پیشنهاد سرمربیگری دارید یا خیر عنوان کرد:

مدت ها بود پیشنهاداتی به من می شد مثل چوکای تالش اما آنها هم تیمی در بحران بودند. در باشگاه رایکا تجربه ای کسب کردم تا هرگز تیمی که شرایط این گونه دارد را قبول نکنم. حاضرم پیشنهاد یک تیم لیگ برتری بحران زده را قبول نکنم ولی یک تیم لیگ دسته دومی که شرایط آن خوب است را قبول کنم. 

لطیفی تصریح کرد:

دو تیم لیگ یک و لیگ دسته دومی با من صحبت کردند اما شرایطشان مانند رایکا است که من دیگر تیمی با این شرایط را بر عهده نمی گیرم.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس شماره پیراهن بازیکنان بارسلونا در ادامه فصل 2021/22 تعداد کارت‌های کی روش در جام ملت‌های آفریقا بیشتر از شاگردانش شد ناکامی رئال مادرید در جام حذفی 8 ساله شد؛ تنها 2 قهرمانی در 29 سال اخیر مرد هفته، آندرانیک اسکندریان! / نتایج تیم منتخب قرن (44)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اختلاف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره حواشی جلسه قبل شورا گفت: در شورایی که زنده است، اختلاف نظر طبیعی است و نباید مهم قلمداد شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی چمران امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز کارگران تبریک می گویم؛ امیدواریم که همه کارگران خوبی باشیم و برای کشورمان خوب کار کنیم و همه کارگران موفقی باشند.

وی افزود: امروز ناصر امانی، عضو شورا گزارشی از محله جوادیه ارائه می‌کند و معاون فنی و عمران هم گزارشی از دو پروژه شهر تهران ارائه خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: گزارش خزانه‌دار شورای اسلامی شهر امروز ارائه شده است و اصلاحیه غرف و اماکن میادین نیز مطرح خواهد شد.

چمران درباره حواشی جلسه قبل شورا تصریح کرد: در شورایی که زنده است و همه قلبشان برای مسائل مهم به‌ویژه حمل‌ونقل می‌تپد، اختلاف نظر و برداشت رخ می‌دهد و این مسائل طبیعی است؛ یک مجلس زنده چنین مسائلی را دارد.

وی اضافه کرد: اینکه کسی اسناد و مدارک خاصی دارد و عنوان کنند، ممکن است به مشکلاتی بر بخوریم و البته امیدواریم اینطور نشود و این را هم بگویم که اینها ربطی به شورا نداشت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص برگزاری نمایشگاه پرمخاطب اکسپو در سئول تصریح کرد: ما به دوستان بسیار گفتیم و خواستیم اما نشد، رسانه‌ای‌ها نیز مقاله خوبی نوشتند، ما نیز مرتب گفتیم و رها نمی‌کنیم.

چمران گفت: به دادستانی و قوه قضائیه هم این موضوع را اعلام کردیم و نامه‌ای برای دولت نوشته شد؛ فکر می‌کنم مشکل را در دولت باید حل کنیم، البته با وزیر صمت صحبت داشتیم و وعده داد که مشکل را حل می‌کند، اما تاکنون حل نشده است.

منبع: فارس

کد خبر 749297

دیگر خبرها

  • برونو فرناندز: تا پایان یورو 2024 به آینده‌ام در منچستریونایتد فکر نمی‌کنم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند!
  • اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند! (+عکس)
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • وحید شمسایی: یک برند، پول عجیبی به من می داد تا برای تبلیغات برنج بخورم؛ مردم تولدم را فراموش می‌کنند اما سالگرد برنج نخوردنم را تبریک می‌گویند! / فیلم
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت