Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری محله: در پایانه آبزیان میدان میوه و تره‌بار بعثت، روزانه بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ تُن انواع آبزیان سردآبی، گرم‌آبی و پرورشی عرضه می‌شود که از این مقدار، ۷۵ درصد را ماهیان پرورشی، ۲۱ درصد را انواع ماهی جنوب و ۴ درصد را انواع ماهی شمال تشکیل می‌دهند.
براساس این گزارش، از آن جا که سلامت شهروندان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران محسوب می‌شود، به منظور ارتقاء و بهبود استانداردها و ضوابط موجود در زمینه بهداشت مواد غذایی و تأمین سلامت شهروندان بازسازی و بهسازی این پایانه انجام شده‌ و این اقدام در تعامل و همکاری با دادسرای جرایم پزشکی، بهداشتی و دارویی تهران و مرکز بهداشت شرق تهران به ثمر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گزارش خاطرنشان می‌سازد، با توجه به اینکه پایانه آبزیان میدان میوه‌وتره‌بار بعثت، بخش قابل توجهی از نیاز مردم پایتخت و شهرها و استان‌های همجوار را به آبزیان تأمین می‌کند، تخریب، بازسازی و بهسازی این پایانه از خردادماه امسال، آغاز و در مدت زمان کمتر از ۸ ماه، تکمیل و راه‌اندازی شد.  

براساس این گزارش در بازگشایی این بخش، معاون دادستان و سرپرست دادسرای جرایم پزشکی، بهداشتی و دارویی تهران و رئیس مرکز بهداشت شرق تهران، ضمن ابراز رضایت از عملکرد میدان میوه‌وتره‌بار بعثت و اقدامات به عمل آمده به منظور بازسازی و بهسازی پایانه آبزیان این میدان، از همکاری و تعامل خوب سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در اجرا و رعایت استانداردها و موازین بهداشتی قدردانی کردند.

کد خبر 654894

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پایانه آبزیان بار بعثت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است

شنبه همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) همه میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران تعطیل هستند.

به گزارش تسنیم، روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) اعلام کرد: روز شنبه 15 اردیبهشت ماه همه میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید
  • جدیدترین قیمت شاهین در بازار؛ شاهین کارکرده چند؟
  • قیمت جدید ساندرو کارکرده / با ۸۲۰ میلیون خودرو خارجی بخرید
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • سیگنال عجیب قیمت ارز به بازار خودرو/ پژوپارس چند قیمت خورد؟
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید