Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمان نامداری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تغییر رنگ شهرستان صحنه فعالیت ورزشی باشگاه‌های خصوصی با دستورالعمل ستاد ملی کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی افزود: بازرسین این اداره به صورت نامحسوس از اماکن ورزشی بازدید کرده و در صورت تخلف در مرحله نخست تذکر داده و در صورت تکرار تخلف واحد صنفی پلمپ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان صحنه تصریح کرد: این تصمیم با توجه به موج ششم کرونا برای حفاظت از سلامتی و جان یکدیگر و رعایت دستورات ستاد کرونا گرفته شده است.

نامداری گفت: جامعه ورزش از زمان آغاز شیوع کرونا بیشترین همکاری را داشته و باشگاه‌های خصوصی با وجود ضرر و زیان در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگام بوده و در برخی باشگاه‌ها پیش از اعلام رسمی تعطیلی به صورت خودجوش باشگاه‌های خود را تعطیل کردند.

کد خبر 5416798

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه شهرستان صحنه ویروس کرونا محدودیت های کرونایی باشگاه های ورزشی دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا بارش برف عکس استانها تبریز ایلام همدان شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۳۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین

سیامک پزشکی فر رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: ارزش ریالی جرایم متخلفین معادل ۳۶ میلیارد ریال بوده که از این مبلغ ۱۲ میلیارد ریال وصول شده است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین معضلات حوزه مسکن، سوداگری مشاوران املاک است و این افراد در گرانفروشی مسکن و اجاره‌بها نقش اساسی دارند و از این رو باید نسبت به ساماندهی فعالیت‌های آنها اقدام شود.

پزشکی فر اضافه کرد: به منظور تنظیم و کنترل املاک و مستغلات، گشت‌هایی در استان قزوین از سال گذشته آغاز شده و تاکنون از بین ۲ هزار و ۶۴۶ بازدید در سطح استان ۷۴۳ مورد تخلف ثبت شده است.

وی، نداشتن پروانه کسب، نرخنامه، نداشتن کد رهگیری، صادر نکردن فیش رسید کمیسیون وجوه دریافتی و گران فروشی در بحث اخذ کمیسیون‌های مصوب استان را عمده تخلفات محرز در بنگاه‌های املاک برشمرد.

رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: گشت‌های مشترک نظارتی با همراهی دستگاه‌های حاضر تا ساماندهی بازار مسکن و زمین ادامه دارد و اجازه تخلف به مشاورین املاک نخواهیم داد و با متخلفان به صورت جدی برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • ۷ شهید درپی حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار