Web Analytics Made Easy - Statcounter



روزنامه کیهان در گزارشی که به گرانی اختصاص دارد نوشت:

قیمت انواع میوه در محدوده ٢٠ هزار تومان است، این قیمت‌ها در چند ماه گذشته تقریبا ثابت بوده و نوسان آنچنانی وجود نداشته است. با این حال مردم خصوصا قشر کارمند و کارگر، از قیمت بالای میوه گله دارند.

به‌تازگی قیمت سیب‌زمینی به بیش از ١۵ هزار تومان در هر کیلو افزایش یافته است، این قیمت اگرچه نسبت به قیمت برخی اقلام خوراکی‌ قیمت زیادی نیست، اما از آن جهت که سهم زیادی در سبد خانوار مردم دارد، به‌ویژه برای اقشار کم‌درآمد جامعه تاثیر بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت برنج داخلی بر اساس داده‌های مرکز آمار ایران در یک سال گذشته ۵٧ درصد رشد کرده، اما عملا در بازار رقم‌های بیشتری به فروش می‌رسد.

این قیمت‌ها برای طبقه متوسط به پایین جامعه بسیار بالاست و مردم انتظار دارند دولت قیمت را مهار کند، به‌ویژه اینکه بخش زیادی از برنج در داخل کشور تولید می‌شود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۵۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مقایسه‌های دردآور مهران مدیری از قیمت‌های امروز با ۲۰ سال گذشته / مسئولین با دیدن این ویدئو بایدآب شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تابناک

tags # مهران مدیری سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • «هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است»
  • (ویدئو) مقایسه‌های دردآور مهران مدیری از قیمت‌های امروز با ۲۰ سال گذشته / مسئولین با دیدن این ویدئو بایدآب شوند!
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز چیست؟
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد / پیاز در مزرعه چه قیمتی دارد؟