Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا ثقتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نقش و جایگاه ارزشمند مفاخر و پیشکسوتان حوزه فرهنگ و هنر استان گیلان، اظهار کرد: تجلیل از مفاخر انقلاب، بهترین شیوه برای شناساندن ابعاد تاریخ معاصر به نسل جوان جامعه است.

وی در ادامه به برخی برنامه‌های دهه فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اشاره کرد و افزود: با تلاش‌های صورت گرفته شاخص ترین چهره انقلابی استان گیلان شناسایی شده و قرار از طی مراسمی از این چهره تجلیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه بر اساس مستندات حاج «سید اسماعیل اتقیاء» کهنسال ترین مبارز شاخص در دوران انقلاب شکوهمند اسلامی در استان است، ادامه داد: آئین نکوداشت این چهره انقلابی در زادگاهش شهرستان بندر انزلی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تولید فیلم مستندی با عنوان «دریای عشق» به کارگردانی «جواد فیروزی» در قالب فیلم‌های جشنواره فیلم عمار در خصوص زندگی و مبارزات این چهره انقلابی گیلان، اضافه کرد: این مستند در این مراسم به نمایش گذاشته می‌شود.

ثقتی همچنین به نگارش کتاب «خطابه خوان انقلاب» نوشته «یوسف سیف زاد» درباره «اسماعیل اتقیاء» اشاره کرد و گفت: در آئین نکوداشت از کهنسال ترین مبارز شاخص انقلاب اسلامی گیلان از این کتاب نیز رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم نکوداشت از حاج «سید اسماعیل اتقیاء» ساعت ۱۵:۳۰ عصر روز سه شنبه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرانزلی برگزار می‌شود، تأکید کرد: معرفی و شناساندن این چهره‌ها یکی از وطایف مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 5417206

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا ثقتی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان انقلاب اسلامی ایران چهره ماندگار دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف شیوع کرونا عکس استانها ایلام جشنواره فیلم فجر همدان تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۷۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ در نشست هم اندیشی با هنرمندان موسیقی استان که با حضور مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی برگزار شد، گفت: در تعداد اجراهای موسیقی، استان بوشهر جز برترین استان های کشور قرار گرفته است.

در این نشست هنرمندان تک به تک با بیان مشکلات، دیدگاهها و نظرات خود خواستار حمایت بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موسیقی استان بوشهر شدند.

کد خبر 6092845

دیگر خبرها

  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • ۱۰نظرسنجی مربوط به پیمایش حجاب انجام شده/احیای مرکز طرح‌های ملی
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود