Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون ورزش‌های همگانی، این مراسم با همکاری فدراسیون ورزش‌های همگانی و سازمان بسیج ورزشکاران صبح امروز شنبه در موزه ملی دفاع مقدس برگزار شد. سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، احمدی مدیرکل حوزه وزارت ورزش، میرجلیلی رئیس بسیج ورزشکاران، افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی و تعدادی از رؤسای فدراسیون‌ها در این مراسم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در این مراسم گفت: بر اساس مصوبه ستاد عالی بزرگداشت شهدای وزارت ورزش و جوانان افتخار میزبانی این مراسم را داریم اما مهمتر از یک مصوبه موضوع مفهومی بزرگداشت شهید است.

وی با بیان اینکه برای اصلاح سبک زندگی به ورزش نیازمندیم، تصریح کرد: اما برای حیات معنوی و تعالی روح انسان نیاز به دستاوردهای معنوی داریم که قطعاً شهید بهترین موضوع فرهنگی و دستاورد معنوی جامعه است و با تجلیل از شهید می‌توانیم ارزش‌های معنوی را جاری و ساری کنیم.

وی با تاکید بر لزوم بزرگداشت مکرر شهدا اظهار داشت: جامعه برای تعالی نیازمند شاخص است که یقیناً شهید می‌تواند متناسب با نقشی که ایفا کرده است شاخص فداکاری، صداقت، وفاداری به ولایت، عمل و … باشد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در پایان با تشکر از دست اندرکاران برگزاری این برنامه گفت: پیام شهید می‌تواند این باشد که از سختی‌ها می‌توان عبور کرد اگر خویشتن را ندید و خدا را دید.

سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش نیز با تاکید بر اینکه پاسداشت یاد و خاطره شهدا وظیفه همه است گفت: زمانی که فعالیتم را در وزارت ورزش آغاز کردم همزمان با هفته تربیت بدنی بود که اولین همایش پیاده روی را در محل مقبره شهدای گمنام برگزار کردیم و خوشحالم که امروز نیز همزمان با ایام الله دهه فجر این مراسم معنوی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هر زمان گره‌ای از کاری گشوده شده است به برکت نام و یاد شهدا بوده چرا که هیچ چیزی با ارزش تر از شهدا نداریم. امیدوارم که بتوانیم یاد و خاطره شهیدان به ویژه مربیان شهید را گرامی بداریم و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

کلهر تاکید کرد: همه مسئولان ما باید بیشتر از آنکه حرف بزنند عمل کنند و حرف‌هایشان را با عمل بزنند. همانطور که شهدا عمل کردند و برای همیشه در تاریخ ایران ماندگار شدند.

در این مراسم که بسیاری از چهره‌های ورزشی و سیاسی و لشگری حضور داشتند، فرزند شهید حسینی خاطراتی از پدر شهیدش را بازگو و از خواب‌هایی که برای پیدا شدن پیکر پدر گمنامش دیده بود صحبت کرد و از سوی فدراسیون ورزشهای همگانی مورد تقدیر قرار گرفت.

فدراسیون ورزشهای همگانی در این مراسم از خانواده شهدای ورزشکار تقدیر و به چند خانواده لوح تقدیر و هدیه‌ای اهدا کرد.

کد خبر 5417290 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش همگانی فدراسیون ورزشهای همگانی سینا کلهر تیم ملی فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال امارات لیگ برتر فوتبال ایران جام جهانی 2022 قطر مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر دراگان اسکوچیچ مسابقات انتخابی جام جهانی حمید سجادی تیم فوتبال هوادار تهران کمیته ملی المپیک فدراسیون ورزش های همگانی وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۷۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل

اباسط ابراهیمی اظهار کرد: ایستگاه‌های ورزشی صبحگاهی بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از امروز در ۱۳ نقطه اردبیل کار خود را آغاز کردند که بر اساس انتظار‌ها با استقبال خوبی هم از سوی شهروندان روبه‌رو شد.

او بیان کرد: استادیوم کارگران، پنج آذر، پارک ولایت، پارک شفا، پارک وحدت، پارک بانوان، فرهنگ‌سرای اصلانیان، باغ جیرال، پارک فرهنگیان، پارک بعثت، پارک سینا، پارک شهید سلیمانی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری از فردا ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا هشت و ۳۰ دقیقه آماده میزبانی همشهریان اردبیلی هستند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل افزود: ایستگاه‌های ورزشی روزانه ویژه بانوان در پارک‌های ولایت، شفا، فرهنگیان، سینا، بعثت، شهدای میراشرف، بانوان، قمر بنی‌هاشم، پنج آذر، باغ جیرال، استادیوم کارگران، سالن یادگار امام (ره) و پارک شهید سلیمانی واقع در روبه‌روی دادگستری خانوادگی خواهد بود.

ابراهیمی عنوان کرد: گسترش سلامتی، نشاط و شادابی با ایجاد بستر‌های مناسب ورزشی در محله‌ها و بوستان‌های اردبیل از جمله در قالب تقویت ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی پیگیری می‌شود که بسترسازی آن با شهرداری و تامین مربی ایستگاه‌ها برعهده هیات ورزش‌های همگانی است.

او با قدردانی از همراهی اداره ورزش و جوانان، هیات ورزش‌های همگانی و عزم شهرداری برای ترویج و توسعه فرهنگ ورزش، از همه شهروندان به ویژه بانوان اردبیلی خواست تا برای حفظ سلامتی خود و افزایش نشاط اجتماعی، مشارکت لازم را در این طرح ورزش همگانی با حضور در ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی داشته باشند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل در ادامه گفت: طرح خیابان ورزش نیز در راستای ارتقای سلامت شهروندان و ترویج ورزش همگانی در حاشیه دریاچه شورابیل به اجرا درمی‌آید.
ابراهیمی با اشاره به استقبال پرشور خانواده‌ها از نخستین برنامه افزود: امکانات و تجهیزات ورزشی شامل شطرنج، مینی گلف، شمشیربازی، بدمینتون، فوتبال تنیسی، چوب‌کشی، هولاهوپ، ترامپولین و دارات برای استفاده علاقه‌مندان تدارک دیده شده است.

او با قدردانی از همکاری هیات‌های ورزشی از جمله شمشیربازی، ورزش‌های همگانی و بازی‌های بومی-محلی از شهروندان اردبیلی دعوت کرد تا در این طرح پرشور و نشاط‌آفرین که عصر پنجشنبه‌ها برگزار می‌شود نیز حضور یابند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت