Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اطلاعات گفت: این دولت، تمام همت و تلاش خود را در جهت رشد اقتصادی و اشتغال مردم این استان و رفع مشکلات معیشتی و اجتماعی سیستان و بلوچستان به کار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات در جلسه شورای تأمین سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دهه فجر انفجار نور بود، افزود: امام راحل (ره) با قدرت الهی و با نفس قدسی‌اش توانست با تکیه به قدرت لایزال الهی پرچم لااله‌الاالله را در سراسر دنیا برافراشته کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: این انقلاب و این نهضت مدیون خون شهدا و مرهون حضور موثر مردم، استقامت، صبوری، تلاش و جهاد همه قشرها، اقوام و مذاهب این کشور است.

وزیر اطلاعات افزود: ما امروز شاهد هستیم که با همه فتنه‌ها و توطئه‌ها و تجزیه طلبی‌ها و فعالیت‌های تروریستی و دسیسه‌های گروهک‌ها، و بخصوص فتنه‌گری‌های رژیم صهیونیستی و همچنین اقدامات وسیع و گسترده آمریکا، به لطف الهی و با رهبری‌های رهبر حکیم‌مان سربلند، در ایران، منطقه و دنیا هستیم.

وی ادامه داد: علی‌رغم اینکه دشمن تلاش داشت این انقلاب و نهضت را از درون و در کشور ما پر هزینه کند و با فتنه‌ها و توطئه‌ها روبرو کند، محور مقاومت گسترش پیدا کرده و شکل گرفته است.

حجت الاسلام خطیب گفت: امروز با افتخار نمایندگان نظام جمهوری اسلامی در مقابل تمامی قدرتمندان مدعی دنیا می‌نشینند و به عنوان کشوری که در امنیت جهانی و در تصمیمات جهانی و در قدرت جهانی حضور مؤثری دارد.

وی تاکید کرد: این قدرت، افتخارات و سربلندی‌ها مرهون تدابیر مقام معظم رهبری، امام راحل (ره) و شهدا و حضور ملّت همیشه در صحنه انقلاب اسلامی است.

وزیر اطلاعات بابیان توطئه‌ها و فتنه‌گری‌های دشمنان در استان سیستان و بلوچستان افزود: اگر امروز در استان سیستان و بلوچستان امنیت داریم و توانستیم در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های امنیتی مختلف مقابله کنیم، نتیجه وحدت شیعه و سنی و همکاری مردم این استان و تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است.

حجت الاسلام خطیب افزود: هر روز شکل و راه و روش و تاکتیک دشمن تغییر می‌کند ولی این دشمنی تمام نخواهد شد، بنابراین این انسجام باید در جهت حفظ رضایت مردم باشد، اگر بتوانیم این انسجام را داشته باشیم و تلاش کنیم که رضایت مردم، اقشار و اقوام و مذاهب مختلف به دست بیاید، موفقیت‌های مضاعفی را نصیب این کشور خواهیم کرد.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: باید برای آسایش این مردم و بخصوص مردم غیور و شهید پرور استان سیستان و بلوچستان و در جهت اشتغال، معیشت، اقتصاد و آنچه که نیاز امروز جامعه است تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم، دولتی مردمی است، افزود: این دولت، تمام همت و تلاش خود را در جهت رشد اقتصادی و اشتغال مردم این استان و رفع مشکلات معیشتی و اجتماعی سیستان و بلوچستان به کار گرفته است.

همچنین در این جلسه استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با همه تهدیدهای مختلف، از طریق مرز سیستان و بلوچستان، امروز با انسجامی که در تمامی مجموعه‌ها وجود دارد این استان از لحاظ شاخص‌های امنیتی در حد قابل قبولی است.

مدرس خیابانی افزود: همگرایی خوبی در تمام مجموعه‌ها در راستای توسعه و امنیت پایدار استان وجود دارد و در این استان با کار جهادی و در سایه این امنیت پایدار می‌توان مسیر توسعه را به خوبی پیش ببریم.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت مرز برای این استان مهم است و این استان با دارا بودن ۱۶۰۰ کیلومتر مرز، ظرفیت‌های تجاری خوبی دارد و این موضوع می‌تواند شاخص‌های امنیتی را تقویت کند.

همچنین وزیر اطلاعات با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد، حجت الاسلام محامی در این دیدار گفت: در استان خدمات خوبی ارایه شده و همه معترف هستند که قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست و باید قدردان زحمات نظام باشیم.

امام جمعه زاهدان بیان داشت: به نظر می‌رسد استان با مشکلاتی مواجه است که به تعبیری ربطی به تحریم‌های اقتصادی و مشکلات بودجه‌ای ندارد، علی‌رغم تمام تحریم‌ها بودجه‌های فراوانی به استان تزریق شده است، و نیاز است تا از این بودجه‌ها درست استفاده بشود در حال حاضر طرح‌های زیادی با هزینه‌های بالایی داریم که الان تکمیل نیست و ناتمام مانده است.

حجت الاسلام خطیب با حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان، به تماس‌های مردمی سیستان و بلوچستان پاسخ داد و دستورات لازم را برای رفع مشکلات مردم صادر کرد.

همچنین در جلسه شورای تأمین استان سیستان و بلوچستان مدیرکل جدید اداره کل اطلاعات استان معرفی و از زحمات مدیرکل قبلی قدردانی شد.

شایان ذکر است وزیر اطلاعات در سفر به استان سیستان و بلوچستان با حضور در گلزار شهدای زاهدان به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

 

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات رفع مشکلات توطئه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۸۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود

 ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیاز‌های اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهاد‌ها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالا‌های اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالا‌ها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان