Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه ۴۶ درصد از مردم ایران در زمان پهلوی زیر خط فقر بوده اند، بیان کرد: طبق آمارهای جهانی در حال حاضر 12 درصد از مردم ایران زیر خط فقر هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، در خصوص آخرین اتفاقات تاریخی از زمان مشروطه تا کنون، گفت: جوانان باید تاریخ را مطالعه کرده و بررسی کنند اگر مقایسه میان کشور ایران با کشور های همسایه داشته باشیم وضعیت را درک می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیباجی با بیان اینکه در دوران ۱۸۰ساله قبل از انقلاب هیچ نقطه افتخاری در تاریخ ایران ثبت نشده بود، تصریح کرد: در دوران مشروطه مردم دارای انتخاب بودن اما دشمنان بازهم می توانستند هر اقدامی که باعث آسیب زدن به ایران بود را انجام دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه در زمانی که مشروطه در ایران حاکم بود هم لایحه ای همانند کاپیتولاسیون تصویب می شد، تشریح کرد: آمریکایی ها با حضور مستمر خود در ایران قصد داشتند برای خود استقلال ایجاد کنند و کسی نتواند به آن ها معترض شود.

وی با بیان اینکه ۶۰ هزار مستشار آمریکایی با حقوق ۱۷میلیارد تومانی در ایران زندگی می کردند، افزود: کل نیروهای نظامی ایران ۱۴ میلیارد تومان حقوق دریافت می کردند ولی این نیروها تمام حق حقوق مردم ایران را به عنوان مستشار چپاول می کردند.

دیباجی با اشاره به اینکه دوران تلخ حکومت کشورهای مختلف بر ایران با انقلاب اسلامی کاملا تغییر کرد، عنوان کرد: در زمان محمدرضا شاه بخشش های بسیاری صورت گرفته است هر حاکمی ورود پیدا کرد مناطق مختلفی از ایران را تقسیم کرده و از ایران جدا کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه استان سمنان با بیان اینکه یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اخراج بیگانگان از کشور بوده است، تصریح کرد: آمریکا شاه را به عنوان ژاندارم منطقه معرفی کرد تا بتواند به منافع خود برسد آن هم به دلیل سرمایه های بالای که ایران دارد.

وی با اشاره به اینکه مدیران نالایق باعث عقب افتادگی کشور در سال های مختلف شده اند، بیان کرد: افرادی را که خودمان به اشتباه انتخاب کردیم باعث شد که کشور را به عقب براند و از پیشرفت کشور جلوگیری کند ایران کشوری با سرمایه های بالاست اما مدیران منتخب مردم باعث مشکلات متعدد در کشور شده است.

دیباجی با بیان اینکه در امورات نظامی ایران در قبل از انقلاب دارای رتبه ای نبود، تشریح کرد: بعد از انقلاب پیشرفت ها و دستاوردهای نظامی زیادی را شاهدش بودیم و امروز به رتبه ۸ دستاورد های نظامی دنیا دست پیدا کرده ایم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، با اشاره به اینکه ایران  امن ترین کشور منطقه است، خاطر نشان کرد: با یک بررسی کوچک می توان تحولات منطقه را بررسی کرد که دور تا دور ایران جنگ و درگیری است اما ما در ایران با صلح و امنیت کامل در حال گذران زندگی خود هستیم.

وی در خصوص برق رسانی به ۱۰۰درصد از شهر ها ایران اشاره کرد و گفت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب انتقال برق به تمامی نقاط ایران بوده است در حالی که در زمان پهلوی 16 درصد از ایران بیشتر از این نعمت استفاده نمی کردند.

دیباجی با بیان اینکه ۹۶ درصد از مردم ایران از آب آشامیدنی سالم برخوردار هستند، عنوان کرد: درزمان پهلوی ۵۶ درصد از مردم و ۳۰ درصد از روستائیان از آب آشامیدنی برخوردار بودند و ایران در حال حاضر جایگاه 7 ارزان ترین میزان هزینه آب را در دنیا دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه فقط 5 درصد از مردم ایران در زمان پهلوی از گاز استفاده می کردند، بیان کرد: در حال حاضر تقریبا تمامی شهرها و روستاهای ما گاز رسانی شده و در حال حاضر دومین کشور ارزان در قیمت بنزین دردنیا هستیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد از مردم ایران از تلفن برخوردار هستند، افزود: ایران در بحث صنعت سیمان رتبه چهارم دنیا را به خود اختصاص داده است در بحث موتوری از صفر به رتبه 19 دنیا رسیده ایم .

دیباجی با بیان اینکه ۴۶ درصد از مردم ایران در زمان پهلوی زیر خط فقر بوده اند، بیان کرد: طبق آمارهای جهانی در حال حاضر ۱۲ درصد از مردم ایران زیر خط فقر هستند در حالی که کشورهای بزرگ دنیا همچون انگلیس ۱۹ درصد و فرانسه ۱۴ درصد و ژاپن ۱۸ درصد از مردم آن ها زیر خط فقر هستند اما ایران وضعیت بهتری را در دنیا دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، با بیان اینکه مشکلات اقتصادی ایران به دلیل حضور ترامپ های داخلی است، تصریح کرد: این دشمنان داخلی هستند که باعث جلوگیری از پیشرفت های ایران می شوند و باعث نارضایتی های مردمی در کشور می شود و شکلات اقتصادی در کشور به وجود می آید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد درصد از مردم ایران استان سمنان زمان پهلوی حال حاضر زیر خط فقر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: شاخص‌های حوزه اشتغال نشان می‌دهد که در استان اتفاق خوبی رقم خورده و نرخ بیکاری استان قزوین به ۴.۷ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، عین‌الله کشاورز ترک امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جشنواره امتنان از کارگران و جامعه کار و تولید اظهار کرد: شاخص‌های حوزه اشتغال نشان می‌دهد که در استان اتفاق خوبی رقم خورده و نرخ بیکاری استان قزوین به ۴.۷ درصد کاهش پیدا کرده که با شاخص‌های کار و تولید بر اساس میزان جمعیت هماهنگ است.

وی افزود: کارگران در حوزه کار و تولید رکن اصلی هستند و رسالت داریم با همه توان از این فعالان عرصه اقتصاد و تولید تجلیل کنیم، در ضمن باید فضای مناسب‌تری را در حوزه کار و کارگر فراهم کنیم تا فعالان این عرصه با آرامش و فراغ خاطر بیشتری چرخ‌های تولید را به حرکت درآورند.

رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت کار در استان قزوین احداث مسکن کارگری را از اولویت‌های نهاد متبوعش دانست و گفت: درصددیم با اجرای مسکن کارگری در مسیر حل این مشکل گام برداریم که خوشبختانه قزوین رتبه خوبی در این عرصه کسب کرده است.

کشاورز ترک از کسب رتبه برتر اشتغال و امنیت اشتغال در فضای کسب‌وکار توسط استان قزوین خبر داد و افزود: همچنین استان قزوین در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ رتبه اول کشور را به‌دست آورده است.

وی با تأکید بر لزوم تقویت انجمن‌های ورزش کارگری و ایجاد بسترهای مبتنی برای فعالیت تعاونی‌ها ادامه داد: کارگران رکن اصلی تولید و اشتغال به شمار می‌آیند و باید به فرهنگ و ارزش کار در حوزه‌های رسانه‌ای و دانشگاهی پرداخته شود.

به گزارش ایمنا، در این جشنواره از میان ۵۰۰ طرح ارائه شده تعداد ۵ نفر از کارگران نمونه در سطح ملی، تعداد ۸ نفر کارگر نمونه استانی، ۵۹ نفر کارگر ورزشکار مدال‌آور طلا، نقره و برنز کشوری، ۵ نفر بانوی کارگر سرپرست خانوار و دارای بیش از ۳ فرزند، ۵ فعال قرآنی و فرهنگی دارای رتبه‌های اول کشوری، ۵ خانواده شهید جامعه کارگری، یک نفر نخبه هنرآموز در سطح استان قزوین راه یافته به المپیاد جهانی تجلیل شد. همچنین به ۵۰. نفر از کارگران خط تولید با هماهنگی آستان قدس رضوی درطرح «خداقوت کارگر» هدیه متبرک آستان قدس تقدیم شد.

کد خبر 748896

دیگر خبرها

  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • دستاوردهای جهاد افغانستان را حفظ می کنیم
  • ویدیو/ دستاوردهای هوافضای کشور در ۱۴۰۲ را بشناسید
  • خاطره فواد ایزدی از دوران تحصیلش در آمریکا + فیلم
  • طالبان: برای حفظ دستاوردهای جهاد افغانستان تلاش می‌کنیم
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • افزایش بودجه نظامی انگلیس در کوران انتقادها
  • خرافات عجیب ایرانیان دوران قاجار؛ از ناخن هدهد تا آش مخصوص شاه برای جلوگیری از وبا