Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک پورقهرمانی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود:  در این فصلنامه اخلاق علمی و نشر، تحت قوانین بین‌المللی کپی‌رایت و کمیته بین‌المللی اخلاق در انتشارات موسوم به «COPE» رعایت شده و به خوانندگان اجازه خواندن، دانلود، کپی، توزیع، چاپ، جست‌وجو و پیوند متن کامل مقاله‌ها داده می‌شود.

به گفته وی مقاله‌هایی که به موضوعات و مطالعات مرتبط با حقوق فضای مجازی اختصاص داشته و بر اساس چارچوب علمی فصلنامه نوشته شده باشد، امکان چاپ در این فصلنامه را خواهد داشت و بدین منظور از همه پژوهشگران این عرصه دعوت می‌شود که مقاله‌های ارزنده خود را به این فصلنامه ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ارسال مقاله را به عضویت در سایت فصلنامه با آدرس«http://cyberlaw.iau-maragheh.ac.ir/»  وابسته دانست و اظهار داشت:  مقاله‌ها باید به زبان فارسی و همراه با چکیده انگلیسی در سایت بارگذاری شود و نوع داوری آن بسته، و حداقل با ۲  نفر انجام خواهد شد. 

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی مراغه و سردبیر این فصلنامه میانگین بازه زمانی فرآیند داوری را ۶ هفته و فرآیند بررسی اولیه آن را هفت روز اعلام کرد و افزود: روش ماخذنویسی در مقاله‌های ارسالی به این فصلنامه «APA» است. 

پورقهرمانی اظهار داشت: این فصلنامه نخستین نشریه تخصصی کشور در زمینه حقوق فضای مجازی است و هسته علمی و پژوهشی پدافند سایبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه نیز اولین هسته علمی مصوب دانشگاه به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه با هفت رشته کارشناسی ارشد و سه رشته دکتری حقوق، از اساتید برجسته این رشته دانشگاهی بهره می‌برد و طی سال‌های اخیر با برگزاری کنفرانس‌های علمی در زمینه پدافند سایبری، نقش محوری در زمینه توسعه علوم مرتبط با فضای مجازی داشته است. 

سومین کنفرانس ملی پدافند سایبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه و با همکاری انجمن پدافند غیرعامل شمالغرب کشور نیز در ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و دبیرخانه آن نیز طی روزهای اخیر آغاز بکار کرد.

علاقه‌مندان به ارسال مقاله و کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند به سایت این کنفرانس به آدرس http://hamayesh.iau-maragheh.ac.ir/cyber1401/fa/ مراجعه کنند.

برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی مراغه حقوق عمومی نشریه علمی فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی مراغه حقوق عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مراغه حقوق عمومی نشریه علمی فضای مجازی دانشگاه آزاد اسلامی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد