Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، یعقوب احمدی رییس دانشگاه پیام نور کردستان ظهر امروز در یادواره شهیده فاطمه اسدی و محفل انس با قرآن که به مناسبت دهه مبارک فجر در دانشگاه پیام نور کردستان برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با به صحنه آمدن مردم به پیروزی رسید و امروز هم برای رفع چالش‌های پیش آمده در جامعه نیاز به مشارکت اقشار مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی انقلاب اسلامی را یکی از جریان‌های عظیم در تاریخ ایران خواند و اضافه کرد: بعد از وقوع انقلاب اسلامی تغییرات اساسی در بخش‌های مختلف جامعه به ویژه در حوزه آموزش عالی ایجاد شد که ثمره آن رشد علمی کشورمان است.

رییس دانشگاه پیام نور کردستان افزود: افزایش تعداد واحدهای دانشگاهی و آموزشی، افزایش چشمگیر تعداد دانشجویان و ایجاد پژوهشگاه‌ها ومراکز تحقیقاتی از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

احمدی یادآور شد: اگر قبل از انقلاب  شرایط تحصیل برای بانوان وجود نداشت بعد از انقلاب با مهیا شدن شرایط همواره بیش از 50 درصد پذیرفته شدگان در دانشگاه‌ها را بانوان تشکیل می‌دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان هم در این مراسم اظهار داشت: شهادت  فرهنگ مردان با ایمانی است که مورد لطف و رحمت الهی قرار می‌گیرند و ایران اسلامی به ویژه کردستان سرشار از این شهدای اسلام و انقلاب است.

حجت‌الاسلام محمد کاروند با اشاره به اینکه اجر شهادت با هیچ عمل دیگری قابل مقایسه نیست، افزود: شهدا بزرگترین سرمایه وجود خود یعنی جانشان را نثار ارزش‌های اسلامی و انقلاب کردند و حال رسالت مهمی در راستای حفظ و پایداری این میراث گرانبها برعهده همه ما قرار دارد.

وی یادآور شد: دشمنان کشورمان در تلاش هستند عزت و شجاعت را از ملت ایران بگیرند چرا که می‌دانند این مهم عامل اصلی مقاومت و پیروزی آنها است لذا برای حفاظت از آن باید همه همت خود را بکار گیریم.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: رییس دانشگاه پیام نور کردستان یعقوب احمدی شهید فاطمه اسدی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال

استاندار کردستان در شورای برنامه‌ریزی استان در سنندج اظهار کرد:  جهش تولید با استفاده از ظرفیت و مشارکت مردمی تکلیفی است که مقام معظم رهبری در سال‌جاری از ما مطالبه کرده‌ان و این مهم بدون مشارکت مردم در حوزه اقتصاد و رفع مشکلات محقق نمی شود.

اسماعیل زارعی‌کوشا افزود: در کنار جهش تولید موضوع مشارکت مردم بسیار مهم است و باید در این حوزه برنامه‌ریزی جدی داشته باشیم.

وی با تاکید براینکه مسئولان باید زمینه را برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال فراهم سازند، بیان کرد: جامعه دانشگاهی و جوانان متخصص در هر حوزه باید دسترسی لازم را به برنامه‌هایی که دستگاه‌های دولتی ارائه می‌کنند داشته باشند تا در مورد آن نظر دهند.

کردستان ظرفیت ایجاد بندر خشک را دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: استقبال از افتتاح راه آهن نشان می‌دهد این ظرفیت در قالب بندر خشک در این استان وجود دارد که باید از آن به نحو احسن استفاده شود.

کیومرث حبیبی با بیان اینکه خیلی از محصولات که در کردستان تولید و یا از کشور عراق وارد می‌شود از طریق بندر خشک به سایر نقاط دور و نزدیک کشور ارسال می‌شود، گفت: از کردستان به سمت دورترین نقاط ایران زاهدان و از آنجا به پاکستان و ... محصولاتی که تولید می‌شود صادر خواهد شد.

 وی بیان کرد: قرارداد ۷ هزار تن غلات و ۴۰۰ هزار تن سیمان با کشور عراق بسته شده و از طریق سیستم راه آهن در حال انتقال به مرز شلمچه است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • عصبانیت دشمن از درخشش بانوان باحجاب ایرانی در عرصه‌های مختلف