Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@21:22:53 GMT

انحراف تیغه بینی چطور درمان می شود؟

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۹۶۳۵

‍‍‍‍‍‍

دلیل انحراف تیغه بینی: علائم انحراف تیغه بینی : علائم دیگرش شامل: عوارض انحراف تیغه بینی درمان های انحراف تیغه بینی : جراحی انحراف تیغه بینی: جراحی انحراف تیغه بینی رفع انحراف تیغه بینی خطر جراحی انحراف تیغه بینی: خطر جراحی انحراف بینی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از نمناک؛ انحراف بینی مشکلی است که تیغه بین بینی - استخوان و غضروفی که حفره بینی را به نصف تقسیم می کند - به طور قابل ملاحظه ای از مرکز کج می شود و باعث سختی تنفس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکثر مردم در مقدار حفره های بینی خود تفاوت دارند در واقع، برآورده ها نشان می دهد که 80% مردم، اغلب به طور ناشناخته ای، دچار ناهماهنگی در کانال های بینی خود شده اند. همانطور که در این بخش از سلامت  گفته شده است عدم تعادل شدیدتر باعث مشکلات تنفسی قابل توجهی می شود و نیاز به درمان دارد.

دلیل انحراف تیغه بینی:

بعضی از افراد با انحراف تیغه بینی متولد می شوند، بعضی افراد دیگر پس از تروما و یا آسیب بینی شان، دچار این مشکل می شوند.

علائم انحراف تیغه بینی :

شایعترین علامت انحراف تیغه بینی گرفتگی بینی است، در یک طرف بینی یا دو طرف بینی، عمراه با مشکل در تنفس. عفونتهای سینوسی عودکننده یا مکرر میتواند نشانه ای از انحراف تیغه بینی باشد.

علائم دیگرش شامل:

    خونریزی بینی

    درد صورت

    سردرد

    آبریزش بینی

    تنفس با صدای بلند و خروپف در طول خواب می باشد.انحراف تیغه بینی نیز ممکن است باعث آپنه خواب شود، وضعیتی جدی است که در آن فرد در طول خواب تنفسش را متوقف می کند.

عوارض انحراف تیغه بینی درمان های انحراف تیغه بینی :

گاهی علائم انحراف تیغه بینی را می توان با داروها رفع کرد. اگر دارو به تنهایی کافی نباشد، یک جراح برای این انحراف برای ترمیم جداره و بهبود تنفس مورد نیاز است.

جراحی انحراف تیغه بینی:

در طی سپتوپلاستی، یک جراح، از داخل روی بینی کار می کند، برش کوچکی در تیغه بینی ایجاد می شود و سپس استخوان یا غضروف اضافی را حذف می کند ، گاهی اوقات رینوپلاستی یا "کار روی بینی" با سپتوپلاستی ترکیب می شود تا ظاهر بینی را بهبود ببخشد این روش سپتورینوپلاستی نامیده می شود.

سپتوپلاستی همچنین ممکن است با جراحی سینوسی ترکیب شود ، جراحی برای تعمیر تیغه بینی معمولا سرپایی تحت بیهوشی عمومی یا موضعی انجام می شود و بسته به میزان کار انجام شده حدود یک تا یک و نیم ساعت طول می کشد و شما باید بتوانید بعد از سه تا چهار ساعت از عمل به خانه خود بروید.

جراحی انحراف تیغه بینی

انحراف داخلی یا مواد نرمی ممکن است در بینی قرار گیرند تا انحراف تیغه بینی را از بین ببرد ؛ اگر روش سپتوپلاستی برایتان انجام می شود، پس از جراحی نباید تورم یا کبودی زیادی داشته باشید با این حال، اگر سپتورینوپلاستی انجام شود، یک یا دو هفته از تورم و کبودی بعد از آن، مشکلی نیست.

در صورت امکان، بهتر است منتظر بمانید تا زمانی که رشد بینیتان متوقف شود، در حدود 15 سالگی، عمل جراحی را انجام دهید.

روش های جدیدتری در دسترس هستند که از تکنیک های سپتوپلاستی بالونی استفاده می کنند و از جراحی واقعی اجتناب می شود و در محیط مطب انجام می شود و این جراحی برای موارد خفیف انجام می شود.

رفع انحراف تیغه بینی خطر جراحی انحراف تیغه بینی:

هیچ جراحی به طور کامل بدون ریسک نیست و مزایایی دارد - توانایی نفس کشیدن بهتر. سپتوپلاستی و سپتورینوپلاستی روش های رایج و ایمنی هستند و عوارض جانبی کمی دارند ا ما قبل از تصمیم گیری در مورد درمانش، با پزشک خود درباره خطرات احتمالی جراحی صحبت کنید. اگر چه نادراست، اما خطرات سپتوپلاستی یا رینوپلاستی ممکن است عبارت از این موارد باشند:

    عفونت

    خون ریزی

    سوراخ در تیغه بینی

    از دست دادن توانایی بویایی

خطر جراحی انحراف بینی

اگر دچار این علائم هستید و فکر می کنید که ممکن است انحراف بینی داشته باشید، یک قرار ملاقات با پزشک گوش، بینی یا گلو قرار دهید.دلایل متعددی وجود دارد که ممکن است شما در معرض این علائم، از جمله سینوزیت مزمن یا آلرژی بینی باشید.اطمینان حاصل کنید که تشخیص درست برایتان انحام شده تا بتوانید درمان مورد نیاز خود را دریافت کنید.

منبع: نمناک این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد هم اکنون؛ مناظره زنده سعید لیلاز و احمد زیدآبادی با موضوع رابطه ایران و آمریکا سردرد بینی آبریزش بینی تیغه بینی غضروف بینی بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط کدام دمنوش برای رفع آبریزش بینی خوب است؟ احساس سرما در سر را چگونه درمان کنیم؟ آشنایی با علل و علائم سر درد با منشا گردنی این نوع شکلاتی عامل سردرد می شود نورولوژیست‌ ها هنگام سردرد چه کار می کنند؟ میگرن را چگونه درمان کنیم؟ ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها انحراف تیغه بینی چطور درمان می شود؟ طرح‌های ویژه داناپلاس ایرانسل برای آموزش آنلاین جریمه ۲ میلیون دلاری مالک فیس بوک مصوبات امروز جلسه کمیسیون تلفیق بودجه بیش از ۳۵۵ هزار دوز واکسن کرونا تزریق شد از حکومت اردوغان مسئولیت خواهی کنید آخرین روند کرونا در ایران تا اکنون آلات موسیقی در کوچه پس کوچه‌های لارستان + عکس نمایش قدرت بالای انتقال سویه اومیکرون هم اکنون؛ مناظره زنده سعید لیلاز و احمد زیدآبادی با موضوع رابطه ایران و آمریکا هزینه اقامت در هتل های لوکس اصفهان چند؟ + جدول مقایسه ۲ خودروی تارا اتوماتیک و شاهین اتومات آرامگاه برفی ابوعلی سینا + عکس دارایی های کریپتویی جذاب نیستند قیمت ال ۹۰ صفر در بازار (بهمن ۱۴۰۰) این افراد مجاز به شرکت در کنکور نیستند + جزییات آمریکا برای مهار کرونا از چه دارویی بیش تر استفاده کرد؟ فهرست ۱۲ هزار خانه روی میز سازمان مالیات بانک تجارت برای همه مردم ایران لایحه قانون استفاده از سلاح از ابتدای سال در نوبت رسیدگی است سناتور آمریکایی: خروج از برجام، ایران را قوی‌تر و خطرناک‌تر کرد حل مشکل ضمانت و وثیقه بانکی کشاورزان و دامداران پیک وحشتناک اومیکرون در راه است خداحافظی مظاهری با استقلال مرغ کیلویی چند؟ (جدول) اعلام برنامه هفته هفدهم تا بیست و دوم لیگ برتر افزایش ۴۸ درصدی فوت شدگان کرونایی کرونا در خانه اردوغان منابع ویژه ای را برای پرداخت تسهیلات بدون ضامن در نظر گرفته ایم رشد لاک پشتی تولید محصولات منتخب صنعتی حقوق و بیمه معلمان خرید خدمات کامل پرداخت خواهد شد نیاز بازار به نفت ایران چقدر است؟ استقبال اولیانوف از بازگرداندن معافیت تحریمی ایران احتمال ساخت واکسن جداگانه برای اومیکرون نگاهی به روابط ایران و روسیه پوشیدن این رنگ موجب جذب پشه ها می شود! گام اول برای مذاکره مستقیم پرداخت به موقع، دقیق و منصفانه با بیمه آسیا تکلیف مالیات خودروهای لوکس مشخص شد آخرین جزییات پذیرش دانشگاه فرهنگیان در کنکور ۱۴۰۱ درآمد واردات خودرو به کجا می رسد؟ زنان جوان بیشتر در معرض این بیماری هستند! خصوصی ‌سازی غیراصولی چه بر سر هپکو آورد؟ ثبت نام پیش فروش ۳ خودروی سایپا از فردا+ جزییات درمان خشکی پوست دست با این روش چه کسانی از آب گل آلود بورس ماهی گرفتند؟ مسکن حمایتی از برنامه ریزی ها عقب افتاد حاشیه های بازار نفت ایران / ماجرای صادرات به کره شمالی چه بود؟ گیاه دارویی که از افسردگی جلوگیری می کند حرکت زشت پوتین در افتتاحیه المپیک + فیلم DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سردرد بینی آبریزش بینی تیغه بینی غضروف بینی جراحی انحراف تیغه بینی انجام می شود انحراف بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواص شگفت انگیز خرما برای درمان بیماری‌ها و سلامتی بدن (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معجزه پاکسازی مغز با مصرف خاکشیر (فیلم) انواع چای و خواص آن را بشناسید (فیلم) خواص رازیانه؛ گیاهی سرشار از خواص معجزه آسا (فیلم)

دیگر خبرها

  • آشنایی با علائم آبریزش دائمی بینی در بهار
  • علائم آلرژی فصلی را بشناسید + موادغذایی آلژی‌زاراهکار درمان خانگی
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • دلیل آبریزش دائمی بینی احتمالا «التهاب سینوسی مزمن» است
  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی
  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • دلیل آبریزش دائمی بینی چیست؟
  • پزشکی به شرط کسب درآمد!
  • خواص شگفت انگیز خرما برای درمان بیماری‌ها و سلامتی بدن (فیلم)