Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@03:00:12 GMT

فواید لیفت ابرو و پیشانی

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۹۷۱۰

‍‍‍‍‍‍

فواید لیفت ابرو و پیشانی روش جراحی لیفت ابرو و پیشانی روش های مختلف دیگر لیفت پیشانی و ابرو : روش های مختلف لیفت پیشانی و ابرو عبارتند از : مراقبت های بعد از جراحی لیفت پیشانی و ابرو

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از نمناک؛ لیفت ابرو یک راه حل درمانی مناسب برای انحنا و حالت مناسب ابرو ها می باشد. در این پروسه پوست اضافی را از روی پیشانی بر می دارند، موقعیت ماهیچه های صورت و بافت ها را به هدف کانتورینگ در یک سوم بالای صورت شما کمی جابجا می کنند و سپس متخصصان جراحی پلاستیک پروسه لیفت ابرو را انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که می دانید و در بخش سلامت هم خواهیم گفت این جراحی بسیار پر طرفدار می باشد. در این جراحی 5 برش کوچک پنهانی در خط رشدی رویش موی سر انجام می شود و هیچ زخمی قابل مشاهده نخواهد بود.

فواید لیفت ابرو و پیشانی

این پروسه می تواند هر چیزی از جمله خط رویش مو تا ابرو ها را لیفت کند. همچنین باعث سفت شدن و بهبود ظاهر کلی پیشانی می شود و صورت شما را باز می کند. شکل ابرو و قرینگی آن نیز می تواند با توجه به نوع لیفت بهبود پیدا کند.

لیفت مستقیم ابرو باعث حذف بخشی از پوست و بافت زیرین آن در بالای ابروها می شود. این پروسه برای کسانی که نمی خواهند به خط رویش موی خود دست بزنند، مناسب است. لیفت مستقیم ابرو زیبایی بسیار زیادی به ظاهر شما می دهد و پوست و بافت پیشانی را نیز سفت تر می کند. بعضی از افراد که دارای پیشانی کوتاه هستند، می توانند با این روش پیشانی خود را بلند تر نشان دهند.

لیفت ابرو و پیشانی، ابروها را به موقعیت مناسب خود در می آورد .چین و چروک های موجود روی پوست پیشانی شما را باز می کند این کار را از طریق تحت تاثیر قرار دادن بافت زیرین پوست انجام می دهند. افرادی که به دنبال راه هایی برای کاهش علائم پیری هستند، می توانند از این روش استفاده کنند که راهی برای کاهش چین و چروک ها، حذف خطوط پوستی، بهبود حالت ابرو ها و بالا رفتن آن ها و به طور کل جوان تر شدن صورت می باشد. این پروسه نیاز به یک ریکاوری کوتاه مدت دارد و به سرعت می توانید نتایج زیبایی را در چشم و ابروی خود مشاهده کنید. در نتیجه اعتماد به نفس بیشتری پیدا خواهید کرد.

روش جراحی لیفت ابرو و پیشانی

لیفت ابرو و وپیشانی به دو روش کلاسیک و اندوسکوپیک انجام می شود.

روش کلاسیک

برای درمان افتادگی ها و چین و چروک های شدید در روش کلاسیک، بالاتر از پیشانی و پشت خطّ رویش مو را برش می دهند تا حدی که برش به بالای هر دو گوش امتداد می یابد. سپس پوست بلند شده و به بالا کشیده و پوست اضافی برداشته میشود. این روش برای کسانی که خطّ موی بالا یا طاسی دارند (مثلا در آقایان) روش مناسبی نیست.

روش اندوسکوپیک

در این روش در بالای پیشانی چند برش کوچک ایجاد می کنند و با استفاده از اندوسکوپ پوست را بالا می کشند. مزیت این راه برش کمتر و در نتیجه عوارض کمتر و اقامت بیمارستانی کوتاه تر است اما این روش برای افتادگی های ملایم تا متوسط مفید است و پایداریش کمتر از نوع کلاسیک است.

روش های مختلف دیگر لیفت پیشانی و ابرو :

جراح پس از معاینه بیمار و تشخیص باتولوژی روش جراحی را انتخاب می کند. در گذشته از روش اندرسکوپیک لیفت ابرو و پیشانی تحت بیهوشی عمومی بیشتر استفاده می شد.

روش های مختلف لیفت پیشانی و ابرو عبارتند از :

    لیفت پیشانی کروتال

    لیفت پیشانی با نخ

    لیفت پیشانی پره تریکال

    لیفت میدفورهد

    لیفت مسقیم ابرو

    روش تثبیت ابرو

    لیفت اندوسکوپیک پیشانی و ابرو

    لیفت تمیورال

اهداف لیفت ابرو و پیشانی

بالا کشیدن گوشه خارجی چشم

حجم دادن دوباره به ابرو ،گیجگاه و نواحی پری اربیتال

بالا کشیدن گوشه خارجی چشم

کاهش چین و چروک های بین دو ابرو

کاهش چین و چروک های عرضی پیشانی

کاهش چین و چروک های گوشه خارجی چشم

اصلاح غیر قرینگی ابرو

کاهش آویختگی قسمت بیرونی پلک فوقانی و کاهش پوست اضافی پلک فوقانی

سفت شدن پوست

گزینه های ایده آل برای درمان لیفت ابرو و پیشانی

گزینه ایده آل برای لیفت ابرو کسی است که موقعیت و جایگاه ابروهایش به دلیل افتادگی پوست و یا کاهش چربی به هم خورده باشد. انواع مختلفی از لیفت ابرو و پیشانی وجود دارد. انتخاب نوع مناسب ابرو برای موقعیت کنونی چهره شما بستگی به موقعیت کنونی ابروهایتان، ساختار صورت و اهداف شما برای زیبایی دارد. همچنین قبل از انجام درمان، نتایج انواع مختلف لیفت ها را به بیمار نشان می دهند.

مراقبت های بعد از جراحی لیفت پیشانی و ابرو

پس از جراحی نیازی به پانسمان سر نیست.

تا 5 روز با پمادهای آنتی بیوتیکی تجویز شده روی برش های جراحی پوشانده شود.

موهای خود را 48 ساعت بعد از جراحی می توانید با شامپو به طور ملایم بشویید.

بعد از استحمام می توانید از سشوار با حرارت سرد استفاده نمایید.

پس از جراحی تا 4 روز باید در وضعیت نیمه نشسته استراحت کنید.

7 تا 10 روز بعد از جراحی بخیه های بیمار خارج می شود.

از استامینوفن برای تسکین سردرد و درد خفیف ناحیه پیشانی استفاده کنید و از داروهایی مانند ایبوبروفن، دیکلوفناک، ایندومتاسین،آسپیرین تا حد امکان خودداری کنید.

اگر درد شدید دارید، جراحتان را مطلع سازید.

تا 3 هفته اول بعد از جراحی فعالیت ورزشی نکنید اما پس از یک ماه انجام ورزش مشکلی ندارد.

در 333 هفته اول بعد از جراحی از رنگ مو استفاده نکنید.

مشاوره

هر کس که تصور می کند به لیفت ابرو و پیشانی نیاز دارد ، اما نمی داند باید کدام یک از انواع این پروسه را انتخاب کند، در ملاقات اولیه باید به سوالاتی در مورد خودش توضیح دهد و سپس اهداف خود را مطرح کند.

در این مرحله متخصص می تواند روش های مختلف و پیشنهادی را معرفی کند که می تواند برای برنامه درمانی مد نظر شما مناسب تر باشد.

مشاوره

عوارض جراحی لیفت پیشانی و ابرو

روش مناسبی برای افراد دارای خط موی بالا یا طاس نمی باشد.

ماندگاری عمل 2 تا 10 سال است و روشی دائمی نیست.

خوشبختانه مشکلات ناشی از لیفتینگ صورت بسیار نادر می باشد و به ندرت ممکن است فرد دچار عوارضی مانند خونریزی، عفونت و آسیب به اعصاب حسی و پوست شود.

منبع: نمناک این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد هم اکنون؛ مناظره زنده سعید لیلاز و احمد زیدآبادی با موضوع رابطه ایران و آمریکا ابرو لیفت پیشانی پیشانی بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط روشی برای ترمیم ابروی ریخته و کم پشت شوره ابرو از علت تا درمان راهکارهای طبیعی برای جلوگیری از ریزش ابرو و مراقبت از آن فروش آنلاین لوازم آرایش ابرو در الانزا ابروهای کم پشت را دریابیم! درمان سریع ریزش ابرو ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها فواید لیفت ابرو و پیشانی ارزان قیمت ترین گوشی هوآوی چند؟ (جدول) ماسک خانگی موز مناسب برای انواع مو راهکار‌هایی برای کنترل فشار خون بالا محبوب ترین هاچ بک ایران چند؟ + جدول انحراف تیغه بینی چطور درمان می شود؟ طرح‌های ویژه داناپلاس ایرانسل برای آموزش آنلاین جریمه ۲ میلیون دلاری مالک فیس بوک مصوبات امروز جلسه کمیسیون تلفیق بودجه بیش از ۳۵۵ هزار دوز واکسن کرونا تزریق شد از حکومت اردوغان مسئولیت خواهی کنید آخرین روند کرونا در ایران تا اکنون آلات موسیقی در کوچه پس کوچه‌های لارستان + عکس نمایش قدرت بالای انتقال سویه اومیکرون هم اکنون؛ مناظره زنده سعید لیلاز و احمد زیدآبادی با موضوع رابطه ایران و آمریکا هزینه اقامت در هتل های لوکس اصفهان چند؟ + جدول مقایسه ۲ خودروی تارا اتوماتیک و شاهین اتومات آرامگاه برفی ابوعلی سینا + عکس دارایی های کریپتویی جذاب نیستند قیمت ال ۹۰ صفر در بازار (بهمن ۱۴۰۰) این افراد مجاز به شرکت در کنکور نیستند + جزییات آمریکا برای مهار کرونا از چه دارویی بیش تر استفاده کرد؟ فهرست ۱۲ هزار خانه روی میز سازمان مالیات بانک تجارت برای همه مردم ایران لایحه قانون استفاده از سلاح از ابتدای سال در نوبت رسیدگی است سناتور آمریکایی: خروج از برجام، ایران را قوی‌تر و خطرناک‌تر کرد حل مشکل ضمانت و وثیقه بانکی کشاورزان و دامداران پیک وحشتناک اومیکرون در راه است خداحافظی مظاهری با استقلال مرغ کیلویی چند؟ (جدول) اعلام برنامه هفته هفدهم تا بیست و دوم لیگ برتر افزایش ۴۸ درصدی فوت شدگان کرونایی کرونا در خانه اردوغان منابع ویژه ای را برای پرداخت تسهیلات بدون ضامن در نظر گرفته ایم رشد لاک پشتی تولید محصولات منتخب صنعتی حقوق و بیمه معلمان خرید خدمات کامل پرداخت خواهد شد نیاز بازار به نفت ایران چقدر است؟ استقبال اولیانوف از بازگرداندن معافیت تحریمی ایران احتمال ساخت واکسن جداگانه برای اومیکرون نگاهی به روابط ایران و روسیه پوشیدن این رنگ موجب جذب پشه ها می شود! گام اول برای مذاکره مستقیم پرداخت به موقع، دقیق و منصفانه با بیمه آسیا تکلیف مالیات خودروهای لوکس مشخص شد آخرین جزییات پذیرش دانشگاه فرهنگیان در کنکور ۱۴۰۱ درآمد واردات خودرو به کجا می رسد؟ زنان جوان بیشتر در معرض این بیماری هستند! خصوصی ‌سازی غیراصولی چه بر سر هپکو آورد؟ ثبت نام پیش فروش ۳ خودروی سایپا از فردا+ جزییات درمان خشکی پوست دست با این روش DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ابرو لیفت پیشانی پیشانی لیفت پیشانی و ابرو کاهش چین و چروک ها چین و چروک روش های مختلف بعد از جراحی جراحی لیفت رویش مو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی

ایسنا/هرمزگان رئیس بیمارستان کودکان بندرعباس از جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان؛ امروز (هشتم اردیبهشت ماه) رئیس بیمارستان کودکان بندرعباس گفت: عمل جراحی خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله در بیمارستان کودکان بندرعباس با موفقیت انجام شد.

این عمل از بزرگ‌ترین عمل های جراحی کودکان است که پیش از این هم در بیمارستان کودکان بندرعباس انجام شده و تمامی موارد موفقیت‌آمیز بوده است.

دختر بچه ۲/۵ ساله، ۲ هفته پیش متوجه برآمدگی در شکم شده بود که بررسی‌ها نشان داد، توموری حدود ۱۴ سانتی‌متری در کلیه چپ این کودک وجود دارد.

این تومور از نوع بدخیم بود که باید به طور کامل برداشته می‌شد. عمل جراحی بیمار به‌خوبی انجام شده و حال عمومی کودک مساعد است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع خستگی چشم با شستشوی یک دقیقه چشم
  • روغن حیوانی و فواید آن برای سلامتی
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • فواید و مضرات روغن حیوانی
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • اثر هنری با پوست هندوانه! (فیلم)
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • ببینید | آشنایی با فواید خرما