Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه همه خوراکی های متناسب با رژیم غذایی کار دشواری است، به ویژه اینکه اگر  ما به دنبال مواد غذایی خاصی باشیم. شاید به فروشگاه نزدیک به محل زندگی خود برویم یا مجبور باشیم هر بار خودروی خود را روشن کرده تا به مغازه مورد نظر خود برویم. ممکن است حتی زمان کافی نداشته باشیم و از انواع سوپرمارکت آنلاین استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس ما برای تهیه همه خوراکی های متناسب با رژیم غذایی خودمان دو راه بیشتر نداریم. اولین راه این است که از مغازه به صورت فیزیکی خرید کنیم. دومین راه نیز انتخاب خرید اینترنتی سوپرمارکت است. پس بیایید ببینیم کدام یک از این روش‌ها از همه نظر بهتر است.

خرید اینترنتی از سوپرمارکت آنلاین

خرید از سوپرمارکت آنلاین راهکاری جدید محسوب می‌شود که به منظور رفع مشکلات مربوط به خرید حضوری ایجاد شده است. این شیوه خرید، بر پایه حداکثر راحتی و ارائه خدمات سریع پایه ریزی شده است. در حال حاضر، پلتفرم‌های مختلفی وجود دارند که امکان خرید اینترنتی سوپرمارکت را فراهم می‌کنند. این پلتفرم‌ها به صورت سایت و اپلیکیشن گوشی‌های هوشمند، خدمات خود را به تمام مردم ارائه می‌دهند.

مشتری با دانلود و نصب پلتفرم مربوط می‌تواند همه خوراکی‌های متناسب با رژیم غذایی خود را از یکجا تهیه کند. اپلیکیشن‌ها یا وبسایت‌های فروش اینترنتی مواد غذایی مانند یک فروشگاه فیزیکی هستند، با این تفاوت که فرد به صورت فیزیکی در فروشگاه حضور ندارد. اما خرید اینترنتی دارای مزایا و معایب مختص به خود هستند که ما در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

فواید خرید از سوپرمارکت آنلاین بهینه کردن زمان و کاهش هزینه‌های مربوط به رفت و آمد راحتی در خرید تنها با چند کلیک ایمن ماندن در خانه و حفظ سلامتی عدم نیاز به ماندن در صف خرید سرعت بالا در دریافت مواد غذایی تهیه همه مواد غذایی از یک فروشگاه امکان ثبت سفارش در هر زمان و مکان با اتصال به اینترنت برخورداری از تخفیف‌های بیشتر امکان سفارش از نزدیک‌ترین فروشگاه و سوپرمارکت امکان مقایسه راحت قیمت‌ها و کنترل بودجه امکان شرکت در قرعه کشی‌های بزرگ پشتیبانی آنلاین 24 ساعته در همه روزهای هفته معایب سفارش از سوپرمارکت اینترنتی عدم امکان بررسی کالا از نزدیک مشکل در اتصال سریع به اینترنت مشکل در اعتبار سنجی فروشگاه اینترنتی به وجود آمدن مشکل در سفارش (تمام شدن موجودی و کامل نبودن همه اقلام) عدم بررسی تاریخ تولید و انقضای محصولات

عدم تطبیق محصول انتخابی با محصول ارسالی

خرید حضوری مواد غذایی از سوپرماکت های محلی

خرید حضوری از مغازه هنوز بیشترین آمار را به خود اختصاص می‌دهد. مردم همچنان دوست دارند، محصولات غذایی را ببینند و از سلامت آنها مطمئن شوند. همچنین، خرید فیزیکی برای بسیاری افراد کاری لذتبخش است. آنها دوست دارند مسافتی را بپیمایند و با مردم در تماس باشند.

در خرید حضوری اغلب نیاز به رفتن به چندین فروشگاه است، شما نان را از یک مکان و میوه و سبزیجات را از جای دیگری خریداری می‌کنید. اگر هم زمان بیشتری داشته باشید، به مراکز بزرگ خرید می‌روید (میوه و تره بار) که در آنجا همه مواد غذایی به فروش می‌رسند. اما خرید حضوری مزایا و معایب مختص به خود را دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

فواید خرید حضوری امکان مشاهده و لمس مواد غذایی اطمینان بیشتر نسبت به خرید (برای بعضی از مردم) معاشرت با مردم و دوستان امکان پیاده روی و ورزش انتخاب بهتر مواد غذایی (برای مثال، درشت یا ریز بودن میوه‌ها) امکان خواندن مشخصات محصول چک کردن تاریخ تولید و انقضاء محصول معایب خرید حضوری صرف زمان زیاد برای انتخاب و نهایی کردن سفارش ماندن در ترافیک جاده و آلودگی هوا اجبار برای توقف خودرو در فروشگاه‌های مختلف ازدحام و شلوغی مردم و ایستادن در صف صرف هزینه برای رفت و آمد (استهلاک خودرو و سوخت) امکان گسترش شیوع ویروس کرونا سنگینی بار و دشواری در حمل (به ویژه برای کهنسالان و افراد با مشکلات جسمی) محدودیت زمانی در فعالیت مغازه‌ها و فروشگاه‌ها وجود مشکل در خرید و بازگشت دوباره به فروشگاه بهترین راه برای تهیه خوراکی‌های متناسب با رژیم غذایی کدام است؟

همانطور که در بالا بیان شد، دو راه برای خرید مواد غذایی وجود دارد. راه اول، خرید فیزیکی از فروشگاه است و راه دوم، استفاده از سوپرمارکت آنلاین است. هر دو روش مزایا و معایب مختص به خود را دارند اما با بررسی بیشتر این موارد، به این موضوع پی می‌بریم که خرید اینترنتی سوپرمارکت در عصر حاضر انتخاب بهتری است. به این دلیل که ما در دوران همه گیری ویروس کرونا قرار داریم، پس اولویت سلامتی ماست.

از طرفی، مشغله های دنیای امروز ما به قدری زیاد است که بسیاری از ما، زمان خرید حضوری از فروشگاه را نداریم و ترجیح می‌دهیم به صورت از سوپرمارکت اینترنتی استفاده کنیم. از سویی دیگر، سوپرمارکت آنلاین معتبر مانند یک فروشگاه اینترنتی محلی است. ما همانطور که با مغازه نزدیک به خانه خود اعتماد داریم، قادر هستیم به فروشگاه اینترنتی خود نیز اعتماد کنیم.

برتری دیگر سفارش آنلاین سوپرمارکت، برخورداری از تخفیف‌های و مسابقات هیجان انگیز است. بیشتر پلتفرم‌های آنلاین (وبسایت و اپلیکیشن) تخفیف‌های ویژه‌ای را برای خرید اول و خریدهای بعدی مشتریان خود لحاظ می‌کنند. همچنین، با برگزاری مسابقات مختلف و ارائه هدایای نفیس، سعی در جلب رضایت خریداران دارند.

سوپرمارکت آنلاین مزایای بیشتری نسبت به خرید حضوری دارد. این سرویس کمک می کند تا همه خوراکی های متناسب با رژیم غذایی خود را بتوانیم از یک فروشگاه واحد خریداری کنیم. این مهم در نهایت باعث صرفه جویی در زمان و هزینه‌های پرداختی ما می‌شود.

https://snapp.ir/online-supermarket-grocery/

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سوپرمارکت آنلاین خرید اینترنتی یک فروشگاه مواد غذایی خرید حضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۰۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری تولید شرط اولیه امنیت غذایی است

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل بهبود تغذیه و جایگاه دام وزارت جهاد کشاورزی گفت: پایداری تولید شرط اولیه امنیت غذایی است.

سیداحمدرضا سیدعلیان ۸ اردیبهشت ماه در بازدید از یک شرکت دامداری، استفاده از بقایای بخش کشاورزی را فرصتی برای افزایش بهره‌وری دانست و بر اهمیت و جایگاه آب در تولید تأکید کرد.

وی اظهار کرد: به جای کلمه ضایعات و زائدات بخش کشاورزی بهتر است از کلمه بقایا و پسماندهای این بخش استفاده کنیم، این بقایای بخش کشاورزی و حتی خانگی می‌تواند در کارخانجاتی تبدیل به خوراک دام شوند.

مدیرکل بهبود تغذیه و جایگاه دام وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد: پایداری تولید شرط اولیه امنیت غذایی است و اکنون جنگ علوفه به صورت نرم در کنار جنگ آب شروع شده است.

وی با بیان اینکه کشت گیاهان کم آب طلب مانند سورگوم بجای ذرت علوفه‌ای اهمیتی بالاتر از بقایا و بازماندهای این بخش دارد، افزود: در کشور ۸ سایت تبدیل بقایا به خوراک دام وجود دارد که مجموعه نیشابور تنها کارخانه شرق کشور است.

مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در ادامه ضمن تأکید بر ایجاد زنجیره تولید شیر توسط دامداری‌های صنعتی گفت: با توجه به ظرفیت‌های تعاونی دامداران نیشابور در بخش تولید شیر به منظور خدمات‌دهی بهتر به گاوداران، تکمیل زنجیره شیر این تعاونی با سرمایه‌گذاری در حوزه لبنیات می‌تواند قدم مؤثری برای اعضای تعاونی و دامداران شهرستان باشد.

احمد داوطلب زرقی گفت: پیش‌روی گاوداران صنعتی و سنتی استان در خصوص سامانه بازارگاه برخی مشکلات وجود دارد که نیازمند توجه بیشتر است.

مدیر جهاد کشاورزی نیشابور در این بازدید با اشاره به اینکه نیشابور از شهرستان‌های پیشرو در زمینه دام استان است، به تقدیر از خدمات ارزنده‌ تشکل‌های بخش دامی شهرستان پرداخت و گفت: این شهرستان با بیش از ۶۱ هزار رأس دام سنگین و تولید شیری حدود ۲۶ هزار تن در سال در استان رتبه اول و در تولید گوشت با ۷ هزار و ۵۰۰ تن در سال، رتبه دوم را دارد.

علی مبارکی با تأکید بر اینکه یکی از عوامل محدودکننده توسعه بخش کشاورزی تولید نهاده است، افزود: در بخش کشاورزی بیش از ۳۰ درصد بقایا داریم که قسمت عمده آن یا سوزانده و یا دور ریخته می‌شود.

وی با بیان اینکه هر چند دور ریختن بقایا باعث ایجاد مشکلات زیست محیطی می‌شود اما از طرفی نیاز شدید به واردات نهاده‌های خام دامی از خارج کشور داریم، گفت: لازم است در خصوص صدور مجوزها و تسهیلات لازم برای بازگرداندن این پسماندها به چرخه خوراک دام که منجر به کاهش قیمت آن و تأمین امنیت غذایی می‌شود اقدام عاجل صورت پذیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • پایداری تولید شرط اولیه امنیت غذایی است
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • قند‌های پنهان در رژیم غذایی خود را بیابید و آن‌ها را حذف کنید
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • قندهای پنهان در رژیم غذایی خود را بیابید و آنها را حذف کنید
  • ۲۰ دلیل برای این‌که تخم‌مرغ و پنیر را باهم نخورید
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای