Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان آقا رضا فتوحی شنبه در نشست بررسی مشکلات شرکت گروه ملی صنعتی فولاد خوزستان با تاکید بر تقویت مراکز تولیدی استان افزود: نه تنها نباید اجازه داد مراکز تولیدی تعطیل یا نیمه تعطیل شوند بلکه باید به دنبال راهکارهای تقویت آن‌ها در سطح استان و ملی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همراهی و همکاری بین‌بخشی مدیران صنایع و شرکت‌هایی چون گاز، برق، آب در استان خوزستان باید بیش از پیش باشد گفت: در این راستا باید راهکارهای فنی که قابلیت عملیاتی شدن دارد ارایه داد تا در سطح ملی پیگیری و دنبال شود.

معاون استاندار گفت: واحدهای تولیدی، ادارات برق و گاز سه ضلع یک مثلث هستند که هماهنگی هر چه بهتر بین این زنجیره برای جلوگیری از مشکلات واحدهای تولیدی در استان ضروری است.

وی با بیان اهمیت موقعیت استراتژیک استان خوزستان برای کشور گفت: ضرورت دارد مسئولان کشوری در جریان مشکلات مختلف استان قرار گیرند تا در راستان رفع  این مشکلات و توسعه خوزستان تلاش شود.

در این نشست مدیر عامل گروه ملی صنعتی فولاد خوزستان گزارشی از آخرین وضعیت شرکت و میزان تولید آن ارایه داد.

گروه ملی صنعتی فولاد ایران در سال ۱۳۴۲ به عنوان نخستین کارخانه نورد فولاد کشور به منظور تولید انواع میلگرد ساده، میلگرد آج‌دار و نبشی، در شهر اهواز تاسیس شد.

این مجتمع بزرگ فولادی اکنون با ظرفیت سالانه یک میلیون و ۴۳۵ هزار تن فرآورده‌های فولادی و ۴۳۰ هزار تن شمش تامین کننده بخش عمده‌ای از نیازهای کشور در زمینه محصولات فولادی است.

برچسب‌ها جهش تولید اشتغال زایی خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهش تولید اشتغال زایی خوزستان جهش تولید اشتغال زایی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد

احمد وحیدی در حاشیه بازدید از غرفه استان سیستان و بلوچستان در نمایشگاه ایران اکسپو با اشاره به ظرفیت معادن استان اظهار داشت: معادن بی‌نظیر استان سیستان و بلوچستان از جمله معدن جانجا می‌تواند یکی از مهمترین عوامل توسعه این استان باشد.

وی تاکید کرد: ظرفیت حوزه شیلات استان بی‌نظیر است و ما بیشترین حجم صید و صیادی را در شهرستان‌های کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان داریم.

وزیر کشور تصریح کرد: اقدامات مناسبی در زمینه تولید در حوزه‌های مختلف از جمله نهاده‌های دامی در استان سیستان و بلوچستان انجام شده است.

وی به ظرفیت میوه‌های گرمسیری در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: در زمینه تولیدات خرما می‌توان به صورت ویژه در این منطقه از کشور اقدام کرد، همچنین در زمینه تولید میوه‌های گرمسیری نیز باید اقدامات موثرتری صورت بگیرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • رئیسی: ایران پیشرفته و فناور می‌تواند برای جهان نوآوری داشته باشد
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان