Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-29@23:54:17 GMT

تلفیق هنر و رسانه قدرت بلامنازع در هر کشور است

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۱۶۰۷

تلفیق هنر و رسانه قدرت بلامنازع در هر کشور است

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز در هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان در سنندج برگزار شد، با بیان اینکه تلفیق هنر و رسانه قدرت بلامنازع در هر کشوری است، اظهار کرد: رسانه و زبان هنر مهم‌ترین ابزار برای تبیین حقایق و تحقق اهداف و پیشبرد برنامه‌ها در هر جامعه است  هر کشوری که این اهمیت و اثرگذاری را به خوبی شناخته باشد می‌تواند به موفقیت برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطرنشان کرد: اطلاعات بی‌شماری روزانه در دنیا رد و بدل می‌شود با این وجود اگر قدرت رسانه را در اختیار تبیین حقایق نگیریم جهان امروز به مسیر انحرافی سوق پیدا می کند.

استاندار کردستان با بیان اینکه اصحاب رسانه و هنر امروز بزرگترین وظیفه و رسالت را در قبال انتقال مفاهیم به نسل‌های آینده دارند، اضافه کرد: رسانه‌های مختلف در دنیا در مورد تحولات مختلف از جمله بیداری اسلامی، موضوع افغانستان، یمن و امریکای جنوبی، اطلاعات زیادی را منتشر می‌کنند در این میان اتاق فکر هر رسانه‌ای می‌تواند جامعه را به سمتی  بکشد که دچار برداشت ناصحیح از اتفاقات شوند.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: امروز موانع پیچیده‌ای در مسیر دریافت اطلاعات وجود دارد، رسالت سنگینی در این شرایط کنونی بر عهده اهالی رسانه است.

وی با تاکید براینکه رسانه‌ها باید به الزامات قرارگیری در جبهه مقابله با دشمنان آگاه باشند، تصریح کرد: رسانه و اصحاب رسانه هنر و اصحاب هنر بزرگترین وظیفه و رسالت را در قبال انتقال مفاهیم به نسل‌های آینده دارند.

استاندار کردستان تصریح کرد: اگر ابزار هنر و رسانه بدرستی استفاده نشود و صداقتی که عنصر اصلی در انتقال مفاهیم است مورد توجه قرار نگیرد برداشت‌های گوناگون از موضوعات خواهد شد.

اسماعیلی‌زارعی‌کوشا خاطرنشان کرد: ما در استان کردستان بر خود وظیفه می‌دانیم از هنر و هنرمند متعهد حمایت کنیم.

وی افزود: هنرمند متعهد کسی است که فارغ از گرایش‌های سیاسی به اصل و ریشه بپردازد و در این راستا نقش‌آفرینی کند.

 استاندار کردستان با بیان اینکه جامعه امروز ما نیازمند هنرمند متعهد و انقلابی است، اذعان کرد: برخی برنامه‌ها و جشنواره‌ها همچون جشنواره ابوذر ظرفیت بسیار خوبی در این خصوص است.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره ابوذر که با رویکرد انقلاب شکل گرفته رویدادی بسیار ارزشمند است که امیدواریم به افق‌ها و اهداف تعیین شده که برگزار کنندگان برای آن دیده‌اند رسیده باشد.

استاندار کردستان اضافه کرد: از اهتمامی که مجموعه انقلابی سپاه به این نوع جشنواره ها دارد تقدیر می کنیم.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: فعالان رسانه ای بسیج رسانه کردستان استاندار کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۱۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج

مهدی رمضانی در دیدار‌های جداگانه با کارگران آسیب‌دیده ضمن آرزوی سلامتی، مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد و خواستار تسریع در روند درمان و کار‌های اداری این کارگران شد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان همچنین با حضور در منزل جعفر میرزایی کارگر فوت شده در حادثه کارگری، ضمن تسلیت به خانواده آن مرحوم، اظهار داشت: بحث ایمنی باید جدی گرفته شده و با متخلفان برخورد شود تا کارگران دچار حادثه نشده و خانواده‌ها عزادار نشوند.

مدیرکل کار کردستان نیز در این دیدار گفت: تمام توان خود و ادارات زیر مجموعه وزارت کار در استان را در جهت حمایت از کارگران آسیب دیده بکار خواهیم گرفت، و حمایت از این اقشار را وظیفه خود میدانیم.

فرزاد پیشکاری گفت: در راستای حفظ ایمنی، بهداشت و صیانت از حق و حقوق کارگران ۲۳ بازرس کار در استان سال گذشته بیش از ۱۹ هزار بازرسی از کارگاه‌ها، کارخانجات، واحد‌های تولیدی و صنعتی، ابنیه و کارگاه‌های پرخطر را انجام داده‌اند تا کارگران به عنوان سرمایه‌های ارزشمند کشور دچار سانحه و آسیب نشوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • وقوع مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود