Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@22:52:53 GMT

رسیدن به تمدن نوین اسلامی هدف تشکیل انقلاب بوده است

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۲۱۶۵

رسیدن به تمدن نوین اسلامی هدف تشکیل انقلاب بوده است

ایسنا/لرستان مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت:هدف از تشکیل این انقلاب تمام دستاوردهای آن، رسیدن به یک تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظماست.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتمی کن کبود در گفت‌وگو با ایسنا با تبریک ایام‌الله دهه فجر و تقارن آن با آغاز ماه رجب، با طرح این سوال که چرا انقلاب کردیم، بیان کرد: ۴۳ سال از انقلاب گذشته است و جوانان  بین سنین ۲۵ تا ۴۰ سال دوران انقلاب را درک نکردند و ندیدند؛ در بحث اینکه چرا انقلاب کردیم ابتدا باید به مساله ایران شناسی و ثروت‌های آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ایران کشوری ثروتمند بود و متاسفانه در دوران قاجار و پهلوی چه بلایی بر کشور نیاوردند و آن را به دست بلوک شرق و غرب دادند بطوریکه پس از جنگ جهانی دوم همه کشورها چشم به ایران دوخته بودند و رضاخان و محمدرضا پهلوی به صورت ژاندارم‌های مزدور در دست آنها، تمام سرمایه ایران را برای آنها به تاراج دادند.

انقلاب آمد تا دست نانجیبان عالم را از ایران کوتاه کند

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت: انقلاب آمد تا دست این نانجیبان عالم را از ایران کوتاه کند و کوتاه کرد.

حاتمی کن کبود بیان کرد: با ایمان محکم مردم و رهبری بزرگمرد ۷۸ ساله، پس از ۱۵ سال تبعید و دوری از کشور توانست مردم را دور خود جمع کند و انقلابی را رقم بزنند.

وی در خصوص دستارودهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: مهمترین مساله استقلال و آزادی و توجه به جمهوریت و حضور در صحنه یکی از دستاوردهای انقلاب است.

مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران، مساله دفاع از کیان کشور است

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان بیان کرد: کشوری بودیم که جدای از اینکه از بعد آموزش، کشاورزی، بهداشت، سلامت، صنعت، انرژی، معدن، ورزش، فناوری، اقتصاد، علمی و نظامی و توسعه انسانی و قدرت جهانی به کجا رسیدیم اما مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران، مساله دفاع از کیان کشور است.

حاتمی کن کبود ادامه داد: هنگامیکه ۴۰ هزار مستشار آمریکایی در ایران حق توحش می‌گرفتند ولی در حال حاضر کار به جایی رسیده که سرباز و مستشار امریکایی در ایران وجود ندارد بلکه هیچ آمریکایی حتی رئیس جمهور این کشور حق دخالت در ایران را ندارد و بالاتر از همه به تعبیر بزرگان که می‌گویند کفش امام و رهبر و سرباز وطن (حاج قاسم سلیمانی) باارزش‌تر از سر رئیس جمهور آمریکاست و این یک عزت است.

رسیدن به یک تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظما

وی خاطرنشان کرد: در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری هدف از تشکیل این انقلاب را و تمام دستاوردهای آن را رسیدن به یک تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظما می‌دانند که اگر در این راستا حرکت کنیم قطعا پیروز خواهیم شد.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان تاکید کرد: در گام دوم انقلاب محکمتر و بهتر از گام اول و چهل سال اول همت کنیم تا با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری نسبت به علم و پژوهش، اقتصاد، استقلال و آزادی، معنویت و به ویژه اخلاق، عدالت و مبارزه با فساد، عزت ملی و روابط خارجی بتوانیم گام‌های محکمی را برداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی انقلاب اسلامی ایران ایسنا ايران سلامت مقام معظم رهبری محمدرضا پهلوی جنگ جهانی دوم دوران قاجار گام دوم انقلاب تمدن نوین اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۲۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، متن پیام ابوطالب شفقت استاندار لرستان به مناسبت روز کارگر به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حال خوب جامعه کارگری، حال ملت را هم خوب خواهد کرد. (مقام معظم رهبری)

روز جهانی کار و کارگر فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به قشر سازنده و خدومی است که مقام معظم رهبری آنها را ستون اصلی تولید و خدمات‌رسانی در کشور دانستند.

کارگران به عنوان رزمندگان خط مقدم اقتصادی و بازوی جهش تولید و نیروی مولد، پیشرفت‌های اقتصادی و جهش تولید در کشور هستند که با وجود تمام تنگنا‌ها و در شرایط حساس کنونی و توطئه‌های دشمنان از هیچ کوششی برای شکوفایی اقتصاد ملی و پیشرفت ایران دریغ نکرده و نمی‌کنند.

این جانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام کارگر، تلاش‌های شبانه روزی کارگران پر تلاش و زحمت‌کش استان را ارج نهاده و امیدوارم در سالی که با درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، با بلندهمتی، همدلی و روحیه جهادی کارگران و کارفرمایان گرامی، شاهد دستاورد‌های ارزشمندی که حاکی از بالندگی غرورآفرین در کشور و به ویژه استان لرستان است، باشیم.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره