Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار ایلام در دیدار امروز خود با رئیس سازمان بهزستی کشور که به ایلام سفرکرده است گفت: رسالت خطیر نهادهای حمایتی بایست در جهت توانمند سازی مددجویان تبلور یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام ، حسن بهرام نیا صبح امروز در دیدار علی محمد قادری رییس سازمان بهزیستی کشور ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر با عنوان این مطلب که از جمعیت 600 هزار نفری این استان 20 درصد خانوارها تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، اظهار داشت: در این راستا رسالت خطیر نهادهای حمایتی می بایست در جهت توانمند سازی مددجویان تبلور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به این مهم که استان ایلام از مصادیق بارز استان های کم برخوردار است، اضافه کرد: ایلام در مقایسه با سایر استان دارای مشکلات فراوانی است و این مهم می طلبد که دولت به این دیار توجه بیش از گذشته داشته باشد.

وی افزود: یکی از مشکلات این استان معضل معیشتی و عدم تمکن مالی مردم است که امیدواریم با تلاش مسئولان اقدامات مثبتی برای توانمندسازی و ایجاد اشتغال انجام شود.

استاندار ایلام ادامه داد: 85 درصد اعتبارات در وزارتخانه است و 15 درصد به استان ها اختصاص می یابد که در این خصوص علاوه بر پیگیری دستگاه های استانی نیازمند توجه ویژه دستگاه های ملی هستیم.

 بهرام نیا یادآور شد: لازم است امکانات با نگاه عدالت محور توزیع و بر اساس تاکیدات رئیس جمهوری باید به مناطق کم برخوردار بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

استاندار تاکید کرد: فعالیت در سازمان بهزیستی با توجه به جامعه هدف جزو مشاغل سخت است که دولت برای توجه به  حقوق و مزایای این قشر باید بیشتر تلاش کند.

 بهرام نیا با اشاره به کمک رسانی به خانواده اهل شهرستان ملکشاهی گفت: پس از اطلاع از موضوع بلافاصله به شهرستان سفر کردیم و در جریان مشکلات آنان قرار گرفتیم.

بیش از 120 نوع خدمت توسط کمیته امداد به فقرا، محرومان و نیازمندان ارائه می‌شود قائم‌مقام کمیته امداد: شرارت دشمنان عامل اصلی محرومیت‌های امروز در کشور است حمایت‌های آستان قدس رضوی سبب کاهش محرومیت‌ها در "سرخس" خراسان رضوی شد

وی اضافه کرد: برای توانمندسازی و کمک رسانی به محرومان جامعه از ظرفیت نهادهای انقلابی استفاده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/180/ی

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نهادهای حمایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۳۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است

فرماندار ایلام گفت: تسریع در اجرای کنارگذر جنوبی شهر ایلام‌ از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر جنوبی شهر ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه احداث کنار گذر جنوبی شهر ایلام به طول چهار کیلومتر و ۲ تقاطع غیر هم‌سطح در طول مسیر نقش بسیار مهمی در مدیریت ترافیک درون و برون شهری ایفا می‌کند از اولویت‌های بخش راه در شهرستان ایلام است.

وی افزود: استاندار و معاونت عمرانی استاندار سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک داریی‌های شهرستان به این پروژه اختصاص دادند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه نقش مهمی در مدیریت ترافیک اربعین و تسهیل در تردد زوار ایفا خواهد کرد.

نادری اضافه کرد: با توجه به اهمیت پروژه امید می‌رود با همکاری مردم و مالکان برای تملک زمین‌های مسیر احداث پروژه و اهتمام مسئولان راه و شهرسازی در اسرع وقت شاهد بهره‌برداری باشیم.

کد خبر 748472

دیگر خبرها

  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست