Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین قاسمی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا در توضیح نشست شب گذشته ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور وزیر کشور، گفت: این نشست برحسب دستور رییس‌جمهور و به شکل خاص با حضور دستگاه‌های ذیربط برگزار شد.

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره اعمال محدودیت‌ها براساس رنگ بندی‌ها، افزود: مقرر شده بود این موضوعات در جلسه اختصاصی با حضور وزیر کشور، معاونان وزارت بهداشت، شورای عالی هماهنگی تبلیغات اسلامی، صدا و سیما و دستگاه‌های ذیربط برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی درباره تصمیمات درباره برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن، یادآور شد: تصمیم قطعی در ارتباط با راهپیمایی ۲۲ بهمن هنوز گرفته نشده است. در این جلسه دو پیشنهاد راهپیمایی فردی و یا خودرویی ارائه و قرار شد که در ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی شود.

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا اضافه کرد:  از آنجا که طرح مدیریت هوشمند اجرا می‌شود رنگ بندی‌ها بیشتر برای ایجاد حساسیت میان مردم است تا به نوعی متوجه این تغییرات باشند و برای آنها عادی‌انگاری نشود. به همین دلیل پیشنهادات اعمال محدودیت‌ها در طرح ملی مدیریت هوشمند را در جلسه قبلی مطرح کردیم که مصوب شد این محدودیت‌ها برای مدتی تمدید شود.

قاسمی از جمله محدودیت‌ها را برگزاری جلسات اداری با حضور حداکثر ۳۰ نفر و سقف زمانی یک ساعت و نیم و همچنین برگزاری جلسات و تجمعات در اماکن مشخص برای مسائل فرهنگی، مذهبی و آیینی با ۲۰ درصد ظرفیت و لغو ماموریت‌های غیر ضرور کارکنان دولت برشمرد.

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داد: همچنین مردم در اماکن باید از ماسک استفاده کنند و اصناف هم با داشتن تاییدیه تزریق ۲ دُز واکسن در سامانه امید، و اخذ بارکد از سامانه مجاز به فعالیت می‌شوند.  

وی خاطرنشان کرد: درباره آموزش‌های حضوری در صورتی که در یک شهر یا مدرسه یا منطقه شرایط قرمز شود می‌توانند نخست کلاس، سپس مدرسه و بعد از آن کل مدارس شهر را غیرحضوری و آنلاین برگزار کنند.

قاسمی تاکید کرد: رنگ بندی‌ها برای ایجاد حساسیت میان مردم است و به معنای بازگشت محدودیت‌ها به گذشته و محدودیت‌های کاری نیست و محدودیت‌ها طبق گفته رییس‌جمهور سراسری اعمال نمی‌شود.

برچسب‌ها کرونا کمیته امنیتی اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا وزارت کشور وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا کمیته امنیتی اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا وزارت کشور کرونا کمیته امنیتی اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا وزارت کشور وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ستاد ملی مقابله با کرونا کمیته امنیتی محدودیت ها رنگ بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۳۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، قیمت هر گرم طلا امروز (یکشنبه نهم اردیبهشت ماه) در بازار طلای تهران با ۶۹ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به سه میلیون و ۳۹۱ هزار تومان و سکه طرح جدید نیز با کاهش یک میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.

 قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته (شنبه هشتم اردیبهشت ماه) افت یک میلیون تومانی داشت و به ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.

 سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۹۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۶۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ربع سکه با افت ۲۵۰ هزار تومانی ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی به نرخ ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۳۸ دلار رسید که نسبت به روز گذشته تغییر نداشته است.

دیگر خبرها

  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • بازگشت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند