Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@01:22:21 GMT

بار مالی بودجه ۱۴۰۱ بر دوش مردم نباشد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۳۸۹۷

بار مالی بودجه ۱۴۰۱ بر دوش مردم نباشد

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری نباید بار مالی بر دوش مردم باشد، گفت: در بودجه سال آینده باید از ظرفیت‌های شهری استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام منوچهر مهروی‌پور صبح امروز _یکشنبه هفدهم بهمن‌ماه_ در نطق میان دستور بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر، با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب موضوع جهاد تبیین را مطرح کردند، امیدواریم بتوانیم با تبیین صحیح، دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل جوان مطرح کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این روزها شاهد بازگشایی سد زاینده‌رود و جاری شدن آب در رودخانه هستیم و امیدواریم کشاورزان شرق بتوانند برای کشت محصولات خود از این آب استفاده کنند، افزود: امید ما به آینده است، زیرا جریان طبیعی زاینده‌رود حق مسلم برای اصفهان بوده و خواهد بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک و تسلیت شهادت"علی اکبر رنجبر" از کارکنان نیروی انتظامی شیراز، گفت: برخورد قاطعانه و مستمر با اراذل و اوباش، آرامش و آسایش و امنیت همیشگی را در جامعه جاری و ساری می‌کند.

وی با اشاره به بررسی بودجه ۱۴۰۱ در کمیسیون تلفیق، تصریح کرد: پس از بررسی دقیق، اظهارنظر درباره بودجه صورت می‌گیرد، اما نکته مهم این است که نباید بار مالی بر دوش مردم باشد و باید از ظرفیت‌های شهری استفاده شود.

حجت الاسلام مهروی‌پور با بیان اینکه تذکر وظیفه قانونی اعضای شورای شهر است، گفت: از شهردار و مدیران شهری خواهشمندیم نسبت به این تذکرات حساسیت داشته باشند و پاسخ تذکرات به شورا ارائه شود.

وی با بیان اینکه به لحاظ قانونی، اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات را ندارند، افزود: ما نیز در انتصابات دخالتی نداریم، بلکه ناظر عملکرد مدیران هستیم و از این حق مسلم استفاده می‌کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: در انتصابات مقبولیت افراد باید مدنظر قرار گیرد و از مدیران کاربلد استفاده شود و چنانچه مدیران منصوب شده همراهی لازم را با شهردار نداشتند، نسبت به تغییر آنها اقدام شود.

کد خبر 553727

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای شهر اصفهان بودجه و اعتبارات شهر کلانشهر جلسه علنی شورای شهر اصفهان شهرداری اصفهان مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجلس شورای اسلامی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌پردازد.

در صورتی که بررسی جداول در این دو روز به اتمام نرسد، مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه نیز جلسه علنی تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6090946 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • شوراها از جمله مظاهر مشارکت مردم در حکمرانی است
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است
  • بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • شهر اسلامی را با درآمد حلال اداره می‌کنیم/ مسئله اصفهان‌ستیزی باید در سطوح عالی دنبال شود
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است