Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@23:54:58 GMT

اعمال تخفیف ۳۰ درصدی عوارض در دهه فجر

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۵۶۶۹

اعمال تخفیف ۳۰ درصدی عوارض در دهه فجر

شهردار باغبادران گفت: به مناسب دهه مبارک فجر تا پایان سال ۱۴۰۰ شهروندانی که برای پرداخت نقدی عوارض خود اقدام کنند، در بهمن ماه ۳۰ درصد و در اسفندماه مشمول کاهش ۲۰ درصد عوارض خواهند شد.

حجت الله امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه ایام الله دهه مبارک فجر جشنی ملی و مردمی است، اظهار کرد: در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شورای اسلامی شهر و شهرداری باغبادران اقدامات متعددی را در راستای گرامی داشت دهه فجر برنامه‌ریزی و به مرحله اجرا رساندند تا علاوه بر امیدآفرینی، تمام گروه‌ها و مردم بتوانند در این برنامه‌ها حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در چهار دهه اخیر همواره هجمه تبلیغاتی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر شده و دهه مبارک فجر فرصتی مغتنم برای مقابله با پروژه تطهیر پهلوی و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل‌های مختلف است، لذا شهرداری‌ها به دلیل پتانسیل بالایی که در تبلیغات شهری در اختیار دارند، همواره با فرارسیدن بهمن ماه به گونه‌ای عمل می‌کنند که جلوه‌های این جشن در شهر نمایان باشد.

شهردار باغبادران تصریح کرد: شهرداری باغبادران در گام نخست برگزاری پرشور برنامه‌های دهه فجر، فضاسازی شهر را در دستور کار خود قرار داد و با نصب ریسه‌های پارچه‌ای و نوری در معابر و میادین شهر، نصب المان‌های مناسبتی دهه فجر در میادین و همچنین نصب بنر علاوه بر فضاسازی معابر شهر به تبیین دستاوردهای مختلف کشور پرداخته و خروجی این دستاوردها بر بیلبوردها و فضاهای شهری به نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد: برگزاری آئین غبارروبی و گل‌افشانی قبور مطهر شهدای شهر در محله‌های باغبادران، ملک آباد و قبور شهدای گمنام، برگزاری مسابقات ورزشی از جمله مسابقات فوتبال با همکاری هیئت فوتبال بخش باغبهادران و حوزه مقاومت بسیج شهدای باغبادران در گروه‌های سنی مختل و پخش سرودهای انقلابی از دیگر برنامه‌های شهرداری در دهه فجر است.

امینی خاطرنشان کرد: هم زمان با ولادت حضرت زهرا (س) که در آستانه دهه مبارک فجر نیز قرار داشت شهرداری باغبادران برنامه‌های متنوعی را تحت عنوان "بانوی آب، دختر آفتاب" شامل یوگای خنده، شب شعر، شاهنامه خوانی، حافظ خوانی، تئاتر و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای صنایع دستی بانوان باغبادران را به مرحله اجرا رساند تا فضای با نشاطی برای بانوان شهر فراهم کند که مورد استقبال شهروندان شهر به ویژه بانوان و مسئولان شهرستان قرار گرفت، چرا که در حمایت از مشاغل خانگی نقش بسزایی داشت.

وی اضافه کرد: در این راستا به همت جمعیت هلال احمر باغبادران نمایشگاه عرضه محصولات خانگی تا ۲۱ بهمن ماه با هدف حمایت از تولیدات خانگی، ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای بانوان شهر برپا خواهد بود.

شهردار باغبادران با اشاره به اجرای طرح تخفیف عوارض شهرداری در دهه مبارک فجر، تصریح کرد: با پیشنهاد شهرداری و مصوبه شورای اسلامی شهر باغبادران با هدف حمایت از ساخت مسکن و افزایش رفاه حال شهروندان طرح تخفیف عوارض ساخت و ساز در باغبادران اعمال شد.

وی خاطرنشان کرد: به مناسب دهه مبارک فجر تا پایان سال ۱۴۰۰ شهروندانی که برای پرداخت نقدی عوارض خود اقدام کنند، در بهمن ماه ۳۰ درصد و در اسفندماه مشمول کاهش ۲۰ درصد عوارض خواهند شد.

کد خبر 553462

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لنجان باغبادران شهردار باغبادران دهه فجر عوارض شهرداری شهرهاي ايران دهه فجر ۱۴۰۰ باغبهادران شهرداری باغبادران حجت الله امینی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دهه مبارک فجر بهمن ماه دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدانور رشیدی عصر یکشنبه در نشست مدیران و معاونین شهرداری سنندج با اعضای شورای اسلامی شهر سنندج با تبریک نهم اردیبهشت اظهار کرد: حوزه کاری در شهرداری‌ها به دلیل محدودیت‌های مالی و گستره انتظارات مردم بسیار سخت است اما برنامه‌های شهرداری در سال‌جاری بر سه مبنای کارهای، کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت تعریف می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های یاد شده زمینه خدمت‌رسانی بیشتر به شهر و شهروندان را فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: برخی اقدامات شهرداری در راستای ایجاد زیرساخت‌ها مانند اجرای ۲۰۰ کیلومتر فیبر نوری در راستای هوشمندسازی شهر، هدایت آب‌های سطحی، احداث سوله برای ساماندهی بازیافت و سگ‌های بلاصاحب و غیره انجام شده که شاید برای مردم مشهود نباشد، اما اینها اقدامات زیرساختی هستند که در آینده نتایج آن به نفع شهر و شهروندان خواهد بود.

وی با بیان اینکه پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شده است، افزود: همگام‌سازی و به روز رسانی اقدامات در شهرداری الکترونیک جزو اولویت ما بود که استارت آن زده شد و در حال حاضر ۱۰۰ درصد جلو رفته و قطعاً تحقق شهرداری الکترونیک گام بلندی در شفاف‌سازی، کاهش فساد اداری و غیره خواهد بود.

رشیدی گفت: با تلاش تمام مجموعه مدیریت شهری و همراهی شوراها شاخص‌های خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلف از جمله آسفالت، سرانه فضای سبز، شهرداری هوشمند، برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی، ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و غیره ارتقا پیدا کرده و می‌توانیم با سند کاملاً ارائه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی وانت‌های میوه فروش را در سال ۱۴۰۱ در سطح قابل قبول اجرا کردیم و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۵ اردیبهشت ماه جاری ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر اجرا خواهد شد.

به گفته وی، در این راستا ۵ نقطه‌ای که در راستای استقرار وانت‌های میوه فروش قبلاً در نظر گرفته شده بود به ۱۰ نقطه افزایش یافته است و امیدواریم شاهد اجرای قابل قبول این طرح در سنندج باشیم.

شهردار سنندج با تاکید براینکه برنامه ریزی‌های خوبی هم برای ساماندهی دست فروشان صورت گرفته است، عنوان کرد: تمام توان خود را در راستای اجرای کامل ساماندهی دستفروشان انجام خواهیم داد و در این راستا نیازمند همراهی دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف است.

شهردار سنندج اجرای پارک‌های ۳۶ هکتاری پیرچنار، ۲۰ هکتاری نیشتمان و سه هکتاری نایسر و۲۰ پارک درون محلی را از اقدامات مدیریت شهری برای افزایش سرانه فضای سبز در سال‌جاری برشمرد و گفت: در راستا رفع مشکلات ترافیکی، تقاطع غیر همسطح محمدی، بلوار ۲۴ متری توس نوذر امسال اجرا می‌شود.

کلنگ‌زنی دو پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی هسته مرکزی شهر و چندین پروژه عمرانی از برنامه‌های امسال شهرداری است که توسط رشیدی در این نشست مطرح شد.

کد خبر 6091391

دیگر خبرها

  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • رشد ۷۰ درصدی بودجه منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳‏
  • آیت‌الله جاودان: با مراقبه و محاسبه اعمال به رحمت الهی می‌رسیم
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها