Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کلاله گفت: با تلاش عوامل راهداری و مدیریت بحران شهرستان جاده کلاله به زیارتگاه خالدنبی (ع) و پنج روستای این منطقه باز شد.

امان‌محمد باشقره افزود: با تلاش نیروهای راهداری، ضمن بهره گیری از لوله‌های بتنی، جاده انحرافی جایگزین پل تخریبی در کیلومتر ۳۷ جاده خالدنبی به‌صورت موقت احداث و امکان عبور و مرور ماشین‌های سواری و وانت بارهای سبک فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: عبور و مرور هرگونه کامیون تا اعلام بعدی پس از آماده سازی فنی مسیر ممنوع خواهد بود.

در پی بارندگی‌هایی که از روز گذشته در استان شروع شد، صبح امروز در کیلومتر ۳۷ محور خالدنبی به سمت روستاهای اوقچی و گچه سو یک دهنه پل به دلیل آب‌شستگی تخریب و راه دسترسی پنج روستا بسته شد.

***

آنه محمد قرنجیک رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مینودشت و گالیکش نیز گفت که با تلاش چند ساعته پرسنل این اداره پل موقت روستای شرکت صحرا مینودشت که براثر بارش شدید باران ۲۴ ساعت گذشته تخریب شده بود، مرمت و راه ارتباطی اهالی روستا بازگشایی شد.

***

فرماندار مینودشت به همراه مسوولان محلی در مراسمی به‌صورت متمرکز چهار واحد مسکن مددجویی با اعتبار ۶ میلیارد ریال را در مناطق روستایی این شهرستان همزمان با بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح کردند.

محمد تقی قزل سفلی اظهار داشت: این واحدها در روستاهای ده حسن خان، بلوچ آباد و دوزین به خانواده‌های دو معلول و طرح خاتم واگذار شد.

وی ادامه داد: برای هر واحد طرح خاتم ۲ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت شد.

***

کارشناس هواشناسی گلستان گفت: سامانه سرد و بارانی که از دیروز فعالیت خود را آغاز کرده بود اوایل امشب از استان خارج می‌شود و از فردا تا چهارشنبه جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما برای استان پیش بینی شده است.

سمیه ملاحی افزود: بر اساس الگوهای پیش بینی هواشناسی سامانه ناپایدار بعدی از عصر پنجشنبه وارد استان می‌شود و برای روز جمعه بارش برف و باران خواهیم داشت.

وی اظهارداشت: بیشترین میزان باران از هفت صبح دیروز تا هفت صبح امروز در رامیان با ۶۶ میلیمتر و بیشترین برف در درازنوی کردکوی با ۵۰ سانتیمتر ثبت شده است.

***

مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: از حفر ۱۴۵ حلقه چاه غیر مجاز جدید در استان در ۱۰ ماه گذشته جلوگیری و ۵۴۹ حلقه چاه غیرمجاز شناسایی شد.

عبدالاحد باشقره افزود: برای جلوگیری از اضافه برداشت چاه‌های مجاز نیز در این مدت، ۳۲ گروه گشت و بازرسی شرکت آب منطقه‌ای ۶ هزار و ۱۵۹ چاه مجاز را کنترل کردند که ۴۷ حلقه چاه دارای اضافه برداشت بود و با کنترل بهره برداری، از خروج سه میلیون متر مکعب آب از سفره‌های زیرزمینی جلوگیری شد.

وی اظهارداشت: در این مدت همچنین ۱۹ دستگاه ادوات حفاری غیر مجاز شناسایی و به پارکینگ شرکت منتقل شد.

***

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت: این مجموعه برای ۱۰ هزار جوان روستایی استان مسکن می‌سازد.

سیدمحمد حسینی افزود: تمام مراحل از تامین زمین تا ساخت را بنیاد مسکن انجام می‌دهد.

وی اظهارداشت: برای ساخت یک واحد ۸۰ متر مربعی در روستا حدود چهار میلیارد ریال هزینه می‌شود که سه میلیارد ریال آن را بنیاد مسکن تسهیلات کم بهره می‌دهد و در مدت یک سال نیز خانه تحویل افراد خواهد شد.

وی افزود: یک میلیارد ریال نیز آورده مالک است که در طول ساخت پرداخت می‌کند.

***

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: ماموران این یگان با همکاری پلیس کردکوی، موفق به شناسایی اعضای باند حفاران غیرمجاز در آن شهرستان شدند.

سرهنگ فرامرز میر اظهار داشت: پس از هماهنگی قضایی ماموران به محل مورد نظر اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه متهمان را حین حفاری دستگیر کردند.

***

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف، طرح نظارت و کنترل بر واحدهای صنفی در سطح اماکن عمومی شهرستان با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی و نماینده اتاق اصناف اجرا شد.

سرهنگ محمود علی فر افزود: در راستای اجرای این طرح از ۳۵ واحد صنفی به‌صورت محسوس و نامحسوس بازدید و ۱۷ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

برچسب‌ها گنبدکاووس مینودشت بارش برف گلستان انتظامی کلاله سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس مینودشت بارش برف گنبدکاووس مینودشت بارش برف گلستان انتظامی کلاله سازمان هواشناسی میلیارد ریال گلستان گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله