Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، در این بیانیه آمده است: انجمن صنایع لوازم خانگی ایران انجمن به نمایندگی از واحدهای تولیدی، ضمن قدردانی از حمایت‌­های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان سنگر تولید و اقتصاد کشور، از ‌جمله فعالان صنعت پیشران لوازم خانگی و اهتمام به رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی صنعتگران، مراتب همسویی و همرایی کامل خود را در مسیر پیشرفت و بالندگی مضاعف و همه‌جانبه ایران با بسیج منابع و بهره­‌گیری از خرد جمعی و تجربه صنعتگران و صاحب‌نظران و اندیشه پژوهشگران در اهم موارد محوری و راهبردی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انجمن صنایع لوازم خانگی ایران بر بهره‌­برداری از ظرفیت­‌ها و توانمندی­‌های علمی و عملی سرمایه­‌های انسانی در جهت خلق دانش بومی و تعمیق حداکثری عمق ساخت داخل و تولید محصولات با کیفیت ایرانی تاکید کرده است.

در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: ارتقای جایگاه صنعت با تمرکز بر دانش‌محوری و نوآوری در محصولات ساخت داخل با تأسیس کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار لوازم خانگی تحت نظارت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب در دستور کار قرار دارد.

افزایش صادرات با تکیه بر توان رقابت‌پذیری با تولیدکنندگان خارجی جهت حضور مؤثرتر در بازارهای هدف منطقه و تولید محصولات لوازم خانگی با قیمت مناسب رقابتی، به‌منظور پوشش نیاز و تامین بازار داخل با وجود نوسانات مستمر نرخ ارز و نهاده‌­های تولید و بهای مواد اولیه به‌عنوان اصلی‌ترین عامل مؤثر بر قیمت تمام شده محصولات در صنایع مختلف، دنبال می شود.

انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در این اطلاعیه خاطر نشان کرده است: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد یک نقشه راهبردی و مدیریت جامع در مجموع صنعت کشور، از حدود یک سال گذشته تدوین سند و استراتژی جامع‌نگر توسعه صنعت لوازم خانگی ایران، با توجه به نقش و جایگاه بازیگران چرخه تولید و زنجیره ارزش این صنعت با بهره‌گیری از تجارب علمی، تحقیقاتی و اجرایی پژوهشگران و محققان مراکز علمی معتبر کشور، توسط این انجمن به انجام رسیده و اکنون در وزارت صنعت، معدن و تجارت در حال جمع‌­بندی نهایی و در انتظار ابلاغ است.

رهبر معظم انقلاب در دهم بهمن‌ماه در جمع تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی، به‌طور مشخص از عملکرد دو دسته صنایع تولیدکننده خودرو و لوازم‌خانگی انتقاد کردند.

ایشان با ابراز گلایه از برخی تولیدکنندگان داخلی لوازم‌خانگی، گفتند: با وجود حمایت‌هایی که از این تولیدکنندگان شد، اما گفته می‌شود برخی محصولات آنها تا دو برابر افزایش قیمت داشته که نباید این‌گونه باشد.

پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب، «سید رضا فاطمی‌امین» وزیر صنعت، معدن و تجارت از کاهش قیمت لوازم‌خانگی در روزها و هفته های آتی خبر داد.

منبع: ایرنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد ایران خودرو قیمت محصولات خود را افزایش داد + جزییات لوازم خانگی قیمت لوازم خانگی تولید لوازم خانگی بازار لوازم خانگی انجمن صنایع لوازم خانگی ایران بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط امکان تولید ۱۰۰درصدی لوازم خانگی در داخل بحران در انتظار تولیدکنندگان لوازم خانگی؟ تقاضا در بازار لوازم خانگی کم شد رشد ۱۲۰درصدی تولید لوازم خانگی زیان شدید صنف لوازم خانگى از ویروس کرونا/ فروش آنلاین با وجود سایت‌هاى قاچاق امکان‌پذیر ن… قیمت لوازم خانگی با حقوق کارمند و کارگر همخوانی ندارد ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها آمادگی تولیدکنندگان لوازم خانگی برای تولید محصولات با قیمت مناسب چند نکته طلایی برای دوام بیشتر باتری خودرو جلسه کمیسیون طرح صیانت فردا تشکیل می شود هشدار خزانه‌داری آمریکا برای استفاده از NFTها در پولشویی نسخه چینی متاورس / سرمایه‌گذاری میلیارد دلار اژدهای زرد مافیای دخانیات برای نابودی تولید کمر همت بستند سهم ۲۵ درصدی صادرات ایران به عراق رسید پذیرش فهرست ۱۵۰۰ قلم کالای ایرانی از سوی اوراسیا کالاهای خود را هوشمند بخرید؛ راهکار جدید کنترل قیمت ها افزایش بستری‌ های کرونا در البرز پیروزی الاهلی با حضور نوراللهی و قائدی افزایش عرضه، قیمت سیب زمینی را کاهش داد قیمت تیگو ۵ ارزان شد (جدول) رشد ۱۶ درصدی معاملات ارزهای دیجیتال پس از ممنوعیت در نیجریه قیمت ارزان ترین مدل های آبمیوه گیری + جدول وام ازدواج هم بدون ضامن می شود؟ کره زمین در شب چگونه است؟ + فیلم یک توافق هسته‌ای، ثبات در منطقه را افزایش نمی‌ دهد خداحافظی با ثبت سند خودرو در دفترخانه ها؟ دولت اسیر حاشیه‌ ها نمی‌ شود شانس حل و فصل دیپلماتیک تنش با روسیه بالاست معضل دردناکی به نام مهاجرت نتایج ثبت نام مسکن حمایتی اعلام شد؛ مهلت پرداخت قسط اول چه زمانی است؟ دردسر جدید سامانه تهران من چشم انداز بیت‌کوین در دهه پیش‌رو پادکست عصرگاه اقتصادآنلاین ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ نیروی انتظامی مرجع صدور سند شد آمارهای نگران کننده نقدینگی؛ خط قرمز دولت کجاست؟ آغاز اجرای ۷ پروژه صنعتی و معدنی مس با حضور رییس جمهور قیمت گوشی شیائومی چند؟ (جدول) چرا سرعت چشمگیر رشد سرمایه گذاری ادامه می‌یابد؟ دیگر منتظر افزایش یارانه نباشید سهم ناچیز ایران از واردات ٢٠٠ میلیارد دلاری روسیه درخواست از تهرانی‌ها برای تکمیل مراحل واکسیناسیون پیش‌بینی قیمت طلا پس از توافق کاهش قیمت برخی از محصولات مدیران خودرو به دلیل مصرف سوخت پایین و رتبه انرژی بهینه واردات دستگاه‌های برنزه کننده پوست ممنوع شد قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ‌ای (بهمن ۱۴۰۰) سود مشمولان غیرمستقیم سهام عدالت چقدر است؟ مجلس با فوریت قانون به کارگیری سلاح را بررسی می کند مردمی کردن اقتصاد کشور با ایجاد شرکت‌های سهامی عام پروژه میوه‌ هایی که کبد چرب را درمان می کند! افت ۱۴ درصدی قیمت دلار در دو ماه گذشته؛ نرخ ارز پس از برجام و پایان جنگ چقدر کاهش یافت؟ عوارض کرونا در چشم‎ ها چگونه است؟ آشنایی با خواص فوق العاده بادام تلخ! زیرسویه های جدید اومیکرون آمدند هیات زنان اعزامی طالبان به اسلو خبرساز شد نشانه های وجود انگل در بدن چیست؟ دست چندم مهم نیست، فقط سالم باشه! قیمت کره (جدول) DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: لوازم خانگی قیمت لوازم خانگی تولید لوازم خانگی بازار لوازم خانگی انجمن صنایع لوازم خانگی ایران انجمن صنایع لوازم خانگی ایران رهبر معظم انقلاب تولید محصولات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۸۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دکتر رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل در اسلامشهر

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن  تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • بازدید دکتر رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل در اسلامشهر
  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ تداوم کاهش قیمت خودرو در بازار
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی