Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اسماعیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تصمیم تعطیلی آموزش حضوری در مدارس در اختیار ستاد ملی مقابله با کرونا است، افزود: در ستاد استانی تصمیم بر این شده است که آموزش و پرورش با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی بر اساس پروتکل های تعریف شده وضعیت مدارس را ارزیابی و نسبت به شرایط هر مدرسه تدابیر لازم اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه تا روز ۱۶ بهمن فعالیت ۲۴ مدرسه در سطح استان زنجان غیرحضوری شده است، اظهار داشت: بیشترین تعداد مدارس تعطیل شده در زنجان، ابهر و خرمدره بوده است.  

اسماعیلی با بیان اینکه سلامتی دانش آموزان و معلمان اولویت نخست ما است، گفت: بر اساس شرایط شیوع کرونا در هر مدرسه، مدیران مدارس با هماهنگی رییس ناحیه یا منطقه می توانند آموزش حضوری را به مدت پنج روز تا یک هفته تعطیل کنند. 

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در سال تحصیلی جاری بالغ بر ۲۰۰ هزار دانش آموز در این استان زنجان مشغول تحصیل هستند.

برچسب‌ها مدارس دانشگاه علوم پزشکی زنجان وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس دانشگاه علوم پزشکی زنجان مدارس دانشگاه علوم پزشکی زنجان وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، با اعلام دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان های آبادان، خرمشهر، باوی، کارون، شادگان و اهواز فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت غیر حضوری شد.

براین اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • خطر فرونشست در کمین ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • مدارس کانکسی در زنجان به حداقل ممکن رسیده است
  • ۱۴۰ نیروی فنی جذب هنرستان‌های زنجان می‌شوند
  • نواخته شدن زنگ معلم در مدارس استان مرکزی
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت