Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - شاهین شیرانی امروز در حاشیه جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، در جمع خبرنگاران گفت: مهمترین راه برای پیشگیری از انتقال بیماری کرونا واکسیناسیون و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است.

هم اینک ۸۰۰ بیمار کرونایی در مجموعه بیمارستان‌های تخت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که حاکی از ۲برابری بیماران نسبت به روز‌های قبل از شروع موج ششم است و تعداد فوتی‌ها نیز به صورت جزیی افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



البته آمادگی در مجموعه علوم پزشکی اصفهان برای ورود این موج وجود دارد و تمهیدات لازم در خصوص تامین تجهیزات، امکانات، نیروی انسانی و تخت بستری برای شیوع بیماری پیش‌ببنی شده است.

به گفته او در شهرستان‌های نارنجی نیز بر حسب مورد بر اساس میزان ابتلای دانش‌آموزان در مورد تعطیلی مدارس با نظر آموزش و پرورش و بهداشت شهرستان اقدام خواهد شد.

فعالیت مکان‌های سربسته مثل سینماها، سالن‌های نمایش و تئاتر، استخرها، رستوران‌ها و امثال آن در شهرستان‌های قرمز حداکثر با ۴۰ درصد ظرفیت و در شهر‌های نارنجی با ۶۰درصد ظرفیت به شرط رعایت شیوه‌نامه‌ها و احراز واکسیناسیون امکان پذیر است.

سخنگوی ستاد کرونای استان اصفهان می‌گوید اجرای محدودیت‌ها بر اساس مدیریت هوشمند کماکان ادامه خواهد داشت و تصمیم گیری در خصوص اعتکاف نیز بر اساس نظر کمیته معنوی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد مقابله با کرونا آموزش مجازی تعطیلی مدارس واکسیناسیون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۲۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، دکتر علیرضا قدرتی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گفت: کشتار غیر مجاز دام در معابر و منازل ضمن گسترش آلودگی و ایجاد رعب و وحشت در افراد علی الخصوص کودکان، باعث انتشار بیماری‌های مشترک از جمله بیماری‌های تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، بروسلوز وسیاه زخم می‌ شود
وی افزود: با توجه به اینکه دام ناقل بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو فاقد هر گونه علائم بالینی است، آگاهی افراد جامعه از راه‌های انتقال این بیماری (گزش کنه، له کردن کنه‌ها با دست، تماس با خون و ترشحات دام آلوده، تهیه گوشت قرمز از مراکز غیر معتبر، کشتار خانگی، مصرف گوشت و جگر خام و نیم پز) و روش‌های پیشگیری مانند سم پاشی دام و جایگاه نگهداری دام، استفاده از تجهیزات فردی در زمان مراجعه به دامداری ها، نگهداری گوشت تازه گرم در بسته بندی بدون نشت به مدت ۲۴ ساعت در دمای ۰ تا ۴ درجه سانتی گراد، تهیه گوشت قرمز صرفا از مراکز عرضه معتبر و دارای مهر و لیبل دامپزشکی نقش موثری در کنترل این بیماری در جوامع انسانی دارد.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند