Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز نیازی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس از هفته گذشته به سبب شیوع موج ششم ویروس کرونا و سویه اُمیکرون که سرعت انتشار و همه گیری بالایی دارد، با تصمیم ستاد مقابله با کرونا و شورای تامین شهرستان برگزار نشد.

وی اضافه کرد: براساس اعلام ستاد شهرستانی مقابله با کرونا، مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس تا بهبود شرایط و روند نزولی شیوع کرونا برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس همچنین گفت: این هیات و کمیته برگزاری مسابقات سوارکاری آمادگی دارد در صورت صدور مجوز توسط ستاد مقابله با کرونا، مسابقات را بدون حضور تماشاگران برگزار کند.

تاکنون ۱۴ هفته از کورس اسبدوانی ۲۰ هفته‌ای پاییزه - زمستانه گنبدکاووس برگزار شد و طبق برنامه هفته پایانی این مسابقات قرار بود پایان اسفند امسال برگزار شود.

در همین ارتباط فرهاد بدیعی مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس به ایرنا گفت: روند شیوع کرونا در این شهرستان صعودی شده و هم اکنون ۸۰ بیمار در مراکز درمانی آن بستری هستند که ۲۲ نفر آنها در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

مسابقات اسبدوانی در شهرستان ۳۷۵ هزار نفری گنبدکاووس که از آن به‌عنوان پایتخت سوارکاری کشور یاد می‌شود، سال‌هاست که در قالب کورس بهاره و پاییزه با حضور جمع زیادی از علاقه‌مندان به این رشته ورزشی برگزار می‌شود.

مسابقات سوارکاری در بین مردم گلستان بویژه ترکمن‌ها علاقمندان زیادی دارد و این رخداد ورزشی بیش از یک دهه است علاوه بر گنبدکاووس در ۲ شهرستان آق قلا و بندرترکمن این استان نیز برگزار می‌شود.

برچسب‌ها گنبدکاووس سوارکاری گلستان فدراسیون سوارکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس سوارکاری گلستان گنبدکاووس سوارکاری گلستان فدراسیون سوارکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد

حسین رمضانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهل و دومین دوره مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور بیش از ۵۰۰ دانش آموز شهرستان‌ها و مناطق نیمه شمالی استان بوشهر به میزبانی شهرستان دیلم و در محل دبستان دخترانه عصمت برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش دیلم افزود: در این مسابقات دانش آموزان شرکت کننده در ۱۲ رشته، در ۲ بخش پسران و دختران طی ۲ روز به رقابت پرداختند.

.وی گفت: پیش از این نیز، مسابقات دانش آموزان شهرستان‌ها و مناطق نیمه جنوبی استان بوشهر در شهر کاکی برگزار شده است.

کد خبر 6088812

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد