Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@21:03:33 GMT

واکنش مهاجم یوونتوس به ورود ولاهوویچ؛ خوشحالم

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۳۵۲۵

واکنش مهاجم یوونتوس به ورود ولاهوویچ؛ خوشحالم

آلوارو موراتا، ستاره اسپانیایی یوونتوس از حفظ جایگاه خود در ترکیب یوونتوس اطمینان دارد.

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا در ماه ژانویه علاقه زیادی به جدایی از یوونتوس و انتقال به بارسلونا داشت، اما مکس آلگری چنین اجازه ای نداد و حالا با حضور دوسان ولاهوویچ در تورین، موقعیت او حداقل در پست مهاجم نوک به خطر افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آلوارو موراتا بعد از برتری یوونتوس مقابل ورونا از شرایط فعلی ابراز رضایت کرده و مدعی شد کادر فنی بیانکونری خواهان ماندن او در رختکن بوده است.

 

آلوارو موراتا گفت: "آنچه اتفاق افتاد مربوط به گذشته بود و حالا من اینجا هستم. باشگاه و سرمربی گفتند که به من ایمان دارند و این برایم بسیار مهم بود. وقتی مقابل ورونا تعویض شدم، هواداران مرا تشویق کردند و این برای من خیلی معنی داشت. همه در هر حرفه ای می خواهند حس مهم بودن و مورد خواسته واقع شدن را داشته باشند و من در حال حاضر این احساس را دارم.

 

 

تغییر پست با توجه به جذب دوسان ولاهوویچ؟ این چیزها در زندگی رخ می دهد. من تقریبا 30 سال سن دارم، ما با یکی از بهترین مهاجمان میانی جهان قرارداد بسته ایم و ولاهوویچ بسیار جوان بوده و سال های زیادی برای رشد و پیشرفت پیش رویش باقی مانده است. خوشحالم، زیرا ما در کنار پائولو دیبالا مثلث خوبی تشکیل داده و باید تلاش کنیم تا بتوانیم حتی بهتر از این هم باشیم.

 

خوشحالم که بازی کرده و نقش آفرینی می کنم، اما همچنین می‌دانم که یوونتوس تیم فوق‌العاده‌ای است، پس در صورت نیاز روی نیمکت خواهم نشست. وقتی برنده می‌شویم باید خوشحال باشیم و حالا چنین حسی دارم."

فیورنتینا دوسان ولاهوویچ آلوارو موراتا یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فیورنتینا دوسان ولاهوویچ آلوارو موراتا یوونتوس آلوارو موراتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۳۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالم کلوپ رفت: قدبلند با دندانهای خیلی سفید!‏

به گزارش "ورزش سه"، دیوید مویس و تیمش وستهم امروز زخم ‏دیگری بر پیکر لیورپول در آخرین روزهای حضور یورگن کلوپ در این ‏تیم وارد کردند. ‏

لیورپول که در خانه وستهم به میدان رفته بود ابتدا از حریف عقب ‏افتاد ولی با به ثمر رساندن دو گل به سه امتیاز نزدیک شد اما ‏وستهم در نهایت گل تساوی را هم به ثمر رساند. به این ترتیب ‏شانس قهرمانی لیورپول به کمترین میزان ممکن رسید. ‏

وقتی در پایان بازی دیوید مویس مقابل خبرنگاران قرار گرفت از او ‏ابتدا نظرش را درباره خداحافظی یورگن کلوپ با لیگ برتر بعد از سالها ‏حضور تاثیرگذار پرسیدند. سرمربی وستهم در جواب گفت:" یورگن ‏کلوپ؟ خوشحالم که می‌رود. لعنتی قدش خیلی بلند است! ‏دندان‌هایش هم خیلی برق می‌زند. یورگن برای لیورپول خیلی مهم ‏بود. او برای تیمش مهره‌ای عظیم بود. خیلی بزرگ".‏

مویس در ادامه صحبتهای خود گفت:" کلوپ در لیورپول مثل بابای ‏تیم است. بابای همه. او به خوبی موفق شد یک باشگاه بزرگ را ‏مدیریت و کنترل کند. حالا دیگر وقت رفتن است یورگن. زودتر برو!"‏

دیگر خبرها

  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
  • خوشحالم کلوپ رفت: قدبلند با دندانهای خیلی سفید!‏
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • شمسایی: خوشحالم که در دو سال به دو فینال رسیدم
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • گوهری: بعضی وقت‌ها باید شانس داشته باشید