Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر چه به رونمایی رسمی از s۲۲ ultra نزدیک تر می شویم، هیجان طرفداران سامسونگ بیشتر و بیشتر می‌شود.

هر چه به رونمایی رسمی از s۲۲ ultra نزدیک تر می شویم، هیجان طرفداران سامسونگ بیشتر و بیشتر می شود و شاهد فاش شدن خبرها و شایعات بیشتری پیرامون مشخصات، قیمت، و زمان معرفی این گوشی هستیم. در این مقاله هر آنچه تا به امروز درباره سامسونگ اولترا s۲۲ ۵G میدانیم را گردآوری کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما هم برای رونمایی از سری پرچمدار S۲۲ هیجان زده هستید، با ما همراه باشید تا ببینیم این بار چه انتظاراتی می توانیم از سامسونگ داشته باشیم.

گلکسی s۲۲ اولترا؛ بهترین گوشی ۲۰۲۲

با توجه به همه اطلاعات لو رفته و اخبار غیررسمی در خصوص گوشی ۵G s۲۲ ultra سامسونگ، به نظر بعید نیست که اس ۲۲ اولترا حداقل بهترین گوشی اوایل ۲۰۲۲ یا حتی کل سال باشد.

بر اساس اخبار لو رفته قرار است گلکسی s۲۲ اولترا تلفیقی از گوشی های پرچمدار سری گلکسی S و سری نوت باشد. از تصاویر فاش شده s۲۲ اولترا هم مشخص است که طراحی این گوشی شبیه به سری گلکسی نوت است و به قلم S Pen مجهز خواهد بود. البته اس ۲۲ اولترا را نباید یک نسخه اصلاح شده از گلکسی نوت ببینیم چرا که انتظار می رود این گوشی ویژگی های انحصاری زیادی داشته باشد.

تا به اینجا چه چیزهایی درباره گلکسی s۲۲ اولترا ۵G میدانیم؟ با ما همراه باشید.

اخبار فاش شده سامسونگ گلکسی s۲۲ اولترا

چند وقتی است شاهد لو رفتن اخبار و عکس های گوشی های سری گلکسی s۲۲ هستیم. با توجه به این که به تاریخ رونمایی رسمی از گوشی های سری s۲۲ بسیار نزدیک شده ایم، تقریبا همه مشخصات احتمالی s۲۲ اولترا فاش شده و بعید به نظر می رسد که سامسونگ بتواند در رویداد رسمی رونمایی از اس ۲۲ اولترا، ما را غافلگیر کند.

قویا پیش بینی می شود که در گوشی s۲۲ ultra سامسونگ شاهد بازگشت استایلوس S Pen باشیم. با توجه به تازه ترین خبرهای غیررسمی، انتظار می رود سرعت قلم استایلوس این گوشی نسبت به نسل های قبلی گوشی های سری گلکسی نوت، سه برابر بیشتر باشد.

تصاویر فاش شده در وبسایت AT&T نشان می دهد که قلم S Pen گوشی s۲۲ ultra سامسونگ احتمالا مشکی است اما دکمه بالای قلم همرنگ بدنه گوشی خواهد بود. همچنین بر اساس تصاویر لو رفته پیش بینی می شود که صفحه نمایش در دو سمت بدنه کمی خمیده باشد که این خمیدگی برای راحتی در نگه داشتن گوشی است و نباید انتظار داشته باشیم گوشه های خمیده نمایشگر این گوشی ویژگی لمسی خاصی داشته باشند.

گلکسی S۲۲ اولترا با نمایشگر داینامیک آمولد ۶.۸ اینچی و رزولوشن ۱۴۴۰p، به یک سیستم دوربین چهارگانه شگفت انگیز، درگاه USB-C و یک باتری قوی مجهز خواهد بود. طبق آخرین خبر ها، گوشی اس ۲۲ اولترا سامسونگ دارای فست شارژ ۴۵ واتی هستند که نسبت به شارژ ۲۵ واتی سری گلکسی اس ۲۱، پیشرفت قابل توجهی به حساب می آید.

همچنین بر اساس آخرین اخبار فاش شده، گلکسی s۲۲ اولترا به سخت افزار درجه یک و چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۱ (نسخه آمریکا و چین) یا اگزینوس ۲۲۰۰ (نسخه بین المللی) مجهز است. تازه ترین گزارش از نمره بنچمارک این چیپست های قدرتمند تفاوت چندانی بین این دو نسخه نشان نمی دهد.

مشخصات لو رفته گوشی سامسونگ s۲۲اولترا

مشخصات احتمالی گوشی سامسونگ s۲۲ اولترا ۵G بر اساس جدیدترین اخبار و اطلاعات فاش شده را در ادامه مشاهده می کنید. توجه داشته باشید که ممکن است در زمان رونمایی رسمی از s۲۲ اولترا شاهد ویژگی های متفاوتی باشیم چرا که کل اطلاعات فاش شده ای که در دست داریم از منابع غیررسمی هستند.

تکنولوژی شبکه: GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE / ۵G

ابعاد: ۱۶۳.۳ × ۷۷.۹ × ۸.۹ میلی متر

وزن: ۲۲۷ گرم

جنس بدنه: گلس جلو (گوریلا گلس ویکتوس پلاس)، گلس پشت (گوریلا گلس ویکتوس)، فریم آلومینیومی

صفحه نمایش s۲۲ ultra سامسونگ

نوع صفحه نمایش: صفحه نمایش آمولد داینامیک ۲X، ۱۲۰ هرتزی

اندازه صفحه نمایش: ۶.۸ اینچی (نسبت صفحه نمایش به بدنه حدودا ۹۰%)

رزولوشن صفحه نمایش: ۱۴۴۰×۳۰۸۰ پیکسل (تراکم پیکسلی حدود ۵۰۰ پیکسل در اینچ)

سایر ویژگی ها: نمایشگر همیشه روشن (Always on Display)؛ پشتیبانی از +HDR۱۰، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت

سیستم عامل: اندروید ۱۲، همراه با رابط کاربری One UI ۴.۱

چیپست: اگزینوس ۲۲۰۰ (۴ نانومتر) – نسخه گلوبال؛ کوالکام SM۸۴۵۰ اسنپدراگون ۸ نسل ۱ (۴ نانومتر) – نسخه آمریکا/چین

سی پی یو:

هشت هسته ای (یک هسته Cortex-X۲، ۲.۸ گیگاهرتز و سه هسته Cortex-A۷۱۰، ۲.۵۰ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A۵۱۰، ۱.۷ گیگاهرتز) – نسخه گلوبال

هشت هسته ای (یک هسته ۳ گیگاهرتزی Cortex-X۲ و سه هسته ۲.۵ گیگاهرتزی Cortex-A۷۱۰ و چهار هسته ۱.۸ گیگاهرتزی Cortex-A۵۱۰) – نسخه آمریکا/چین

جی پی یو: Xclipse ۹۲۰ – گلوبال؛ Adreno ۷۳۰ – آمریکا/چین

حافظه داخلی: ۱۲۸گیگابایت حافظه داخلی همراه با ۸ گیگابایت رم؛ ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه با ۱۲ گیگابایت رم؛ ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه با ۱۲ گیگابایت رم

دوربین گوشی گوشی s۲۲ ultra:

· دوربین پشت (چهارگانه):

o لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی واید (۲۴ میلی متری)، لرزش‌گیر اپتیکال، گشودگی دیافراگم f/۱.۸، فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز و فوکوس اتوماتیک لیزری

o لنز ۱۰ مگاپیکسلی ۲۳۰ میلی متری (تله فوتو پیروسکوپ) f/۴.۹، فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر OIS، زوم اپتیکال ۱۰ برابری

o لنز ۱۰ مگاپیکسلی ۷۰ میلی متری تله فوتو، f/۲.۴، فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر OIS، زوم اپتیکال ۳ برابری

o دوربین ۱۲ مگاپیکسلی ۱۳ میلی متری التراواید، f/۲.۲، فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز، لرزش‌گیر پیشرفته ویدیو Super Steady video

o همراه با فلش ال ای دی، پاناروما و HDR اتوماتیک

· دوربین جلو:

o لنز ۴۰ مگاپیکسلی واید (۲۶ میلی متر) گشودگی دریچه دیافراگم f/۲.۲، فوکوس خودکار با تشخیص فاز

· قابلیت فیلمبرداری:

o فیلمبرداری دوربین پشت: ۸K@۲۴fps, ۴K@۳۰/۶۰fps, ۱۰۸۰p@۳۰/۶۰/۲۴۰fps, ۷۲۰p@۹۶۰fps، ضبط صدای استریو، لرزشگیر الکترونیکی تصویر ژیروسکوپی، و +HDR۱۰

o فیلمبرداری دوربین سلفی: ۴K@۳۰/۶۰fps, ۱۰۸۰p@۳۰fps

باتری گوشی s۲۲ ultra:

باتری لیتیوم یونی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت، غیرقابل تعویض توسط کاربر، فست شارژ ۴۵ واتی، فست شارژ بی سیم Qi/PMA ۱۵ واتی، شارژ بی سیم معکوس ۴.۵ واتی

رنگ بندی: مشکی فاتنوم، سفید، شرابی، سبز

سنسورها: اثرانگشت (التراسونیک، زیر صفحه نمایش)، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب نما، بارومتر

آیا s۲۲ ultra سامسونگ ضد آب است؟

گوشی اس ۲۲ الترا سامسونگ با رتبه IP۶۸ می تواند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق حداکثر ۱.۵ متری آب دوام بیاورد.

زمان عرضه s۲۲ ultra سامسونگ:

تاریخ عرضه این گوشی به بازار هنوز مشخص نیست. پیش بینی می شود این گوشی اواخر فوریه امسال رسما وارد بازار شود.

آخرین عکس لو رفته گوشی s۲۲ ultra سامسونگ

تصاویر لو رفته گوشی s۲۲ ultra سامسونگ، این گوشی را در چهار رنگ جذاب مشکی، سفید، شرابی و سبز نشان می دهند. جدیدترین عکس های لو رفته گوشی s۲۲ ultra سامسونگ برخی از حدس های ما درباره مشخصات این گوشی را تایید می کنند: صفحه نمایش ۶.۸ اینچی آمولد دینامیک ۲X با حداکثر نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از HDR۱۰+ و حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت. یک تصویر فاش شده در یک وبسایت ایتالیایی هم وجود تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ را تایید می کند.

در جدیدترین عکس فاش شده از گوشی S۲۲ اولترا ۵G، تایید شده است که این گوشی دارای یک مجموعه دوربین پشت چهارتایی متشکل از یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین التراواید ۱۲ مگاپیکسلی، و دو دوربین تله فوتو و پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی خواهد بود. رزولوشن دوربین سلفی گلکسی اس ۲۲ اولترا هم ۴۰ مگاپیکسل خواهد بود.

s۲۲ ultra سامسونگ کی وارد بازار می شود؟

بر اساس شایعات و اطلاعات لو رفته، سامسونگ در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۲۰ در رویداد Galaxy Unpacked از گوشی s۲۲ ultra رونمایی خواهد کرد. به احتمال زیاد در روز ۹ فوریه امکان پیش خرید گوشی های سری گلکسی اس ۲۲ فراهم خواهد شد.

اما زمان اصلی عرضه سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا به بازار طبق گزارشات غیررسمی از کره جنوبی، روز ۲۴ فوریه خواهد بود. با این حال هنوز مشخص نیست که آیا گوشی های s۲۲ ultra تا اواخر ماه آینده میلادی به دست مشتریان میرسد یا خیر.

قیمت s۲۲ ultra سامسونگ

خبرهای غیررسمی حاکی از آن هستند که قیمت s۲۲ ultra حدودا با قیمت گوشی S۲۱ ultra در زمان عرضه برابری خواهد کرد. با این حال به تازگی شایعه ای مبتنی بر افزایش قیمت حدود ۱۰۰ دلاری در همه گوشی های سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ منتشر شده است.

در یک گزارش لو رفته قیمت s۲۲ ultra سامسونگ ۱۲۴۹ یورو برای نسخه دارای رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و ۱۳۴۹ یورو برای نسخه دارای رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت، و ۱۴۴۹ یورو برای قوی ترین نسخه که ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد، اعلام شده است.

این قیمت ها حتی برای یک پرچمدار هم زیاد هستند. و با توجه به قیمت های پایین تر گوشی های رقیب، باید منتظر بمانیم و ببینیم قیمت رسمی گوشی های S۲۲ اولترا چقدر اعلام خواهد شد.

خرید نقدی و اقساطی سامسونگ s۲۲ ultra

اگر شما هم می خواهید به محض ورود گوشی های s۲۲ ultra سامسونگ به بازار ایران با خبر شده و این گوشی ها را با بهترین قیمت خریداری کنید، روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید سامسونگ s۲۲ ultra از وبسایت نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران

در صورت تمایل می توانید گوشی سامسونگ s۲۲ ultra را به صورت اقساطی از این نمایندگی خریداری کنید.

فروشگاه موبایل نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران با ضمانت اصالت کالا و ارائه بهترین خدمات پس از فروش، امکان خرید حضوری و غیرحضوری انواع گوشی موبایل سامسونگ را برای شما عزیزان فراهم آورده است.

جهت خرید حضوری گوشی سامسونگ s۲۲ ultra می توانید پس از موجود شدن گوشی به یکی از شعب زیر مراجعه کنید:

مگااستور سعادت آباد:

تقاطع بلوار دریا و پاکنژاد.پلاک ۱۸۷. تلفن: ۸۸۶۹۷۰۲۰

مگااستور هروی:

میدان هروی.ابتدای وفامنش.پلاک ۱۰.تلفن: ۲۶۷۵۲۵۰۰

مگااستور ونک:

بالاتر از میدان ونک. برج نگار. واحد ۶ و ۸. تلفن: ۸۸۶۴۱۷۰۷

کد خبر 554070

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سامسونگ تلفن همراه گوشی هوشمند قیمت گوشی سامسونگ سامسونگ s۲۲ اولترا ۵G شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گیگابایت حافظه داخلی گوشی s۲۲ ultra سامسونگ گوشی های سری گلکسی گلکسی S۲۲ اولترا گلکسی s۲۲ اولترا گوشی سامسونگ s۲۲ رونمایی رسمی سامسونگ s۲۲ ultra لو رفته گوشی اس ۲۲ اولترا گیگابایت رم ۱۲ گیگابایت گلکسی اس ۲۲ صفحه نمایش میلی متری لرزش گیر گوشی S۲۲ گوشی ها فاش شده بر اساس گلکسی S

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۵۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود

سنگربان سابق آتزوری فاش کرد که در چندین مقطع، به جدایی از یوونتوس نزدیک بوده‌است

طرفداری | جانلوییجی بوفون، اسطوره فوتبال ایتالیا و باشگاه‌های یوونتوس و پارما در مصاحبه با ریپابلیکا، صحبت‌های جالب توجه و خواندنی‌ای را مطرح کرد که شرح گفته‌های او را در این بسته می‌خوانید:

شخصیت منحصر به فرد تو در دوران بازیگری

بزرگترین تخلف من در زندگی این بود که هیچوقت راه آسان‌تر و معقولانه‌تر را انتخاب نکردم، بلکه همیشه راه‌های دشوارتر را ترجیح دادم. به عبارت دیگر، سعی کردم همیشه به ارزش‌های خودم احترام بگذارم، حتی اگر از دید دیگران دیوانه خطاب می‌شدم. من می‌خواستم جاه‌طلبی‌های شخصی خودم را با دیدگاهی عاشقانه نسبت به فوتبال ترکیب کنم. همین موضوع، اساس مهمترین تصمیمات دوران فوتبال من بودند: از رفتن با یوونتوس به سری بی گرفته تا بازی برای پارما در همین لیگ. در کل، من عاشق افرادی هستم که به قوانین احترام می‌گذارند، بدون اینکه از اصالت افکار خود چشم‌پوشی کنند؛ خودم هم سعی کردم همین‌گونه باشم.

کدام تیم‌های مطرح تو را می‌خواستند؟

در سال ۲۰۰۱ نزدیک بود که با رم قرارداد امضا کنم و تنها توافق بر سر جزییات باقی مانده‌‌بود. بعد از رم، بارسلونا به سراغ من آمد و توافق اولیه هم بین ما حاصل شد اما در نهایت راهی یوونتوس شدم. در سال ۲۰۰۵ یک تیم بزرگ در خارج از ایتالیا من را می‌خواست اما تصمیم گرفتم بمانم. وقتی جام جهانی ۲۰۰۶ به اتمام رسید، می‌توانستم به هر تیمی که دلم می‌خواست بروم‌. در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۱ هم همین‌طور. زمانی که از پاری سن ژرمن جدا شدم، پورتو با من تماس گرفت اما در نهایت به یوونتوس برگشتم. بعد از اولین فصل حضورم در یووه، آتالانتا خواست من را به خدمت بگیرد و چیزی تا امضای قرارداد باقی نمانده بود، اما پیرلو به من گفت: جی‌جی، لعنتی، قرار است اولین سال مربی‌گری‌ام را تجربه کنم و چون می‌دانستم تو هم اینجایی، به یوونتوس آمدم. حالا می‌خواهی بروی؟ به نظر شما چه جوابی می توانستم به او بدهم؟

چرا حاضر شدی به عنوان دروازه‌بان دوم به یوونتوس برگردی؟

به یوونتوس برگشتم چون فکر می‌کردم که می‌توانم با بچه‌هایی که سال‌ها در کنار آن‌ها حضور داشتم، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم. زمانی که در پاری سن ژرمن بازی می‌کردم نیز این احساس در من وجود داشت که بالاخره می‌توانم به این جام دست پیدا کنم، اما خب، نشد! هرچند قهرمانی در لیگ قهرمانان با تیمی غیر از یوونتوس من را خوشحال می‌کرد، اما راستش را بخواهید چیزی که می‌خواستم، نبود. دلیل دیگرم این بود که اگر زمانی مدیر، رییس یا مربی تیمی شدم، بتوانم بازیکنانم را به خطر رفتار نادرست نیمکت‌نشین کنم و به آن‌ها بگویم که: ببینید، من هم زمانی روی نیمکت می‌نشستم، پس شما هم می‌توانید این کار را انجام دهید.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung