Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد غلامی گفت: براساس شیوه نامه‌ها در شرایط قرمز کرونا منع رفت و آمد، رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله گذاری‌ها و استفاده از ماسک و محدودیت شدید اعمال می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد غلامی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: اگر وضعیت اوج گیری کرونا همچنان در استان ادامه یابد چاره‌ای جز شدید شدن محدودیت‌ها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



غلامی افزود: بر اساس شیوه نامه‌ها در شرایط قرمز کرونا منع رفت و آمد، رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله گذاری‌ها و استفاده از ماسک و محدودیت شدید اعمال می‌شود.

وی گفت: به دلیل وجود شرایط خاص کمی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از طرف عموم کم است و مردم بایستی در شرایط قرمز کرونایی رفت و آمد‌ها را کاهش دهند که متاسفانه رعایت نمی‌شود.

غلامی با اشاره به اینکه افرادی که علائم بیماری کرونا و یا سوش اُمیکرون را دارند از شروع بروز این علائم تا ۵ روز قرنطینه شوند افزود:تشخیص این بیماری بر اساس علائم بالینی است و نیازی به مراجعه بیمار به مراکز درمانی نیست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: افراد در این ۵ روز قرنطینه باید استراحت کرده، مایعات مصرف کنند و با استفاده از مسکن‌ها علائم را به صورت موردی بهبود دهند.

وی ادامه داد: کارمندان برای دریافت گواهی بیماری کرونا حتما بایستی به پزشک خانواده و با پزشک دیگر مراجعه و به طور قانونی تایید پزشک را دریافت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: اگر اداره‌ای نظر تست پی سی آر را تقاضا کند بیمار باید تست را انجام و به اداره مورد نظر ارائه دهد.

ادامه دردسرهای کرونایی با روشن شدن چراغ قرمز کرونایی درحالی ادامه دارد که تب تند کرونایی تمام مازندران را فراگرفته و موارد ابتلا ۵ برابر روزهای گذشته شد که در روزهای آینده بر موارد بیماران بدحال و بستری کرونایی تاثیرگذار خواهد بود‌.

براین اساس طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۲۴۶ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۸۸۲ نفر رسید که از این تعداد ۱۵۰ نفر بدحال هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شیوه نامه ها قرمز کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ستاد عتبات عالیات گلستان در مراسم گرامیداشت شهید صادق شیبک در گالیکش با بیان اینکه وعده صادق سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود گفت: با عملیات وعده صادق و جبهه مقاومت سیلی محکمی به دشمن زده شد و با این اقدام نیرو‌های اسلام همه کشور‌ها عظمت ایران اسلامی را مشاهده کردند.

حجت الاسلام موسوی پارسایی افزود: امروز پاسداری از آرمان‌های شهداء و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه وظبفه همه ماست.

همچنین مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حاج احمد غلامی و شهدای پایگاه مقاومت مسجد امام علی (ع) آزادشهر با حضور مردم ولایتمدار برگزار شد.

شهید صادق شیبک نهمین شهید و حاج احمد غلامی چهاردهمین شهید مدافع حرم از استان گلستان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • جامعه نخبگانی غرب، مفهوم نامه سال ۹۴ رهبر انقلاب را امروز درک کرد
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • عنبری:قهرمانی حق ملوان و انزلی‌چی‌ها بود
  • اولویت اولم ادامه همکاری با ملوان است/ قهرمانی حق انزلی‌چی‌ها بود
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران