Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی یوسفی مدیر فروش شرکت صنایع تولیدی کروز با تاکید بر کیفیت و نوآوری محصولات این شرکت گفت: در حال حاضر علاوه بر تامین بخشی از قطعات مورد نیاز گروه بهمن، سایر خودروسازان از جمله سایپا و ایران خودرو نیز از قطعات تولید شده در کروز استفاده می کنند.
یوسفی با اشاره به مشکلات صنعت قطعه سازی همچون کمبود نقدینگی گفت: با این وجود روند صعودی در تولید داشتیم و توانستیم دستکم 44 میلیون قطعه تولید و به خودروسازان تحویل دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر فروش کروز اظهار کرد: امسال برای ایران خودرو 26 میلیون، سایپا 16 میلیون و گروه بهمن 2 میلیون قطعه تولید کردیم و متناسب با افزایش تیراژ تولید خودروسازان در سال های آتی، روند رشد ادامه دارد.
وی از همکاری کروز در تامین قطعات خودروهای جدید خبر داد و گفت: امسال قطعات جدیدی از جمله ACU تولید داخل برای خودروهای پارس و سورن، مولتی مدیا، دوربین دید عقب، سوئیچ بانک جدید، داشبورد و جلو آمپر با نمایشگر بزرگتر برای پارس آپشنال، کالیپر قرمز برای رانا، قطعات تزئینی قرمز برای پژو 207 پانوراما، غربیلک با کروز کنترل و TPMS برای پارس، شبکه مالتی پلکس خودروهای جدید ایران خودرو و سایپا مانند تک نود رانا و ساینا اس به سبد محصولات افزوده شد.
یوسفی به میزان مطالبات کروز اشاره کرد و گفت: مطالبات ما از خودروسازان به 6000 میلیارد تومان رسیده است که منجر به بروز مشکلاتی از جمله عدم امکان تامین به موقع و کافی مواد اولیه و قطعات مورد نیاز خطوط تولید شد.
وی افزود: با این وجود کروز به منظور تحویل به موقع قطعات و جلوگیری از انباشت خودروهای ناقص ملزم به حمل هوایی اکثر مواد اولیه و اجزای مورد نیاز تولید شد که این خود هزینه بالایی دارد.
یوسفی با اشاره به تمرکز گروه قطعه سازی کروز بر شناسایی نیاز بازار و صنعت خودرو گفت: طی سال های اخیر بر تولید قطعات الکترونیک به صورت بومی تمرکز شده و تاکنون دستاوردهای خوبی نیز در این زمینه به دست آمده است که ای سی یو توربو شاژر از جمله آن ها به شمار می رود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین پیک ششم کرونا دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر کروز گروه بهمن قطعات خودرو صنعت خودرو صنعت قطعه سازی قطعات الکترونیک مذاکرات وین پیک ششم کرونا دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۰۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت

سعید خسروجردی مدیر جهاد کشاورزی داورزن گفت: سال گذشته افزون بر ۶ میلیون و ۷۴۲ هزار قطعه جوجه ریزی در ۱۲۹ مرغداری فعال این شهرستان برای تولید این میزان گوشت مرغ صورت گرفته بود.

او افزود: تأمین به موقع نهاده‌های مورد نیاز مرغداران شهرستان، از عوامل اقبال این قشر تولید کننده به افزایش جوجه‌ریزی بود که موجب رشد تولید گوشت مرغ و عرضه آن در بازار شد.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن ادامه داد: ظرفیت تولید مرغ گوشتی در داورزن در ۲ سال اخیر با فعال شدن پنج واحد مرغداری با ظرفیت ۳۵ هزار قطعه و ایجاد ۲ واحد مرغداری جدید با ظرفیت ۸۰ هزار قطعه، به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرده است و انتظار می‌رود امسال بیش از ۱۲ هزار و ۸۰۰ تن گوشت مرغ در این شهرستان غربی خراسان تولید شود.

خسروجردی بیان کرد: از سویی بزرگترین مرغداری غرب خراسان با ظرفیت ۱۰۰ هزار قطعه که سال ۱۴۰۱ در شهرستان داورزن پروانه تاسیس گرفته بود اکنون با تکمیل مراحل ساخت و تجهیز، پروانه بهره برداری خود را دریافت کرده است و به زودی با آغاز فعالیت جوجه ریزی، توان تولید مرع این منطقه را افزایش قابل توجهی خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • دستاورد ۵میلیارد یورویی اکسپو ایران
  • همه چیز درباره خدمات پرینت سه بعدی فلزی در تهران
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • دستاورد آموزشی افتخار معلم نمونه در اصفهان
  • خودروسازان به ازای هر ۱ میلیون دلار ارز تخصیصی، چه تعداد خودروی نو تولید کردند؟
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟