Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:27:44 GMT

اجرای پارتیشن شیشه ای در کوتاه ترین زمان

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۰۵۶۰

اجرای پارتیشن شیشه ای در کوتاه ترین زمان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، استفاده از شیشه در صنعت ساختمان گسترش زیادی پیدا کرده است. ارتقا کیفیت و مقاومت شیشه نسبت به دهه‌های گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است به همین دلیل معماران به فکر استفاده از شیشه چه در فضای داخلی و چه در فضای بیرونی ساختمان افتاده اند. اگر به فکر گسترش فضای کاری خود هستید و می‌خواهید تقسیم بندی مناسبی برای فضای اداری خود در نظر بگیرید هم می‌توانید باگچ فضای خود را تقسیم بندی کنید و هم می‌توانید از پارتیشن بندی چوبی و یا پارتیشن بندی شیشه‌ای استفاده نمائید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهره گیری از پارتیشن شیشه‌ای در فضای اداری مزایای بسیار زیادی دارد. ما قصد داریم در ادامه شما را با مزایای پارتیشن شیشه‌ای آشنا کنیم.

پارتیشن شیشه‌ای تک جداره

این نوع پارتیشن از پرمصرف‌ترین و پرطرفدارترین مدل‌های پارتیشن شیشه‌ای است که علاوه بر زیبایی صرفه اقتصادی هم نیز دارد. همانگونه که از نام این پارتیشن مشخص است از یک لایه شیشه با ضخامت شیشه سکوریت ۱۰ میل استفاده می‌شود. پارتیشن تک جداره خود نیز به دو نوع از پارتیشن شیشه‌ای فریم لس و فریم دار تقسیم بندی می‌شود. پارتیشن شیشه‌ای فریم دار علاوه بر اینکه از فریم دور تا دور شیشه استفاده می‌شود از فریم برای دور درب‌ها نیز استفاده می‌شود. بر روی این شیشه‌ها امکان چاپ لوگو وجود دارد و می‌توانید طرح دلخواه خود را بر روی این شیشه‌ها اجرا کنید.

قیمت پارتیشن شیشه‌ای

قیمت پارتیشن شیشه‌ای به دلیل تنوع در طراحی دارای یراق آلات و فریم با رنگ‌های متفاوت تولید می‌شود است. پارتیشن شیشه‌ای را می‌توان با فریم‌های رنگ سفید، مشکی و طوسی طراحی کرد. به طور کلی هزینه پارتیشن به ابعاد و اندازه شیشه، نوع و رنگ فریم، یراق آلات (لولاها، دستگیره و …)، هزینه حمل شیشه، هزینه نصب بستگی دارد.

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت یا شیشه میرال نوعی از شیشه‌های مقاوم به ضربه است که می‌تواند حرارت غیر مستقیم تا دمای ۲۵۰ درجه سانتی گراد را تحمل کند. شیشه سکوریت در رنگ‌های برنز، دودی، شفاف و فوق شفاف و همچنین به صورت رفلکس وجود دارد. شیشه سکوریت دارای تاب هستند که شما می‌توانید با انتخاب کارخانه مناسب شیشه‌های بدون موج را تحویل بگیرید. شیشه سکوریت به ضخامت‌های مختلف ۴ میل، ۶ میل، ۸ میل و ۱۰ میل تولید می‌شود. اسم دیگر شیشه سکوریت، شیشه نشکن هم رایج هست اما برخلاف باور عمومی این شیشه در صورت ضربه با فشار زیاد شکسته می‌شود و به تکه‌های ریز تبدیل می‌شود.

درب شیشه‌ای لولایی

درب شیشه‌ای لولایی به نوعی از درب‌های شیشه‌ای گفته می‌شود که حول محور خود باز یا بسته می‌شود. شما می‌توانید برا اساس سلیقه و متناسب با نیاز فضا این میزان بازشو آن را تعیین کنید میزان بازشدن آن از ۹۰ درجه تا ۱۸۰ درجه متغیر است. شیشه مصرفی در این درب‌ها سکوریت ۱۰ میل است و این درب‌ها می‌تواند به رنگ‌های دودی، برنز، کلیر یا سوپر کلیر تولید شوند. تنوع دستگیره درب‌ها متنوع است که شما می‌توانید درب مورد علاقه خود را از طیف وسیعی از تنوع انتخاب نمائید.

درب شیشه‌ای کشویی

درب شیشه‌ای کشویی به نحوه بازشدن درب به صورت موازی با دیوار یا لت شیشه گفته می‌شود. این درب‌ها با داشتن یراق آلات و دستگیره زیبا جزو انتخاب‌های بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته تولید می‌شود. درب‌های کشویی میزان باز شو حول محور صفر درجه است اما به صورت موازی داخل ریل آلومینیومی یا استیل به سمت راست یا چپ جا به جا می‌شود. درب شیشه‌ای کشویی علاوه بر تفکیک محیط می‌تواند فضای دکوراتیو را ایجاد کنید. از مزیت این درب‌ها می‌توان به اشغال کم فضا اشاره کرد که در محیط‌هایی با متراژ کم بسیار کاربردی است. این نوع درب‌ها ترکیبی از ریل، شیشه و دستگیره است.

خدمات پارتیشن شیشه‌ای در تهران

درسان جام بیش از ۳ دهه پیشرو در صنعت تولید شیشه و نصب و اجرای آن است. تمرکز اصلی شرکت درسان جام در زمینه‌ی تولید و اجرای انواع پارتیشن‌های شیشه‌ای از قبیل تک جداره، دو جداره، فریم دار و فریم لس است. از دیگر خدماتی این شرکت ساخت انواع درب‌های لولایی و کشویی با یراق آلات و دستیگره های ضد زنگ است.

آدرس سایت: https://dorsanjam.com

شماره‌های تماس:

۰۲۱۴۴۵۶۱۱۸۴

۰۲۱۴۴۵۶۰۹۲۵

۰۲۱۴۴۵۶۰۷۶۴

پارتیشن شیشه‌ای

به تقسیم بندی و ایجاد اتاق مجزا با متریالی چون شیشه شفاف یا شیشه مات، پارتیشن شیشه‌ای گفته می‌شود. پارتیشن شیشه‌ای در انواع مدل‌ها و طرح مختلفی ساخته می‌شود که شما می‌توانید متناسب با فضای اداری و بودجه خود پارتیشن دلخواه خود را ایجاد کنید. در طراحی این پارتیشن‌ها می‌توان برای استحکام بخشیدن به سازه از استراکچر آهن استفاده کرد. شیشه مصرفی در این پارتیشن‌ها شیشه سکوریت ۱۰ میل است، زیرا ضخامت این شیشه مورد تست شده است و کمتر از این ضخامت نباید استفاده شود. انتخاب یک تیم متخصص جهت اجرای پارتیشن شیشه‌ای قدم اول برای اجرا است و انتخاب کیفیت و نوع یراق آلات در مرحله بعد قرار می‌گیرد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5419934

منبع: مهر

کلیدواژه: پنجره دو جداره طراحی داخلی فضای کسب و کار کسب و کار خرید آنلاین طراحی سایت گروه صنعتی ایران خودرو تصفیه آب بانک پارسیان تینر رنگ دکوراسیون منزل معرفی کتاب گروه خودروسازی سایپا خدمات درمانی پنل دیواری لوازم خانگی پنل خورشیدی پارتیشن شیشه ای پارتیشن شیشه ای شما می توانید شیشه سکوریت درب شیشه ای تقسیم بندی درب ها یراق آلات شیشه ها ۱۰ میل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۰۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان،منصور شیشه فروش، مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: حادثه نشست خیابان به طول ۸ متر و عرض ۴ متر در اثر شکستگی خط لوله آبرسانی ۳۰۰ میلیمتری چدنی در خیابان علامه مجلسی رخ داد که باعث آبگرفتگی خیابان، پیاده رو و تعدادی مغازه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: عوامل پلیس راهور نسبت به اعمال محدودیت ترافیکی اقدام و تیم های شرکت آب و فاضلاب، شهرداری اصفهان و سازمان اتش نشانی به محل اعزام و در جهت ایمن سازی محل و تخلیه آب اقدام کردند. 

به گفته شیشه فروش پس از تخلیه و قطع جریان آب، عملیات حفاری برای ترمیم و اصلاح خط لوله شروع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هشدار به افراد مشهور و خانواده‌شان در زمان اجرای طرح حجاب | فیلم
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • میمند شهر ملی شیشه گری
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • ثبت ملی صنایع دستی ۲ شهر فارس
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری می‌شود
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری شود