Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «قاسم تنها» مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی در نشست خبری گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهارداشت: از  ۸۸ هزار و ۸۳۵ واحد شناسایی شده در هزار و ۷۵۲ روستای خراسان‌جنوبی تعداد ۴۷ هزار و ۴۹۲ واحد مقاوم‌سازی شده است.

وی با اشاره به تسهیلات ۱۰۰ میلیون‌ تومانی ساخت مسکن روستایی افزود: کارمزد این وام‌های قرض‌الحسنه‌ پنج درصد و بازپرداخت آن نیز ۲۰ ساله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساخت ۴ هزار و ۳۵۹ واحد مسکونی با کارگزاری بنیاد مسکن 

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی از سهم ۴ هزار و ۳۵۰ مورد تسهیلات ساخت مسکن روستایی استان در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: از ابلاغ پرداخت تسهیلات بانکی ۳ هزار و ۸۶۲ واحد اعلام شده تعداد ۲ هزار ۶۲۱ نفر به بانک معرفی شده‌اند.

تنها با اشاره به هزار و ۷۲۹ مورد انعقاد بسته شده متقاضیان ساخت مسکن روستایی با بانک‌های عامل تصریح کرد: تعداد هزار و ۲۶۱ مورد در مرحله فونداسیون‌ریزی و ۸۳۱ مورد نیز در مرحله اسکلت‌بندی و سفت‌کاری است.

وی در ارتباط با طرح احداث ۶ هزار واحد مسکن محرومین با تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی و ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض در خراسان‌جنوبی یادآور شد: تعداد ۵ هزار ۴۰۵ واحد در مرحله اسکلت‌‌گذاری، ۵ هزار و ۶۰۲ مورد در مرحله سقف‌گذاری و ۴ هزار و ۴۹۱ واحد در مرحله سفت‌کاری و اتمام قرار دارد.

صدور ۸ هزار و ۸۲۰ سند  مالکیت در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی از اجرای ۵۸۵ طرح هادی روستایی استان خبر داد و گفت: ۱۸۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه این طرح‌ها شده است.

تنها با اشاره به ۹۷ میلیارد و ۴۲۸ میلیون تومانی اعتبارات ملی بنیاد مسکن خراسا‌جنوبی خاطرنشان کرد: اعتبارات استانی نیز ۶ میلیارد و ۵۵۴ میلیون تومان است. 

وی از صدور ۸ هزار و ۸۲۰ سند  مالکیت در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر خراسان‌جنوبی خبر داد و افزود: ۶۶ هزار مورد نیز در روستاها صادر شده است.

تأمین ۵ هزار ۷۸۰ هکتار زمین مناطق روستایی خراسان‌‌جنوبی

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال نیز ۲ هزار و ۱۶۰ سند مالکیت مسکن روستایی و ۹۳۸ سند شهری صادر شده است.

تنها از تأمین ۵ هزار ۷۸۰ هکتار زمین مناطق روستایی خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: ۲۵ هزار و ۸۴۸ قطعه زمین در سنوات گذشته و در سال جاری نیز هزار و ۹۰۰ قطعه زمین جهت احداث واحدهای مسکونی واگذار شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح اقدام ملی دولت در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: کارگزاری ۲۱ هزار و ۸۱۹ واحد در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر به بنیاد مسکن واگذار که تاکنون مدارک ثبت‌نام ۱۱ هزار و ۱۵۵ نفر دریافت و ۴ هزار و ۶۱۶ پرونده تشکیل شده است.

افتتاح ۱۴ طرح هادی روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان‌جنوبی اظهارداشت: ۱۴ طرح هادی روستایی شهرستان‌های درمیان، سربیشه، قاینات و نهبندان با هزینه‌کرد ۷ میلیارد و ۳۵۹ میلیون تومان از اعتبارات بنیاد مسکن بمناسبت گرامیداشت دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

تنها افزود: در این طرح‌ها ۶۱ هزار و ۵۵۰ متر مربع زیرسازی و ۳ هزار و ۴۰۰ متر مربع سنگ‌فرش شده است.

وی مجموع اعتبارات هزینه‌شده‌ طرح‌های هادی روستایی خراسان‌جنوبی در سال جاری را ۱۲ میلیارد و ۴۳۷ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: سهم مشارکت دهیاری‌های استان ۵ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان بوده است.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

منبع: فارس

کلیدواژه: تنها بنیاد مسکن خراسان جنوبی طرح هادی روستاها مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی هادی روستایی مسکن روستایی میلیون تومان ۴ هزار ۵ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه مازندران در مسکن ملی ۱۶۴ واحد است

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری صبح شنبه در جلسه شورای تأمین مسکن استان با اظهار اینکه طرح مسکن ملی از طرح‌های مهم و تأثیرگذار دولت به شمار می‌رود، افزود: تعهد استان برای ساخت مسکن ملی ۱۶۴ هزار واحد است.

وی با بیان اینکه موانع فراروی تأمین مسکن حمایتی باید با همکاری دستگاه‌های مختلف تأمین شود، افزود: در شهرستان‌های استان برای اجرای این طرح باید همگرایی لازم داشته باشیم.

احمد توکلی سرپرست معاونت هماهنگی عمرانی استانداری مازندران نیز اشاره به عقب ماندگی استان در تأمین زمین اظهار اظهار کرد: ۷۰ هزار مسکن حمایتی باید در استان ساخته شود و در بخش تأمین زمین عقب هستیم.

وی کمبود زمین را از جمله مشکلات در استان بیان کرد و گفت: طی دو سال گذشته ۱۰ هزار واحد مسکن در قالب طرح‌های حمایتی، خودمالکی، بازآفرینی شهری و روستایی در استان اجرا شده است.

وی عقب ماندگی در بخش خودمالکی را ۳۵ درصد ذکر کرد و گفت: ۳۱ هزار واحدمسکن خودمالکی تعهدات استان است و ۱۷ هزار واحد مسکن روستایی در استان ساخته شده است.

کد خبر 6089635

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • سهمیه مازندران در مسکن ملی ۱۶۴ واحد است
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی