Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - علیرضا قاسمی‌نژاد گفت: در اجرای طرح جمع آوری سلاح و اتباع بیگانه که توسط پلیس اطلاعات و با هماهنگی قضایی انجام شد، تعداد ۱۲ قبضه سلاح غیرمجاز اعم از جنگی و شکاری کشف و متهمان آن دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب بهبهان می گوید: اسلحه‌های کشف شده شامل دو قبضه کلت کمری، دو قبضه کلاشینکف، یک قبضه برنو و هفت قبضه انواع شکاری می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طرح جمع آوری اتباع بیگانه، تعداد ۵۰ نفر اتباع بیگانه فاقد روادید رسمی شناسایی و مقدمات خروج آنان از کشور فراهم شده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سلاح غیرمجاز اتباع بیگانه اتباع بیگانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۱۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمعی از بانوان بهبهان در دیدار با فرمانده انتظامی این شهرستان از اجرای  موفق وتاثیرگذار طرح نور قدردانی کردند.

در این دیدار سرهنگ کاظم نیسی؛ فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان ضمن تقدیر از بانوان این شهرستان گفت:  دراجرای مستمرطرح نور در شهرستان دارالمومنین بهبهان  این فرماندهی انتظامی باتمام تلاش وتوان در خدمت مردم شریف ومومن هستند.

وی افزود:  از همکاری  تمامی بانوان فهیم  شهرستان بهبهان در جهت همکاری در اجرای طرح نور تقدیر می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • کشف بیش از ۴ هزار قبضه سلاح گرم در استان کرمان طی سال گذشته
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد