Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@22:18:51 GMT

اصناف مهاباد ۳ دز واکسن را تزریق کنند

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۱۶۷۷

اصناف مهاباد ۳ دز واکسن را تزریق کنند

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- محمد جهین گفت: در راستای سیاست‌های پیشگیرانه ستاد ملی مقابله با کرونا از تعطیلی گسترده، ضروری است تمامی واحد‌های صنفی نسبت به تزریق ۳ دز واکسن کرونا و اخذ "QR Code" و نصب آن در واحد صنفی (در محل قابل رویت برای همگان) به فوریت اقدام کنند.

وی گفت: واحد‌های (صنفی و …) که بدون داشتن الزامات طرح و اخذ QR کد از سامانه امید فعالیت دارند بدون اخطار کتبی پلمب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره صمت مهاباد گفت: پوز بانکی به مدت دو هفته برای واحد‌های ناقض مسدود شده و در صورت عدم رعایت الزامات به مدت ۳۰ روز پلمب می‌شوند.

جهین می‌گوید: در صورت رعایت الزامات و تایید وزارت بهداشت نسبت به رفع پلمب اقدام خواهد شد.

انتهای پیام / س خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحدهای صنفی تزریق واکسن کرونا اتاق بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد

ایسنا/لرستان یک واحد رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد به علت تیراندازی در مراسم عروسی پلمب شد.

علی حسنوند دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم‌آباد در این رابطه گفت: باتوجه به گزارش مدیر فرودگاه خرم آباد و رئیس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی لرستان مبنی بر اینکه این تالار در نزدیکی فرودگاه خرم آباد قرار دارد و تیراندازی‌های صورت گرفته باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای این فرودگاه شده است، دستور پلمب آن صادر شد.

وی افزود: تیراندازی در مراسم عروسی برگزار شده در این تالار پذیرایی باعث لغو تعدادی از پروازهای فرودگاه مرکز استان شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد ادامه داد: با توجه به موارد پیش آمده، این موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت اما با وجود تذکرات متعدد به مدیر تالار و اخذ تعهد از ایشان، متاسفانه توجهی در این زمینه صورت نگرفت که منجر به پلمب این مجموعه شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • (ویدئو) فیلم لحظه پلمب طلافروشی‌ها در مشهد
  • پلمب تعدادی طلافروشی در مشهد
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد