Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@02:55:14 GMT

حماسه ۱۹ بهمن سال ۵۷ ضربه محکمی بر پیکره طاغوت بود

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۱۹۲۰

حماسه ۱۹ بهمن سال ۵۷ ضربه محکمی بر پیکره طاغوت بود

ظهوریان با بیان اینکه حماسه ۱۹ بهمن ۵۷ ضربه محکم ارتش بر پیکره طاغوت بود، گفت: حرکت پرسنل نیروی هوایی ارتش و بیعت تاریخی با امام خمینی (ره)، روند پیروزی انقلاب اسلامی را بیش از پیش تسریع کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، خلبان امیدرضا ظهوریان امروز در دیدار پرسنل پایگاه هوایی شهید حسینی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی که به مناسبت ۱۹ بهمن سالروز دیدار همافران با امام خمینی (ره) و روز نیروی هوایی برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: صدها تن از پرسنل نیروی هوایی و زمینی ارتش و همافران روز ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ با لباس و یونیفورم نظامی به مدرسه علوی رفته و به صورت رژه نظامی با امام خمینی(ره) بیعت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پایگاه هوایی شهید حسینی با بیان اینکه حماسه ۱۹ بهمن ۵۷ ضربه محکم ارتش بر پیکره طاغوت بود، گفت: حرکت پرسنل نیروی هوایی ارتش و بیعت تاریخی با امام خمینی(ره)، روند پیروزی انقلاب اسلامی را بیش از پیش تسریع کرد.

وی با گرامیداشت یاد شهید «غفار رامین‌فر» که در نیروی هوایی و ارتش گمنام هستند، ادامه داد: این شهید بزرگوار در شهر قائن متولد شد و در ۶ سالگی توانست در خواندن قرآن مسلط شود و زمانی که پدرش عازم کربلا بود به خاطر علاقه زیادی که به اهل بیت و امام حسین (ع) داشت، با اصرار زیاد با پدرش عازم کربلا شد.

ظهوریان افزود: شهید رامین‌فر زمان اقامتش در آمریکا که دوره عالی ویژه آشنایی با جنگنده های شکاری خریداری شده از امریکا را در آن کشور می گذراند، هر روز قبل از عزیمت به محل کارش، قرآن را تلاوت می کرد بعد از چند روز خانم تقریباً ۴۵ ساله ای که مسیحی بود و در پانسونی با آنها زندگی می کرد، از او پرسید: این اشعار و سرودها چیست که می خوانید؟ به او گفت: این کتاب وحی و معجزه پیغمبر خدا و راهنمای بشر است و در مورد قرآن مجید صحبت های زیادی کرد، به حدی علاقه مند شد که از من درخواست یک جلد قرآن مجید برای تلاوت، تلفظ و معانی آیات به او بدهد. خواندن قرآن مجید و درک معانی آن، چنان آن خانم را تحت تاثیر قرار داد که به دین اسلام مشرف شد.

فرمانده پایگاه هوایی شهید حسینی با اشاره به اینکه این خلبان شهید در در سال ۱۳۵۶ در حین توزیع اعلامیه های معمار بزرگ انقلاب حضرت امام راحل توسط ساواک در پایگاه هوایی همدان دستگیر و بازداشت شد، تصریح کرد: با شروع جنگ تحمیلی، فرماندهی واحد هوایی عمل کننده در غرب، واقع در شهر همدان را برعهده گرفت و سرانجام پس از رشادت‌های فراوان، روز دوم مهر ۱۳۵۹در مأموریت نابودی موانع و استحکامات رژیم صدام در قلب عراق، پس از سقوط هواپیما در جبهه جنوب، به فیض شهادت نایل شد و از اولین خلبانانی بود که در آغاز جنگ تحمیلی به شهادت رسید.

وی با اشاره به رشادت های نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس، تأکید کرد: بصیرت یعنی در گرد و غبار حق و باطل بتوانیم تشخیص درست بدهیم و همه ما باید پشت سر مقام معظم رهبری و ولایت حرکت کنیم تا گمراه نشویم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امام خمینی پایگاه هوایی نیروی هوایی ۱۹ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۱۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش/ در دیدار با خانواده جانبازمتوفی محمد اکبری خندابی از صبر و استقامت خانواده جانباران و ایثارگران تجلیل کرد.

سرتیپ دوم بهزاد پرتوی خاقان در داین دیدار ضمن دلجویی از خانواده جانباز متوفی محمد اکبری خندابی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر یکی از قدرت‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای هست و در جهان حرفی برای گفتن داریم گفت: جمهوری اسلامی هر آنچه دارد و هرآنچه که در آینده خواهد داشت مرهون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران است که از بهترین سرمایه زندگی شان که جان خود که خداوند به آنها عطا کرده، گذشتند تا کشور در امنیت و اقتدار باشد.
او افزود: اکنون بر ما وظیفه است در وهله اول برای تقویت روحیه خود از خانواده‌های شهدا سرکشی و برسر مزار شهدا حاضر و دریادواره آنها شرکت کنیم و از خانواده آنها که سهم بسیاری در اقتدار کشور داشتند، سرکشی و به شایستگی دلجویی کنیم.
جانباز محمد اکبری خندابی پس از سالها تحمل رنج جانبازی سال 90در سن 45 سالگی  دارفانی را وداع گفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است