Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آئین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌های فرهنگی هنری مرکز آفرینش‌های هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد ظهر سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان استان در یاسوج برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی در طول چهار دهه دستاوردهای فراوان و چشم‌گیری کسب کرده که حفاظت از این دستاوردها مهم و ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی مثنوی افزود: در عمر چهار دهه انقلاب اسلامی عده‌ای از قطار انقلاب پیاده شدند که یک تابلو راهنمایی برای همه است.

وی بیان داشت: ایران اسلامی ایدئولوژی موفق سیاسی را به دنیا معرفی کرده و میانگین مشارکت سیاسی مردم در غرب به ۵۰ درصد نمی‌رسد اما حداقل مشارکت سیاسی در ایران بیش از ۵۰ درصد است که بیانگر ایدئولوژی مردم سالاری است.

مثنوی افزود: حضور جوانان در عرصه‌های فرهنگی و هنری منجر به رشد و بالندگی آنها و توسعه انقلاب اسلامی می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره با همکاری خوبی که دستگاه‌های مختلف با حوزه فرهنگی و هنری سپاه فتح داشته و مرکز آفرینش‌های بسیج که یکی از نیازهای اساسی استان بوده در این فضای قرارگاهی و با همدلی دستگاه‌های فرهنگی در استان شکل گرفت.

سردار مثنوی با بیان اینکه گذشته پرافتخار و آینده پر امید بیانگر این است که انقلاب اسلامی وارد مرحله حساسی از حیات خود شده است، گفت: تا پایان سال جاری، ساختمان جدید مرکز آفرینش‌های بسیج سپاه فتح با استودیوهای تخصصی در یاسوج به بهره‌برداری می‌رسد و شرایط برای هنرمندانی که به دلیل نبود شرایط به کارهای زیرزمینی روی می‌آوردند فراهم می‌شود.

وی اظهار داشت: یکی از رویش‌هایی که در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی در سال‌های مختلف شاهد آن بوده‌ایم خصوصاً در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری، جوانان مستعدی بود که در حوزه‌های مختلف هنری تربیت شده‌اند و در خدمت انقلاب اسلامی هستند.

کد خبر 5420088

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تجلیل از هنرمندان یاسوج دهه فجر ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران خطبه های نماز جمعه آمار کرونا جشنواره فیلم فجر گرگان شیوع کرونا عکس استانها افتتاح طرح عمرانی بارش برف چهلمین جشنواره فیلم فجر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری این جشنواره ملی در سه بخش فیلم ۱۰۰ثانیه‌ای، عکس و پوستر گفت: برگزیدگان در سه بخش ملی، کیش و آزاد؛ معرفی خواهند شد.

سیدعلیرضا فاطیمان‌پور با اشاره به استقبال هنرمندان از جشنواره کیش بهشت خانواده‌ها، گفت: حمایت از هنرمندان بومی و توسعه رویداد‌های ملی و بین‌المللی حوزه خانواده در از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: سه موضوع خانواده و نشاط اجتماعی، حریم خانواده و احترام به قانون و خانواده و محیط زیست با هدف ارتقای فضای بومی، هویت دینی و ملی در نظر گرفته شد تا بتوانیم نقش موثری به عنوان الگویی مناسب در توسعه گردشگری منطقه داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است