Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس کل دادگستری استان زنجان از تهیه بانک جامع اطلاعات مجرمان حرفه‌ای و خطرناک در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی پیش از ظهر امروز در پنجمین جلسه ستاد کنترل مجرمان حرفه‌ای و خطرناک اظهار داشت: ایجاد امنیت در جامعه مقوله بسیاری مهمی است که اهمیت و ضرورت تشکیل این ستاد را بر این مبنا نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه قانونمند شدن امر نظارت و کنترل بر مجرمان حرفه‌ای و سابقه دار مورد توجه بوده است، تصریح کرد: ایجاد سامانه جامع در سطح کشور برای کنترل مجرمان اقدامی ارزشمند بوده و این همان ضرورت بهره‌گیری از سیاست هوشمندسازی در امر نظارت و کنترل مجرمان محسوب می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر اینکه ارائه آمارهای متناقض در زمینه مجرمان از سوی برخی نهادهای نظارتی قابل قبول نبوده و نباید تعریف مجرم در دستگاه‌های مختلف تعریفی متفاوت باشد، تشریح کرد: باید سامانه‌ای متمرکز در راستای رسیدن به تعریف یکسان از جرم و مجرم داشته باشیم تا این تناقض‌ها رفع شود.

دستاو‌ردهای انقلاب در 43 سالگی| روایتی از دوران فقر و بدبختی مردم در دوران پهلوی/ نمود عینی "‌توسعه" انقلا‌ب در ‌زنجان+ فیلمرئیس کل دادگستری استان یزد: باید مواظب جنگ ادارکی، شناختی و ترکیبی دشمن بودرئیس کل دادگستری استان زنجان: عدم برف‌روبی خیابان‌های زنجان تعمدی بود

وی با اشاره به تهیه بانک جامع اطلاعات مجرمان حرفه‌ای و خطرناک در استان زنجان، یادآور شد: در این بانک، هویت و نوع درجه جرم مجرمان به شکل دقیق ثبت شده است.

حجت‌الاسلام نیارکی تاکید کرد: باید در راستای پیشگیری از جرم و همچنین تبعات پس از آن گام‌های اساسی برداشت.

انتهای پیام/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادسرای سرقت معاونت اجتماعی قوه قضاییه دادسرای سرقت معاونت اجتماعی قوه قضاییه مجرمان حرفه ای و خطرناک کل دادگستری استان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۲۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران

مدیرکل فنی و حرفه‌ای مازندران گفت: تشکیل بانک اطلاعاتی با کمک مجمع خیرین به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در فنی و حرفه‌ای ضروری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدحسین درویشی شامگاه _یک‌شنبه، نهم اردیبهشت_ در جلسه شورای مهارت واقع در سالن ششم بهمن فرمانداری ویژه آمل با اشاره به فعالیت دو هزار و ۵۰۰ آموزشگاه در سراسر استان اظهار کرد: از این تعداد ۳۰۰ آموزشگاه در این شهرستان وجود دارد که ۲۰۰ آموزشگاه آن به آمایش نیاز دارد.

وی افزود: در جهت جذب سرمایه‌گذار در ۲ حوزه گردشگری و صنایع‌دستی فراخوان عمومی داده شود و این باید بر مبنی عنوان سال آن هم مشارکت مردمی باشد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای مازندران با بیان اینکه در این استان ۷۰ درصد آموزش در آموزشگاه‌های آزاد انجام می‌شود، گفت: بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای صنعتی در استان فعال هستند، بنابراین برای ارتقای مهارت و جذب کارگر باید در سامانه عضو شوند.

درویشی با تاکید بر اینکه در جهت مهارت‌آموزی واحدهای اصناف باید وارد کار بیاید، اظهار داشت: با وجود اینکه ایجاد اشتغال در سطح کشور جایگاه بالایی قرار داریم، اما در زمینه دانش‌آموختگان در تراز پایین قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۷۰ درصد کارآموز یا دانشجوی در حال تحصیل یا دانش‌آموز هستند و این مناسب نیست، عنوان کرد: با توجه به تشکیل مجمع خیرین فنی و حرفه‌ای در این استان نیاز به فعالیت گسترده در سراسر مازندران دارد؛ تشکیل بانک اطلاعاتی در این مجمع ضروری به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در فنی و حرفه‌ای است.

این مسئول افزود: پنجشنبه مهارتی به نام مهر راه انداخته شد که در این اصناف دهیاران و بخشداران برای توانمندسازی روستا به کمک سفیران مهارت آموزی بیایند، با توجه به این‌که پایلوت آن در ۵۰۰ روستا دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 748904

دیگر خبرها

  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • تداوم کاهش نرخ رشد نقدینگی
  • تولید زیر بار فشار دستورالعمل ها