Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - نمایندگان برتر در جشنواره زمستانی اوج، اقدامات و سطح تعامل بیمه رازی با شبکه فروش در زمینه اطلاع رسانی و همراهی با نمایندگان در سال جاری را متفاوت از سال‌های گذشته دانستند و معتقدند اقدامات صورت گرفته در عملکرد شعب و نمایندگان تاثیر بسزایی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، هفدهمین یکشنبه‌ها با نماینده‌ها و شبکه فروش به میزبانی شعبه آپادانا و نمایندگان برتر این شعبه در جشنواره زمستانی اوج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رویداد که با حضور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی و مدیر شعبه آپادانا برگزار شد، نمایندگان برتر این شعبه در جشنواره زمستانی اوج همچون سمیه صادقی، محمد کرمانی، علیرضا گروسی، رضا کاظمی و محسن حاج میرزاعلی اکبر حضور داشتند و از فرآیند فعالیت در صنعت بیمه و همکاری چند ساله با بیمه رازی سخن گفتند.
نمایندگان برتر شعبه آپادانا در جشنواره زمستانی اوج در این دیدار از اقدامات خود در فضای مجازی در راستای معرفی انواع بیمه نامه و کسب پرتفوی متناسب با پنج چرخش استراتژیک ابلاغی سال جاری بیمه رازی سخن گفتند و خاطرنشان کردند که محتوای تبلیغاتی، آموزشی و اطلاع رسانی شرکت بیمه رازی در یک سال اخیر رشد چشمگیری داشته و اقداماتی همچون شنبه‌های طوفان اینستاگرامی ، عامل همراهی و یک دستی نمایندگان و شبکه فروش شده است.
همچنین در این دیدار موارد تبلیغاتی و فرآیند عرضه کالای تبلیغاتی به نمایندگان و شبکه فروش از سوی شرکت بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفت و نمایندگان برتر جشنواره اوج در شعبه آپادانا خواستار افزایش سطح تعامل ستاد با شبکه فروش شدند و این در حالی بود که نمایندگان میزان ارتباط و همراهی ستاد و شعب را در ماه‌های اخیر بسیار مناسب و تاثیرگذار دانستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: نمایندگان برتر شبکه فروش بیمه رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۲۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده یک نمایندگی فروش خودرو پیرامون گران فروشی یک دستگاه خودرو با ارزش تخلف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

سالاری گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل اضافه دریافتی و همچنین هزینه کارشناسی در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کردند

کد خبر 6089613

دیگر خبرها

  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد