Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، سردار مسعود خرم‌نیا فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۴ دستگاه ماینراستخراج ارز دیجیتال غیر مجاز به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

وی در خصوص جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه فردی در حومه شهرستان ارومیه اقدام به ایجاد مزرعه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز کرده موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ارومیه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از بررسی فنی و تخصصی و هماهنگی با مراجع قضائی، در بازرسی از محل مورد نظر ۲۴ دستگاه ماینراستخراج ارز دیجیتال غیر مجاز به صورت فعال و متصل به شبکه برق شهری کشف شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش این محموله بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، بیان داشت: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

کشف مزرعه استخراج ارز دیجیتال در یک گاوداری

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: در پی اعلام خبری مبنی‌ بر اینکه فردی در یک واحدصنعتی تعطیل (گاوداری) خود اقدام به استفاده غیرقانونی از دستگاه استخراج ارز دیجیتال می‌کند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان ارومیه  قرار گرفت.
مأموران این انتظامی با هماهنگی مقام قضائی و اداره برق شهرستان وارد این واحد مذکور مورد نظر شدند.
وی با اشاره به اینکه در بازرسی از آنها تعداد ۱۶دستگاه ماینر به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف شد، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر که در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

48

کد خبر 1601101

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی ارز دیجیتال رمز ارز ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ بهمن گرجیان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کالا و احشام در سطح شهرستان بویراحمد، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی دشتروم این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی گسترده یک سارق کالا و احشام را شناسایی و دستگیر کردند. گرجیان تصریح کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه سارق ۳ رأس گوسفند و مقادیری اموال مسروقه کشف و ضبط کردند. فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. 

دیگر خبرها

  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور