Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@18:28:41 GMT

چرخ 43 واحد صنعتی تعطیل به چرخش در می آید

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۴۷۸۰

چرخ 43 واحد صنعتی تعطیل به چرخش در می آید

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی امروز در مراسم افتتاح ساختمان اداری شهرک صنعتی خیام در شهرستان زبرخان اظهار کرد: ۴۳ واحد غیر فعال در شهرک صنعتی خیام داریم، که تا پایان سال جاری وارد چرخه تولید خواهند شد.

وی افزود: به جز واحدهایی که تا کنون وارد ستاد تسهیل شدند، باقی مانده هم باید وارد ستاد تسهیل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و قسمت‌های غیرقابل احیا را باید از گردونه خارج کنیم.

نظری در ادامه گفت: باید برای سیکل پساب کارخانه فولاد خراسان و رفع مشکل برق شهرک صنعتی خیام راهکاری اندیشیده شود. وقتی برای آب و برق در شهرک صنعتی مشکل داریم، نمی‌توانیم از سرمایه گذار تقاضای همکاری داشته باشیم. از این رو باید بحث پساب پیگیری شده و مشکل هم تا پایان سال باید عملیاتی و اجرایی شود.

استاندار خراسان رضوی با بیان این که اصالت را  به بخش مردمی می دهیم و در عرصه اقتصادی هم رفع موانع و مشکلات با دست مردم حل می‌شود، گفت: گاهی اوقات ما راه را درست نمی رویم . از این رو باید خیلی جدی‌تر و قوی‌تر هم در حفظ سرمایه ها و جذب سرمایه ها و هم در راه‌اندازی واحدهای راکد باید حداکثر استفاده را از ظرفیت‌های مردم ببریم.

وی افزود: در مقطع زمانی کنونی اگر راهکار جدید مبتنی بر ظرفیت مردم را پیش نگیریم، همان اتفاقات دولت گذشته تکرار می شود. از این رو اگر  به تشکل های مردمی اهمیت دهیم و بخش دولتی از طریق آنها که مسلط به موضوع هستند کارها را دنبال کنند پیشرفت خواهیم داشت.

نظری تاکید کرد: مشکل استان ما این است که با این وسعت نقطه مرکزی مدیریت ندارد. باید این نقطه مرکزی ایجاد شود تا انسجام داشته باشیم. نباید پراکنده عمل کنیم از این رو باید در شهرک منسجم شوید که نماد آن هیات مدیره و مدیرعامل شهرک صنعتی است.

گفتنی است در سفر یکروزه استاندار خراسان رضوی به شهرهای نیشابور و زبرخان خط تولیدکنسانتره شرکت آذرگوهر در شهرک صنعتی عطار نیشابور، سالن همایش دانشکده علوم پزشکی نیشابور، هنرستان کار و دانش سپهری راد نیشابور، یک مجتمع رفاهی خدماتی بین راهی و ساختمان اداری شهرک صنعتی خیام زبرخان افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز شهرک صنعتی خیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در راستای تحقق شعارسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ محمدمجید فولادگر در بازدید از واحد‌های تولیدی و صنعتی مجتمع فولاد، لوله گستر، اذین فورج و‌کیمیا صبا اسفراین گفت: رویکرد ما برطرف شدن موانع پیش روی تولید و کسب و کار‌ها است.
وی همچنین در دیدار با استاندار خراسان شمالی با اشاره به پرداخت هزار و ۷۰۰ همت تسهیلات بانکی به واحد‌های تولیدی کشور تاکید کرد: تسهیلات به صورت هدفمند هدایت شودتا شرکت یا واحد صنعتی برای خریداری و تأمین ماشین آلات خود اقدام کنند و در نهایت به تولید برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رفع موانع تولید در راستای تحقق شعارسال
  • رفع مشکل اسکان عشایر کوچ‌نشین سملقان با پیگیری دستگاه قضایی
  • شهرک صنعتی آبندانک نوشهر به نفع مردم از محیط زیست خارج شد
  • خروج شهرک صنعتی آبندانک نوشهر از مجموعه محیط زیست
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • انتقال ۱۰۰ واحد ضایعاتی مجوزدار به شهرک صنعتی خیرآباد
  • انتقال ۱۰۰ واحد ضایعاتی دارای مجوز به شهرک صنعتی خیرآباد
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد