Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@02:53:44 GMT

کشف ۱۵ تُن خوراک غیرمجاز آبزیان در ملایر

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۶۲۴۷

کشف ۱۵ تُن خوراک غیرمجاز آبزیان در ملایر

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- سرهنگ احمد ساکی گفت: به دنبال دریافت خبر مبنی بر اینکه یکی از کارخانه‌های تولید خوراک آبزیان این شهرستان نسبت به تولید غیرمجاز این محصول اقدام می‌کند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

با هماهنگی دستگاه قضایی در بازرسی از این واحد تولیدی از سوی  تیمی مشترک از ماموران این یگان و کارشناسان اداره دامپزشکی ملایر، مقدار ۱۵ تن مواد اولیه فاقد شناسه و هویت خوراک آبزیان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی ملایر درادامه گفت:  در این خصوص یک متهم با تشکیل پرونده دستگیر و به مراجع قضایی تحویل و واحد تولیدی نامبرده  پلمپ شد.

سرهنگ ساکی گفت:به منظور اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی هفت متهم دستگیر و اموال مسروقه و ۲۰ تیغه انواع سلاح سرد با تلاش ماموران یگان‌های اجرایی پلیس کشف شد.

او گفت: به منظور مبارزه با مخلان امنیت عمومی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و دستگیری سارقان، مرحله دیگری از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نقاط از پیش تعیین شده با حضور پلیس‌های تخصصی، یگان امداد و کلانتری ۱۱ و ۱۲ و ۱۳ در این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

سرهنگ ساکی در ادامه گفت: ماموران انتظامی شرکت کننده در اجرای این طرح موفق به دستگیری سه نفر سارق اماکن خصوصی، چهار نفر اراذل و اوباش و کشف ۲۰ تیغه انواع سلاح سرد، ۲۳ حقه وافور، یک گرم هروئین، اموال مسروقه از اماکن خصوصی، توقیف یک دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت مزاحم شدند.

انتهای پیام/ج

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی کشف و ضبط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان لرستان از دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیر مجا‌ز در شهرستان پلدختر خبر داد.   محمد صالحی گفت: در پی گشت و کنترل نیروهای یگان حفاظت محیط زیست در سطح حوزه استحفاظی شهرستان پلدختر به دو گروه شکارچی غیر مجاز برخورد کردند که پس از شناسایی این متخلفان و در یک عملیات تعقیب و گریز موفق به دستگیری آن ها شدند. 

وی افزود: از گروه صیادان غیرمجاز ١٠٠ قطعه ماهی رودخانه ای به همراه نه عدد تور و قلاب ماهیگیری کشف و ضبط شد.   فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان لرستان ادامه داد: اداوت گروه شکارچیان نیز  کشف و ضبط شد.   صالحی تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده متخلفان به منظور انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع و با دستور مقام قضایی روانه بازداشتگاه شدند.

وی از هم استانی ها و نیز هموطنان عزیز خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی با سامانه تلفنی شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس گیرند تا در اسرع وقت نسبت به آن رسیدگی شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۴ شکارچی و متخلف صیادی در مازندران
  • ۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان رفع تصرف شد
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • ۳ حفار غیرمجاز در حوزه میراث‌فرهنگی در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران
  • دستگیری ۳ حفار غیرمجاز در قروه
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی