Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:30:10 GMT

اجرای پروژه جاده خلخال به منجیل سرعت می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۷۲۳۰

اجرای پروژه جاده خلخال به منجیل سرعت می‌گیرد

سید کمال‌الدین میرجعفریان چهارشنبه در حاشیه بازدید از این پروژه به ایرنا افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی قطعه دوم این پروژه به طول ۲۴/۵ کیلومتر  در حال اجرا بوده و عملیات خاک‌برداری و خاک‌ریزی طول مسیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اظهار کرد:با توجه به توان پیمانکار مجری پروژه پیش‌بینی می‌شود  زیرسازی این قطعه از راه حدفاصل روستای قشلاق دیز در بخش شاهرود خلخال تا انتهای حوزه استحفاظی استان اردبیل تا پایان سال ۱۴۰۲ به مرحله آسفالت برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میر جعفریان بیان کرد: هم اکنون عملیات اجرایی قطعه یک این پروژه به طول ۱۷/۵ کیلومتر  در سه نقطه در حال انجام است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز گفت: این پروژه  یکی از پروژه‌های سخت و هزینه‌بر در منطقه جنوب استان است و با تکمیل و بهره‌برداری آن امکان دسترسی مردم استان اردبیل به استان گیلان با استفاده از یک راه ایمن و عاری از گردنه‌های برف‌گیر فراهم خواهد شد.

علی یوسف‌زاده بیان کرد: از مجموع ۵۲ کیلومتر طول مسیر ۴۲ کیلومتر در داخل حوزه استحفاظی استان اردبیل واقع شده و هم‌اکنون در قالب قطعه یک به طول ۱۷/۵ کیلومتر و قطعه  ۲ به طول ۲۴/۵ کیلومتردر حال اجرا است.

خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع است. 

برچسب‌ها خلخال وزارت راه و شهرسازی استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال وزارت راه و شهرسازی استان اردبیل خلخال وزارت راه و شهرسازی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۷۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو بعدازظهر یکشنبه در بازدید از پروژه‌های شبکه فاضلاب واحدهای مسکن ملی شهرستان خلخال اظهار کرد: پروژه شبکه فاضلاب واحدهای نهضت ملی خلخال علیرغم تخصیص اعتبار عمرانی با منابع داخلی در حال اجرا است.

وی به پیشرفت ۷۰ درصدی این پروژه اشاره کرد و گفت: طول شبکه جمع‌آوری فاضلاب ۷۳۰ متر با مسیری تماماً سنگی در حال اجرا است که بنیاد مسکن استان نیز در این پروژه مشارکت دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ادامه داد: این شرکت بنا بر وظیفه ذاتی و حمایت از سیاست کلان دولت در بخش تولید مسکن و حمایت از قشر آسیب پذیر و محروم جامعه پروژه فاضلاب مسکن ملی را اجرایی می‌کند.

خیرجو با بیان اینکه پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال اسفند ماه سال گذشته از سوی اداره کل بنیاد مسکن اردبیل به این شرکت ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه همزمان با دریافت ابلاغیه شروع شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پیمانکار پروژه در حال انجام عملیات پیکور زنی در مسیر بوده و تلاش خواهیم کرد پروژه در حداقل زمان ممکن به اتمام و بهره برداری برسد.

کد خبر 6091189

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه