Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا در این مراسم استاندار، فرمانده سپاه نینوا گلستان، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسوولان ادارات کل و روحانیان شیعه‌ و سنی استان شرکت داشتند. 

سیدپرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان میهمان ویدئو کنفرانسی این مراسم بود.

مطابق گزارش اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان، از ابتدای امسال تاکنون هفت هزار و ۶۴۰ سند روستایی و ۸۸۷ سند شهری شامل هفت هزار و ۸۸۴ فقره کاربری مسکونی، ۵۹۷ فقره کشاورزی، ۴۱ فقره تجاری و چهاره فقره با سایر کاربریها در استان به مردم واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، اسناد املاک واگذارشده امروز ۲۳ میلیون و ۹۷۳ هزار و ۲۱۷ مترمربع مساحت دارد و ارزش آن ۴۵ هزار و ۸۳۶ میلیارد ریال برآورد می شود.

سال قبل پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور در مراسم واگذاری اسناد املاک غصب شده رژیم پهلوی به مردم گلستان اعلام کرده بود: بیشترین غصب املاک قبل از انقلاب در کشور مربوط به گلستان است.

گلستان از استان‌های شمالی کشور است که یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و اقتصاد ساکنان این استان بر پایه کشاورزی استوار است.

برچسب‌ها استان گلستان ثبت اسناد و املاک گرگان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی توسعه روستایی مراوه تپه دهه فجر پروندهٔ خبری فجر انقلاب؛ ۴۳ سال ایستادگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان ثبت اسناد و املاک گرگان استان گلستان ثبت اسناد و املاک گرگان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی توسعه روستایی مراوه تپه دهه فجر بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، امروز طی مراسمی دفترچه‌های اقامت در اختیار اولین گروه از اتباع مشارکت کننده در این طرح قرار گرفت.


مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گفت: سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی تنها طرح قانونی و حمایتی اتباع در کشور است که به ابتکار سازمان ملی مهاجرت و با همکاری شرکت زنجیره تأمین دانش و بانک ملی اجرایی شده و با استقبال اتباع، فرآیند اجرایی آن در خراسان جنوبی در حال انجام است.


محسن صفایی با بیان اینکه اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر اقامت و اشتغال نسبت به مشارکت در این طرح اقدام کنند افزود: متقاضیان با افتتاح حساب نزد شعب بانک ملی و در چارچوب همین طرح می‌توانند از مزایای آن از جمله اقامت، اشتغال، بیمه و سایر موارد بهره مند می‌شوند.

دیگر خبرها

  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • آغاز فصل سرشماری قرقاول در استان گلستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم