Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@21:15:51 GMT

آغاز مرحله اول پرداخت نمایشگاه مجازی کتاب به ناشران

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۷۷۰۳

آغاز مرحله اول پرداخت نمایشگاه مجازی کتاب به ناشران

رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: مرحله اول پرداخت به ناشران شرکت‌کننده در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از امروز چهارشنبه بیستم بهمن آغاز می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ به نقل از روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران درباره تسویه حساب با ناشران شرکت‌کننده در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: از امروز چهارشنبه، بیستم بهمن‌ماه مرحله اول پرداخت مطالبات ناشران شرکت‌کننده در این نمایشگاه بر اساس بسته‌هایی که به خریداران تحویل داده شده، آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مبالغ به شماره حساب اعلامی ناشر در زمان ثبت‌نام واریز خواهد شد. همچنین مراحل بعدی تسویه حساب نیز پس از رسیدن دیگر مرسولات دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به مخاطبان، آغاز می‌شود. دیگر ناشران نیز پس از وصول کتاب خریداری شده به مخاطبان که اطلاعات آن به‌صورت برخط از سامانه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران دریافت می‌شود، در فهرست پرداخت قرار خواهند گرفت.

مردم بیشتر چه کتاب‌هایی را از نمایشگاه مجازی تهران خریدند؟

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در ادامه گفت: در پیشبینی‌های اولیه مقرر شده بود مرحله اول پرداخت مطالبات ناشران 15 روز پس از پایان دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران یعنی اواخر بهمن‌ماه سال جاری آغاز شود؛ اما با توجه به تلاش‌های متراکم صورت گرفته در بخش‌های مربوطه از ستاد نمایشگاه، این زمان به 9 روز کاهش پیدا کرده و از امروز بیستم بهمن ماه آغاز می‌شود.

به گفته رمضانی؛ امیدواریم با همت پستچی‌های عزیز در سراسر کشور به زودی شاهد تحویل تمامی مرسولات دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به خریداران کتاب باشیم.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم تا یازدهم سال جاری برگزار شد و ناشران تا ساعت 24 روز دوشنبه یازدهم بهمن‌، یک میلیون و 331 هزار و 530 نسخه کتاب به ارزش 852 میلیارد و 43 میلیون و 791 هزار و 607 ریال کتاب فروختند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایشگاه مجازی کتاب کتاب و ادبیات نمایشگاه مجازی کتاب کتاب و ادبیات دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران مرحله اول پرداخت آغاز می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا

نشست خبری انتخاباتی تعدادی از کاندیداهای زن دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم در محل خبرگزاری دانشجویان ایران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تعدادی از کاندیداهای انتخابات دومین دوره مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران در نشست خبری به تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۲۱ اردیبهشت
  • افزایش در اعتبار بن‌ دانشجویی نمایشگاه کتاب/ انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • افزایش در اعتبار بن‌دانشجویی نمایشگاه کتاب/انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب