Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- امیرحمزه حیدریان گفت : در پارسال ۲۳ فقره و در امسال ۱۹ فقره از اموال مازاد دولتی در استان کرمانشاه به ارزش قریب ۷٠ میلیارد تومان به‌فروش رسیده که صرف تعمیر و بازسازی ساختمان‌های موجود هر دستگاه و یا خرج امور جاری آن می‌گردد.

به گفته مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه پنجشنبه (۲۱ بهمن‌ماه) با حضور وزیر اقتصاد، کارخانه فروآلیاژ اسلام‌آبادغرب با ظرفیت تولید سالانه ۱۵هزارتن فروآلیاژ افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارخانه با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیون یورویی چینی‌ها ساخته شده که حداقل ۱۰ درصد نیاز کشور به واردات فروآلیاژ را کاهش می‌دهد و سالانه ۳٠ میلیون دلار برای کشور صرفه‌جویی ارزی دارد.

بیشتر مواد اولیه این کارخانه در استان تأمین می‌شود، فاز اول این کارخانه ۲٠٠ نفر به صورت مستقیم و ۵٠٠ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی دارد که اکثر بومی هستند و در فاز توسعه‌ای، این تعداد افزایش پیدا خواهد کرد.

استانی موفق‌تر است که بتواند بیشتر از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی منتفع شود تا از ظرفیت‌ها استفاده شود.

پروژه فروآلیاژ اسلام‌آبادغرب دومین سرمایه‌گذاری خارجی در استان است اگر بتوانیم فرصت‌های استان از جمله پتانسیل‌های گردشگری آن را به خوبی به خارجی‌ها ارائه دهیم می‌توانیم سرمایه آن‌ها را جذب کنیم.

تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸ نرخ بهره آن بین ۸ تا ۱۲ درصد متغیر است و هدف از آن کمک به اشتغال و تولید است استان کرمانشاه یک‌هزار و ۸٠٠ میلیارد تومان مصوبه به کارگروه استانی تبصره ۱۸ ارائه داده و از آنجایی که هر استانی که نتواند این تسهیلات را جذب کند سهم‌اش را به سایر استان‌ها می‌دهند تلاش ما بر این است که پروژه‌ها و طرح‌های بیشتری معرفی کنیم تا بتوانیم سهم بیشتری از این تسهیلات را نصیب استان کرمانشاه کنیم.

برای ساخت بافت‌های فرسوده مبلغ ۳٠٠ میلیون تومان تسهیلات با بهره ۹.۵ درصد با بازپرداخت ۳ساله پرداخت می‌شود.

با تبصره ۱۲ فرآیند فروش اموال مازاد خیلی کوتاه شده و تمام عواید حاصل از فروش اموال به خود همان دستگاه بر می‌گردد.

در پارسال ۲۳ فقره و در امسال ۱۹ فقره از اموال مازاد دولتی در استان کرمانشاه به ارزش قریب ۷٠ میلیارد تومان به‌فروش رسیده که صرف تعمیر و بازسازی ساختمان‌های موجود هر دستگاه و یا خرج امور جاری آن می‌گردد.

از سال ۱۴٠۱ تمامی پول حاصل از فروش اموال مازاد دولتی به صندوقی به‌نام «صندوق توسعه و پیشرفت» واریز خواهد شد و با نظارت شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به مصرف خواهد رسید .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقتصاد ایران اموال دولتی پروژه های عمرانی اعتبارات عمرانی اموال مازاد دولتی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۷۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، واحدیان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: به دلیل عقبه ذهنی که در ده سال گذشته درباره برج‌های دو قلو پیش آمده سرمایه گذاران برای خرید برج‌ها اطمینان خاطر ندارند.
وی افزود: تمام بدهی‌ها پرداخت شده و مجوز‌ها و کاربری‌ها انجام شده و برای خرید مشکلی نیست.
واحدیان گفت: تسهیلات خاصی برای فروش برج‌های دو قلو در نظر گرفته شده است تا سرمایه گذاران بیشتری جذب شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • چرا چینی‌ها به بازار مسکن نیامدند؟ / پورحاجت: سرمایه‌های بخش خصوصی در دیوان‌سالاری‌های ناکارآمد بخش دولتی حبس می‌شود؛ کسی هم خیالش نیست
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد
  • رایگان شدن درمان کودکان تا ۷ سال سرمایه‌گذاری برای آینده است
  • هشدار به خریداران امتیاز مسکن دولتی | مراقب سلب امتیاز باشید!
  • رایزنی با سرمایه‌گذاران برای فعالیت در لرستان
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد