Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@17:18:57 GMT

رمز موفقیت در عملیات والفجر ۸، حفظ اسرار بود

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۸۶۳۲

رمز موفقیت در عملیات والفجر ۸، حفظ اسرار بود

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: رمز موفقیت رزمندگان اسلام در عملیات والفجر ۸، حفظ اسرار و اطلاعات بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،سردار مجید ارجمندی فر در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات والفجر ۸ در میاندوآب در سخنانی با اشاره به رشادت های شهید باکری و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: عملیات والفجر ۸ برگ زرینی در دوران هشت سال دفاع مقدس بود که معادلات دشمنان را به هم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با بیان اینکه عملیات والفجر ۸ و کربلای ۵ دو عملیات مهم و ویژه در دوران دفاع مقدس بودند، افزود: عملیات والفجر ۸ عملیاتی است که امروز نیز در دنیا این عملیات را دروس دفاع ملی تجزیه و تحلیل می کنند.

وی با اشاره به ابعاد حفاظتی عملیات والفجر ۸ و نقش حفاظت در پیشبرد این عملیات، افزود: رمز موفقیت در این عملیات، حفظ اسرار بود.

سردار ارجمندی فر با بیان خاطراتی از نحوه چگونگی انجام این عمیلیات، تصریح کرد: سپاه در این عملیات ثابت کرد که در طراحی عملیات، پیچیده ترین و غیرقابل پیش بینی ترین عملیات ها را طراحی و اجرایی می کند.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) هم چنین به ایام دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران، دنیا را تکان داد و به مردم ایران اسلامی عزت و اقتدار بخشید و ما امروز به برکت این نظام و ولایت در اوج اقتدار و عزت هستیم در حالی که قبل از انقلاب اسلامی اینگونه نبود.

وی با تاکید بر اهمیت مطالعه تاریخ، افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در نیروهای مسلح ما هزاران مستشار آمریکایی بودند و حتی حق عزل و نصب نیز داشتند ولی امروز ما به برکت انقلاب اسلامی به پیشرفته ترین تجهیزات نظامی به دست جوانان این مرز و بوم دست یافته ایم.

سردار ارجمندی فر با بیان اینکه ما در مقابل دشمنان ایستادیم و مقاومت کردیم، تصریح کرد: بیش از ۴۰ کشور از عراق حمایت کردند ولی راه به جایی نبردند.

وی با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی، تصریح کرد: دشمنان این را بدانند که دقت، آمادگی و هوشیاری ما به گونه ای است که ضربه ای که از ایران می بینند غیرقابل جبران است.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی،کشور را بذل و بخشش می کردند، افزود: ولی امروز رهبری داریم که مایه عزت و اقتدار برای کشور و نظام هستند و در کنار نعمت ولایت و رهبری نیز ملت بصیرو فهیم و همیشه در صحنه داریم که به برکت اطاعت از رهبری در اوج اقتدار هستیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: عملیات والفجر ۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۸۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی حاجی محمره معاونت مالی و پشتیبانی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از یادمان والفجر۱ منطقه فکه و مقر عمار یاسر این موزه در خرمشهر دیدار و سرکشی کرد.

حاجی محمره در این بازدید گفت: ما بر سفره‌ای که شهدا آماده کردند، نشسته‌ایم، اگر رسالت خودمان در رابطه با شهدا را انجام ندهیم فردای قیامت باید پاسخگو باشیم. شهیدان با اخلاص و دیانت جان شیرین خود را که ضامن زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی است، فدا کردند تا این انقلاب متصل به نهضت بزرگ حضرت مهدی (عج) شود.

وی افزود: جهت انجام مأموریت‌های محوله در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در محل یادمان‌های والفجر و مقر عمار یاسر حضور پیدا کردیم و اقداماتی را در جهت تعمیرات، نگهداری، ملزومات و اقلام مورد نیاز مکان‌های مذکور انجام دادیم تا ان شاالله با توجه به در پیش رو بودن ایام تابستان، زمینه لازم را جهت حضور حداکثری ملت شهیدپرور ایران اسلامی در حد توان و امکانات خود فراهم کنیم.

کد خبر 6090759 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد