Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار خراسان شمالی: مرزی بودن خراسان شمالی یک مزیت است و این پتانسیل نباید مورد غفلت قرار گیرد و باید به صورت ویژه مورد برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری واقع شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازراز و جرگلان٬ محمد رضا حسین نژاد در آیین افتتاح پروژه‌های دهه فجر در این شهرستان٬ اظهار داشت: زندگی مسالمت آمیز اهل شیعه و سنت کنار یکدیگر مزیت ویژه شهرستان راز و جرگلان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنار این مزیت باید سایر پتانسیل و ظرفیت‌های ویژه این شهرستان نیز معرفی شود.

استاندار خراسان شمالی یکی دیگر از پتانسیل‌های ویژه شهرستان راز و جرگلان را وجود نقاط مرزی دانست و گفت: این پتانسیل نباید مورد غفلت قرار گیرد و باید به صورت ویژه مورد برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری واقع شود.

ساخت و بهره برداری از 730 واحد مسکونی در روستاهای مرزی استان گلستان آغاز شدنماینده مردم مریوان در مجلس: اقدامات نظام در مناطق مرزی کشور "امیدآفرین" استوزیر کشور از تالاب بین المللی هورالعظیم و هنگ مرزی چذابه هوایی بازدید کرد

حسین نژاد اعتلای شهرستان راز و جرگلان را منوط به بهره‌مندی از نظرات نخبگان ذکر و تصریح کرد: نقشه راه تمام مدیران باید بهره مندی از نظرات نخبگان در تمام حوزه ها باشد . وی افزود : وجود محرک و راهنما برای معرفی پتانسیل های این شهرستان جهت صادرات تولیدات شاخص آن به ویژه حوزه فرش دورو ضروری است .

به گزارش تسنیم٬ با حضور استاندار خراسان شمالی 81 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 109 میلیارد تومان به طور متمرکز در شهرستان راز و جرگلان افتتاح و کلنگ زنی شد.

انتهای پیام/ 311/ ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار خراسان شمالی شهرستان راز و جرگلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۹۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که مدت هفت سال تحت تعقیب پلیس بین‌الملل بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی است، به مدت هفت سال متواری شده بود و به همین دلیل از سوی پلیس بین‌الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

مطهری گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 749220

دیگر خبرها

  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • نگاهی به طبیعت پارک ملی ساریگل از لنز دوربین شهروند خبرنگار